Die zegt Zwitserland en dat klopt ook wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat zei chatgpt toen je het vroeg?
Zwitserland. En Japan volgens mij ook, toch @Budapestenaar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:05 schreef Individual het volgende:
Waar zijn de schoonste en best georganiseerde landen ter wereld?
In Japan is alles brandschoon en super goed georganiseerdquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitserland. En Japan volgens mij ook, toch @:budapestenaar?
Ik ben recent in Japan geweest, maar zo schoon is het daar toch ook niet meer overal.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Japan is alles brandschoon en super goed georganiseerd
Ik alleen ‘s morgens in uitgaansgebieden waar de troep nog niet was opgeruimd. Ik zag geen verschil eigenlijk tussen Osaka en Tokioquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:17 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik ben recent in Japan geweest, maar zo schoon is het daar toch ook niet meer overal.
Tokio is heel schoon ja, maar in Osaka heb ik toch wel geregeld troep op straat zien liggen en in Kamakura ook wel.
Wanneer ben je geweest?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik alleen ‘s morgens in uitgaansgebieden waar de troep nog niet was opgeruimd. Ik zag geen verschil eigenlijk tussen Osaka en Tokio
Ik was er in april. Ben eigenlijk wel erg verliefd geworden op het landquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Wanneer ben je geweest?
Dit was mijn 3e keer in Japan, hiervoor was ik 5 jaar geleden voor het laatst in Japan geweest en toen was Osaka wel vergelijkbaar met Tokio qua rotzooi op straat (bijna niets dus).
Zal ook wel met het toenemende toerisme te maken te hebben.
Maar dan nog, als je het vergelijkt met andere landen op de wereld is nog steeds relatief schoon.
@bitterbalquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Het centrum van Hong Kong vond ik ook wel erg schoon.
Maar daar buiten zal het niet zo schoon zijn vermoed ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |