Blind heeft toch nog gewoon een contract?quote:Op maandag 1 september 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik gok op nog een spits en Blind.
Vincent Jansen?quote:Op maandag 1 september 2025 10:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Blind heeft toch nog gewoon een contract?
En betwijfel of we echt nog een spit kunnen halen. Tenzij ze al wat contacten warm hebben gehouden zal dat toch heel moeilijk worden binnen 24 uur.
Volgens mij sluit de markt in Nederland een dag later, maar gaat sowieso erg lastig worden ja.quote:Op maandag 1 september 2025 10:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Blind heeft toch nog gewoon een contract?
En betwijfel of we echt nog een spit kunnen halen. Tenzij ze al wat contacten warm hebben gehouden zal dat toch heel moeilijk worden binnen 24 uur.
Morgennacht ja, dus 36 uur ofzo? Als je dan nog moet gaan onderhandelen met een club, én de speler, en tegenwoordig zijn 48 familieleden. Dan gaat het moeilijk worden.quote:Op maandag 1 september 2025 10:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij sluit de markt in Nederland een dag later, maar gaat sowieso erg lastig worden ja.
hoeveel oude spelers wil je nog gaan terughalenquote:Op maandag 1 september 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik gok op nog een spits en Blind.
nog 1 jaarquote:Op maandag 1 september 2025 10:44 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die heeft ook nog gewoon een doorlopend contract, toch?
wellicht 1 voor 1 je ma een bezoekje geven?quote:Op maandag 1 september 2025 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat doet jullie fukking scouting heel de dag
Hmm dat is misschien nog wel te doen, lijkt me ook niet iemand die er elke cent uit wilt persen. Maar Marc gaat natuurlijk 10 miljoen ofzo roepen. Ouwe viespeukquote:
Wat?quote:Op maandag 1 september 2025 10:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hmm dat is misschien nog wel te doen, lijkt me ook niet iemand die er elke cent uit wilt persen.
Hey Picommp,quote:Op maandag 1 september 2025 10:53 schreef PicoMMP het volgende:
Zullen we stoppen met bejaarden te halen? Vincent Janssen als je Wout hebt rondlopen slaat natuurlijk nergens op.
Ik zou je TsjackaGPT even updatenquote:Op maandag 1 september 2025 10:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey Picommp,
Ik snap dat Vincent Janssen te oud wordt voor de toekomstvisie van Ajax. Hier zijn een paar jonge, echte spitsalternatieven die haalbaar zouden kunnen zijn:
Thijs Dallinga (24, FC Toulouse) – bewezen doelpuntenmaker in Frankrijk.
Joshua Zirkzee (22, Bayern/geleend aan Parma) – technisch sterk en goed in de box.
Liam Delap (21, Stoke City) – fysiek, goed in de 16 meter, kan doorgroeien.
Adam Hlo¸ek (20, Bayer Leverkusen) – technisch vaardig, kan als nummer 9 spelen.
Facundo Pellistri (21, Manchester United/Uruguay) – kan eventueel centraal spelen, aanvallend talent.
Kun je hier iets mee of wil je dat ik nog een paar extra opties zoek?
groet,
tjackagpt
Ik probeer positief te zijn dus dan maar met outdated info.quote:Op maandag 1 september 2025 10:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik zou je TsjackaGPT even updaten
Jaquote:Op maandag 1 september 2025 10:57 schreef Tjacka het volgende:
Kun je hier iets mee of wil je dat ik nog een paar extra opties zoek?
Ja preciesquote:Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wel fantastisch trouwens dat Brubs niet naar Como wilde, maar nu in die enorme tyfus stad van een Sunderland gaat spelen.
Maar de drugshandel is natuurlijk wel 100% lucratiever in Sunderland.
Maar goed moet hij weten, ben blij dat er vanaf zijn met nog wat winst ook, en dat enorme salaris van de balans.
Ja echt vreemd dat je liever in een competitie speelt waarin iedere wedstrijd CL-niveau is in plaats van in halflege stadions.quote:Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wel fantastisch trouwens dat Brubs niet naar Como wilde, maar nu in die enorme tyfus stad van een Sunderland gaat spelen.
Maar de drugshandel is natuurlijk wel 100% lucratiever in Sunderland.
Maar goed moet hij weten, ben blij dat er vanaf zijn met nog wat winst ook, en dat enorme salaris van de balans.
Alsof hij bij Sunderland zomaar een basisplaats gaat krijgen, terwijl hij bij Como dat gewoon gegarandeerd had. Soms is CL-niveau leuk in theorie, maar in de praktijk telt speeltijd ook.quote:Op maandag 1 september 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dat je liever in een competitie speelt waarin iedere wedstrijd CL-niveau is in plaats van in halflege stadions.
Zou hij veel gaan spelen dan? Is toch de helft van de tijd geblesseerd en ik vermoed dat ie al snel de bank mag gaan warmhouden.quote:Op maandag 1 september 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dat je liever in een competitie speelt waarin iedere wedstrijd CL-niveau is in plaats van in halflege stadions.
Geen idee, maar dat je liever naar de PL gaat dan naar Italie (waar je nog trossen bananen naar je hoofd gegooid krijgt) snap ik opzich wel.quote:Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou hij veel gaan spelen dan? Is toch de helft van de tijd geblesseerd en ik vermoed dat ie al snel de bank mag gaan warmhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |