abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2025 @ 10:56:08 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218649434
Vincent Janssen :') van regen in de drup... zelfde type als Wout

Liever een goed meevoetballende spits maar daar zijn er maar weinig van.
pi_218649448
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:53 schreef PicoMMP het volgende:
Zullen we stoppen met bejaarden te halen? Vincent Janssen als je Wout hebt rondlopen slaat natuurlijk nergens op.
Hey Picommp,

Ik snap dat Vincent Janssen te oud wordt voor de toekomstvisie van Ajax. Hier zijn een paar jonge, echte spitsalternatieven die haalbaar zouden kunnen zijn:

Thijs Dallinga (24, FC Toulouse) – bewezen doelpuntenmaker in Frankrijk.

Joshua Zirkzee (22, Bayern/geleend aan Parma) – technisch sterk en goed in de box.

Liam Delap (21, Stoke City) – fysiek, goed in de 16 meter, kan doorgroeien.

Adam Hlo¸ek (20, Bayer Leverkusen) – technisch vaardig, kan als nummer 9 spelen.

Facundo Pellistri (21, Manchester United/Uruguay) – kan eventueel centraal spelen, aanvallend talent.

Kun je hier iets mee of wil je dat ik nog een paar extra opties zoek?

groet,

tjackagpt
Groot fan van User Wotte
pi_218649460
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 10:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hey Picommp,

Ik snap dat Vincent Janssen te oud wordt voor de toekomstvisie van Ajax. Hier zijn een paar jonge, echte spitsalternatieven die haalbaar zouden kunnen zijn:

Thijs Dallinga (24, FC Toulouse) – bewezen doelpuntenmaker in Frankrijk.

Joshua Zirkzee (22, Bayern/geleend aan Parma) – technisch sterk en goed in de box.

Liam Delap (21, Stoke City) – fysiek, goed in de 16 meter, kan doorgroeien.

Adam Hlo¸ek (20, Bayer Leverkusen) – technisch vaardig, kan als nummer 9 spelen.

Facundo Pellistri (21, Manchester United/Uruguay) – kan eventueel centraal spelen, aanvallend talent.

groet,

tjackagpt
Ik zou je TsjackaGPT even updaten ;)
pi_218649480
quote:
12s.gif Op maandag 1 september 2025 10:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Ik zou je TsjackaGPT even updaten ;)
Ik probeer positief te zijn dus dan maar met outdated info.

Alweer een springer in West-Friesland is ook niet goed voor de statistieken.
Groot fan van User Wotte
pi_218649502
Ik verwacht gewoon Rijkhof terug met 1 miljoen aan compensatie richting Almere ;)
pi_218649505
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 10:57 schreef Tjacka het volgende:

Ja
pi_218649549
Het is wel lastig als Ajax. Op dit moment heeft Utrecht 3 spitsen die beter zijn dan de spits van Ajax. (Al valt over Ohio te twijfelen) Toch zullen ze waarschijnlijk alle 3 niet slagen bij Ajax. En zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. De kans dat als er nu zonder goede scouting, in paniek iemand gehaald wordt, deze speler ook slaagt, is niet zo groot.
Een spits huren die ergens anders nu met buiten de basis valt, is daarom mijns inziens niet zo gek. Maar dan ben je misschien inderdaad aan het opleiden voor een andere club.
Ik vind dat niet zo erg, dan loopt er misschien tenminste iemand die kan voetballen.
pi_218649554
Wel fantastisch trouwens dat Brubs niet naar Como wilde, maar nu in die enorme tyfus stad van een Sunderland gaat spelen.
Maar de drugshandel is natuurlijk wel 100% lucratiever in Sunderland.

Maar goed moet hij weten, ben blij dat er vanaf zijn met nog wat winst ook, en dat enorme salaris van de balans.
pi_218649590
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wel fantastisch trouwens dat Brubs niet naar Como wilde, maar nu in die enorme tyfus stad van een Sunderland gaat spelen.

Maar goed moet hij weten, ben blij dat er vanaf zijn met nog wat winst ook, en dat enorme salaris van de balans.
Ja precies :D. Nu lekker een verkoopmarkt in Newcastle en dichterbij Ierland waar die echte maffia zit… de Kinahans. Maar goed, vind het een aardige jongen, dus hoop dat hij slaagt en dat zijn problemen ‘m niet blijven achtervolgen
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 september 2025 @ 11:20:28 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649628
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

Ja echt vreemd dat je liever in een competitie speelt waarin iedere wedstrijd CL-niveau is in plaats van in halflege stadions.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649644
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja echt vreemd dat je liever in een competitie speelt waarin iedere wedstrijd CL-niveau is in plaats van in halflege stadions.
Alsof hij bij Sunderland zomaar een basisplaats gaat krijgen, terwijl hij bij Como dat gewoon gegarandeerd had. Soms is CL-niveau leuk in theorie, maar in de praktijk telt speeltijd ook.
Groot fan van User Wotte
pi_218649650
Maar heb even TsjackaGPT, google, transfermarkt, fotmob erbij gepakt. Maar zou oprecht niet weten wie we zouden kunnen halen. Zeker niet profiel voetballende spits. We hebben zelfs niet echt grote talenten die we voor de leeuwen kunnen gooien. Heel misschien Nash? Maar die is nog piepjong en speelt vaak linksbuiten geloof ik?
  maandag 1 september 2025 @ 11:23:19 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218649653
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Zou hij veel gaan spelen dan? Is toch de helft van de tijd geblesseerd en ik vermoed dat ie al snel de bank mag gaan warmhouden.
  maandag 1 september 2025 @ 11:24:07 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649660
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zou hij veel gaan spelen dan? Is toch de helft van de tijd geblesseerd en ik vermoed dat ie al snel de bank mag gaan warmhouden.
Geen idee, maar dat je liever naar de PL gaat dan naar Italie (waar je nog trossen bananen naar je hoofd gegooid krijgt) snap ik opzich wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 september 2025 @ 11:24:32 #240
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218649666
Tekent gewoon een lekker vet contract voor 5 jaar. Wat Prumjur Liek potjes meepakken, allemaal leuk.
  maandag 1 september 2025 @ 11:24:39 #241
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_218649667
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef papert het volgende:
Het is wel lastig als Ajax. Op dit moment heeft Utrecht 3 spitsen die beter zijn dan de spits van Ajax. (Al valt over Ohio te twijfelen) Toch zullen ze waarschijnlijk alle 3 niet slagen bij Ajax. En zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. De kans dat als er nu zonder goede scouting, in paniek iemand gehaald wordt, deze speler ook slaagt, is niet zo groot.
Een spits huren die ergens anders nu met buiten de basis valt, is daarom mijns inziens niet zo gek. Maar dan ben je misschien inderdaad aan het opleiden voor een andere club.
Ik vind dat niet zo erg, dan loopt er misschien tenminste iemand die kan voetballen.
Ohio van Utrecht misschien huren anders?
enkelband
  maandag 1 september 2025 @ 11:25:12 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649672
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:24 schreef recidivist het volgende:

[..]
Dat is een soort gehandicapte Brobbey, en dat zegt best veel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649683
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Maar heb even TsjackaGPT, google, transfermarkt, fotmob erbij gepakt. Maar zou oprecht niet weten wie we zouden kunnen halen. Zeker niet profiel voetballende spits. We hebben zelfs niet echt grote talenten die we voor de leeuwen kunnen gooien. Heel misschien Nash? Maar die is nog piepjong en speelt vaak linksbuiten geloof ik?
En toch moet je ook geluk hebben. Parrott was ook nergens goed en ging voor 4 miljoen naar AZ. Die gaat natuurlijk ook weer a la Pavlidis een miljoentje of 20 opleveren als hij zo doorgaat.
  maandag 1 september 2025 @ 11:27:19 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649689
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
En toch moet je ook geluk hebben. Parrott was ook nergens goed en ging voor 4 miljoen naar AZ. Die gaat natuurlijk ook weer a la Pavlidis een miljoentje of 20 opleveren als hij zo doorgaat.
In de laatste dagen van de transferperiode zijn het eigenlijk per definitie gokjes.

Idealiter laat je het daar niet op aankomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649699
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik heb even een trial aangevraagd bij SciSports. Hopelijk accepteren ze mijn aanvraag als journalist van het FOK!forum
Groot fan van User Wotte
pi_218649704
Het is voor Ajax fijn dat we die 20-25 miljoen nog pakken. Hoofdstuk Brobbey afsluiten.

Brobbey zelf zal niet slagen bij Sunderland en speelt over een paar jaar bij Utrecht of zo.
pi_218649713
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Oh absoluut. Alles wat nu nog eventueel komt gaat een gokje in die categorie zijn. Maar zelfs een gokje zie ik niet zo snel.
pi_218649715
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tekent gewoon een lekker vet contract voor 5 jaar. Wat Prumjur Liek potjes meepakken, allemaal leuk.
prima toch. Kans op strijden tegen degradatie is aanwezig en het klimaat (en de hele UK) is kut maar geld zal veel goedmaken :)
  maandag 1 september 2025 @ 11:28:49 #249
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218649717
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:24 schreef recidivist het volgende:

[..]
Ohio, hou op hoor.
pi_218649736
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:27 schreef Caland het volgende:

[..]
In de laatste dagen van de transferperiode zijn het eigenlijk per definitie gokjes.

Idealiter laat je het daar niet op aankomen.
Klopt, maar alleen Wout als echte spits moet je ook niet willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')