Zeker, maar Van Gaal toch ook en dat kan ik nog minder rijmen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scholletje probeert zijn trainwreck nog enigszins te beschermen. Die is gewoon medeverantwoordelijk voor deze aanstelling.
Scholletje moest vroeger ook Van Halst halen dus zijn stuitende onkunde is weinig verbazend.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scholletje probeert zijn trainwreck nog enigszins te beschermen. Die is gewoon medeverantwoordelijk voor deze aanstelling.
Van Gaal was een geweldige coach maar daarbuiten louter kut beslissingen .quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, maar Van Gaal toch ook en dat kan ik nog minder rijmen.
Kan me ook niet voorstellen dat hij bang was voor de beeldvorming van de media rond een buitenlandse trainer. Die angst schijnt wel degelijk bij fossielen te hebben geheerst. Vereniging Ajax.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die narcistische autist heeft toch ook geen flauw ideequote:Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog drie jaartjes wachten, dan gaan we weer een karrenvracht aan berichten lezen met woorden alsquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die narcistische autist heeft toch ook geen flauw idee
Nee Blind was een geweldige trainerquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ritisch-op-ajax.html
@:powerloungen Scholletje met zijn 'is altijd even zoeken' hahaha.
Ruudje Dil had zichzelf van een brug moeten gooien nadat Scholletje van hem won in 2005 door met 4 middenvelders te spelen ipv 3 .quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee Blind was een geweldige trainer
Ik zie het gebeuren dat Kroes hem laat gaan met een verhuurdeal met koopoptie. Dan kunnen we geen vervanger halenquote:
Die Engelse clubs hebben wel genoeg te besteden zou je toch zeggen. Ik vind het ook wel een passende stap voor Brobbey, die kan wel uit de voeten in het Engelse voetbal met zijn fysiek.quote:Op maandag 1 september 2025 07:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren dat Kroes hem laat gaan met een verhuurdeal met koopoptie. Dan kunnen we geen vervanger halen
Fulham wilde hem ook huren en de speler die Brobbey moet gaan vervangen bij Sunderland was ook een huurspeler van Chelsea. Maar goed ik laat me graag verrassen.quote:Op maandag 1 september 2025 07:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die Engelse clubs hebben wel genoeg te besteden zou je toch zeggen. Ik vind het ook wel een passende stap voor Brobbey, die kan wel uit de voeten in het Engelse voetbal met zijn fysiek.
Hij past daar juist helemaal niet met zijn fysiek. Hij is bij elk duwtje geblesseerd.quote:Op maandag 1 september 2025 07:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die Engelse clubs hebben wel genoeg te besteden zou je toch zeggen. Ik vind het ook wel een passende stap voor Brobbey, die kan wel uit de voeten in het Engelse voetbal met zijn fysiek.
Niet verder vertellen.quote:Op maandag 1 september 2025 08:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij past daar juist helemaal niet met zijn fysiek. Hij is bij elk duwtje geblesseerd.
Wel mooi naast een haven. Ideaal voor hem. Kan hij evengoed met zijn vrienden drugs blijven importeren.quote:
Als hij maar gaat, want uit alles blijkt dat hij gewoon weg wil.quote:Op maandag 1 september 2025 08:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel mooi naast een haven. Ideaal voor hem kan hij evengoed met zijn vrienden drugs blijven importeren.
Maar wat krijgen wij er voor terug? Want met Weghorst in de spits word ik ook depressief.quote:Op maandag 1 september 2025 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij maar gaat, want uit alles blijkt dat hij gewoon weg wil.
Niet alleen Weghorst, he.quote:Op maandag 1 september 2025 08:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar wat krijgen wij er voor terug? Want met Weghorst in de spits word ik ook depressief.
met brobbey en zijn houding ook. Het maakt nu denk ik echt geen zak uit qua prestaties of je hem er wel of niet bij hebt. Ik heb nog liever traore als backup (en dat zegt veel)quote:Op maandag 1 september 2025 08:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar wat krijgen wij er voor terug? Want met Weghorst in de spits word ik ook depressief.
quote:Op maandag 1 september 2025 08:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met brobbey en zijn houding ook. Het maakt nu denk ik echt geen zak uit qua prestaties of je hem er wel of niet bij hebt. Ik heb nog liever traore als backup (en dat zegt veel)
Ik wil Brobbey echt niet kwijt. Zo'n talentvolle spits echt een van de beste die we ooit hebben gehad.quote:Op maandag 1 september 2025 08:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet alleen Weghorst, he.
Je krijgt ook Traoré en Konadu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Dat zal wel moeilijk worden, misschien dat John nog een loslopende vindt in Liverpool.quote:Op maandag 1 september 2025 08:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |