TsjackaGPT levert wel hard moet ik zeggen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb even een trial aangevraagd bij SciSports. Hopelijk accepteren ze mijn aanvraag als journalist van het FOK!forum
Als mens ook niet.quote:Op maandag 1 september 2025 11:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen Wout als echte spits moet je ook niet willen.
Sunderland is binnen de gehele UK dan nog wel even extra kut.quote:Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
prima toch. Kans op strijden tegen degradatie is aanwezig en het klimaat (en de hele UK) is kut maar geld zal veel goedmaken
Dan gaat ie toch wonen in Newcastle. Boeiend. Sowieso dat die voetballers gewoon een landhuis hebben.quote:Op maandag 1 september 2025 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sunderland is binnen de gehele UK dan nog wel even extra kut.
Ik heb toch liever een normale woning in de randstad dan een landhuis ergens in Noordoost Groningen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch wonen in Newcastle. Boeiend. Sowieso dat die voetballers gewoon een landhuis hebben.
Geeft meestal wel thuis, ook afgelopen seizoen. Toch wat punten binnen geharkt.quote:Op maandag 1 september 2025 11:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen Wout als echte spits moet je ook niet willen.
Ik woon liever in een normale woning in West-Friesland dan in een appartement in de Randstadquote:Op maandag 1 september 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een normale woning in de randstad dan een landhuis ergens in Noordoost Groningen.
En als Wout geblesseerd raakt?quote:Op maandag 1 september 2025 11:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geeft meestal wel thuis, ook afgelopen seizoen. Toch wat punten binnen geharkt.
Lekker laten staan tenzij je de nieuwe Suarez kunt halen.
Heb liever dat ze Heitinga ontslaan en een fatsoenlijke trainer halen, belangrijker dan een spits.
Heh?quote:Op maandag 1 september 2025 11:45 schreef Spaulding het volgende:
Ten Hag al ontslagen
https://x.com/FabrizioRomano/status/1962450040657502627?s=33
Meteen halenquote:Op maandag 1 september 2025 11:45 schreef Spaulding het volgende:
Ten Hag al ontslagen
https://x.com/FabrizioRomano/status/1962450040657502627?s=33
Denk dat je het vrij snel door hebt als het totaal niet klikt met een spelersgroep, staf, club.quote:Op maandag 1 september 2025 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Trainer na twee competitiewedstrijden ontslaan.
Na een jaar volgen en scouten?quote:Op maandag 1 september 2025 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je het vrij snel door hebt als het totaal niet klikt met een spelersgroep, staf, club.
Had Feyenoord dat maar gedaan met Priske na twee matige potjes.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ehhh die Brobbey deal is wel heel goed!
Latest from Sky Sports News' Anthony Joseph:
Sunderland are understood to have now agreed a £26m deal in principle with Ajax for Brian Brobbey.
The fee is thought to be £21.7m (¤25m) plus £4.3m (¤5m).
The forward is expected to undergo a medical in Holland.
Wie is de TD daar, is dat nog steeds Völler?quote:Op maandag 1 september 2025 11:49 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel ballen tonen. Kroes zou dit niet durven bij Heitinga.
Vanaf het trainingskamp in de zomer was blijkbaar al duidelijk dat het totaal niet boterde tussen Priske, de spelersgroep en de technische staf (excl. zijn eigen meegebrachte mensen). Zoiets zal het bij dat hakkelende boertje ook wel zijnquote:
Helaas nietquote:Op maandag 1 september 2025 11:49 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel ballen tonen. Kroes zou dit niet durven bij Heitinga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |