Hey Picommp,quote:Op maandag 1 september 2025 10:53 schreef PicoMMP het volgende:
Zullen we stoppen met bejaarden te halen? Vincent Janssen als je Wout hebt rondlopen slaat natuurlijk nergens op.
Ik zou je TsjackaGPT even updatenquote:Op maandag 1 september 2025 10:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey Picommp,
Ik snap dat Vincent Janssen te oud wordt voor de toekomstvisie van Ajax. Hier zijn een paar jonge, echte spitsalternatieven die haalbaar zouden kunnen zijn:
Thijs Dallinga (24, FC Toulouse) – bewezen doelpuntenmaker in Frankrijk.
Joshua Zirkzee (22, Bayern/geleend aan Parma) – technisch sterk en goed in de box.
Liam Delap (21, Stoke City) – fysiek, goed in de 16 meter, kan doorgroeien.
Adam Hlo¸ek (20, Bayer Leverkusen) – technisch vaardig, kan als nummer 9 spelen.
Facundo Pellistri (21, Manchester United/Uruguay) – kan eventueel centraal spelen, aanvallend talent.
Kun je hier iets mee of wil je dat ik nog een paar extra opties zoek?
groet,
tjackagpt
Ik probeer positief te zijn dus dan maar met outdated info.quote:Op maandag 1 september 2025 10:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik zou je TsjackaGPT even updaten
Jaquote:Op maandag 1 september 2025 10:57 schreef Tjacka het volgende:
Kun je hier iets mee of wil je dat ik nog een paar extra opties zoek?
Ja preciesquote:Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wel fantastisch trouwens dat Brubs niet naar Como wilde, maar nu in die enorme tyfus stad van een Sunderland gaat spelen.
Maar de drugshandel is natuurlijk wel 100% lucratiever in Sunderland.
Maar goed moet hij weten, ben blij dat er vanaf zijn met nog wat winst ook, en dat enorme salaris van de balans.
Ja echt vreemd dat je liever in een competitie speelt waarin iedere wedstrijd CL-niveau is in plaats van in halflege stadions.quote:Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wel fantastisch trouwens dat Brubs niet naar Como wilde, maar nu in die enorme tyfus stad van een Sunderland gaat spelen.
Maar de drugshandel is natuurlijk wel 100% lucratiever in Sunderland.
Maar goed moet hij weten, ben blij dat er vanaf zijn met nog wat winst ook, en dat enorme salaris van de balans.
Alsof hij bij Sunderland zomaar een basisplaats gaat krijgen, terwijl hij bij Como dat gewoon gegarandeerd had. Soms is CL-niveau leuk in theorie, maar in de praktijk telt speeltijd ook.quote:Op maandag 1 september 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dat je liever in een competitie speelt waarin iedere wedstrijd CL-niveau is in plaats van in halflege stadions.
Zou hij veel gaan spelen dan? Is toch de helft van de tijd geblesseerd en ik vermoed dat ie al snel de bank mag gaan warmhouden.quote:Op maandag 1 september 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dat je liever in een competitie speelt waarin iedere wedstrijd CL-niveau is in plaats van in halflege stadions.
Geen idee, maar dat je liever naar de PL gaat dan naar Italie (waar je nog trossen bananen naar je hoofd gegooid krijgt) snap ik opzich wel.quote:Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou hij veel gaan spelen dan? Is toch de helft van de tijd geblesseerd en ik vermoed dat ie al snel de bank mag gaan warmhouden.
Ohio van Utrecht misschien huren anders?quote:Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef papert het volgende:
Het is wel lastig als Ajax. Op dit moment heeft Utrecht 3 spitsen die beter zijn dan de spits van Ajax. (Al valt over Ohio te twijfelen) Toch zullen ze waarschijnlijk alle 3 niet slagen bij Ajax. En zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. De kans dat als er nu zonder goede scouting, in paniek iemand gehaald wordt, deze speler ook slaagt, is niet zo groot.
Een spits huren die ergens anders nu met buiten de basis valt, is daarom mijns inziens niet zo gek. Maar dan ben je misschien inderdaad aan het opleiden voor een andere club.
Ik vind dat niet zo erg, dan loopt er misschien tenminste iemand die kan voetballen.
Dat is een soort gehandicapte Brobbey, en dat zegt best veel.quote:Op maandag 1 september 2025 11:24 schreef recidivist het volgende:
[..]
Ohio van Utrecht misschien huren anders?
En toch moet je ook geluk hebben. Parrott was ook nergens goed en ging voor 4 miljoen naar AZ. Die gaat natuurlijk ook weer a la Pavlidis een miljoentje of 20 opleveren als hij zo doorgaat.quote:Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Maar heb even TsjackaGPT, google, transfermarkt, fotmob erbij gepakt. Maar zou oprecht niet weten wie we zouden kunnen halen. Zeker niet profiel voetballende spits. We hebben zelfs niet echt grote talenten die we voor de leeuwen kunnen gooien. Heel misschien Nash? Maar die is nog piepjong en speelt vaak linksbuiten geloof ik?
In de laatste dagen van de transferperiode zijn het eigenlijk per definitie gokjes.quote:Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En toch moet je ook geluk hebben. Parrott was ook nergens goed en ging voor 4 miljoen naar AZ. Die gaat natuurlijk ook weer a la Pavlidis een miljoentje of 20 opleveren als hij zo doorgaat.
Ik heb even een trial aangevraagd bij SciSports. Hopelijk accepteren ze mijn aanvraag als journalist van het FOK!forumquote:Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Maar heb even TsjackaGPT, google, transfermarkt, fotmob erbij gepakt. Maar zou oprecht niet weten wie we zouden kunnen halen. Zeker niet profiel voetballende spits. We hebben zelfs niet echt grote talenten die we voor de leeuwen kunnen gooien. Heel misschien Nash? Maar die is nog piepjong en speelt vaak linksbuiten geloof ik?
Oh absoluut. Alles wat nu nog eventueel komt gaat een gokje in die categorie zijn. Maar zelfs een gokje zie ik niet zo snel.quote:Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En toch moet je ook geluk hebben. Parrott was ook nergens goed en ging voor 4 miljoen naar AZ. Die gaat natuurlijk ook weer a la Pavlidis een miljoentje of 20 opleveren als hij zo doorgaat.
prima toch. Kans op strijden tegen degradatie is aanwezig en het klimaat (en de hele UK) is kut maar geld zal veel goedmakenquote:Op maandag 1 september 2025 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tekent gewoon een lekker vet contract voor 5 jaar. Wat Prumjur Liek potjes meepakken, allemaal leuk.
Ohio, hou op hoor.quote:Op maandag 1 september 2025 11:24 schreef recidivist het volgende:
[..]
Ohio van Utrecht misschien huren anders?
Klopt, maar alleen Wout als echte spits moet je ook niet willen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
In de laatste dagen van de transferperiode zijn het eigenlijk per definitie gokjes.
Idealiter laat je het daar niet op aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |