Ik zie het niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:37 schreef Felinecat het volgende:
MB staat op het insta account How Can I Make This About Me 🤐🤣
Met het in scene gezette knuffel filmpje met haar 2 oudste op Mallorca
quote:
Ze heeft ooit eens gedeeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Kan dat de maximale stemmingswisselingen daar vanuit komen natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:38 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Haar hoge pieken en diepe dalen wisselen elkaar in rap tempo af bij MB. Maandag was ze nog depri en somber en n vrijdagavond heeft haar spark terug hahaha
Nee, ze deelde dat ze een angst- en paniekstoornis heeft (die volgens haar op 9 juni ineens over was🤔, zie haar reels).quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:54 schreef Felinecat het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft ooit eens gedeeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Kan dat de maximale stemmingswisselingen daar vanuit komen natuurlijk.
Lijkt me voor haarzelf ook niet makkelijk
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:54 schreef Felinecat het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft ooit eens gedeeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Kan dat de maximale stemmingswisselingen daar vanuit komen natuurlijk.
Lijkt me voor haarzelf ook niet makkelijk
Jawel hoor, ze heeft in een ver verleden weleens gedeeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Ik sta er niet van te kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:06 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee, ze deelde dat ze een angst- en paniekstoornis heeft (die volgens haar op 9 juni ineens over was🤔, zie haar reels).
Dat is geen persoonlijkheidsstoornis.
Oké, wist ik niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:25 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze heeft in een ver verleden weleens gedeeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Ik sta er niet van te kijken
Vond ik ook een veelzeggende uitspraak.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:28 schreef lila01 het volgende:
MB: het voelt soms als twee verschillende werelden:
'thuis met de kinderen en in Amsterdam voor werk'
Koen en JvP worden niet eens meer genoemd...
Nou dit idd! Waarom zet je je kind in onderbroek op de socials, al knuffelend met zn moeder..Snap echt niet wat er dan in je hoofd omgaat 🙄quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef lila01 het volgende:
En weer een knuffelfilmpje van MB op de bank met zoontje in onderbroek. Why?
Klopt, dit komt uit de tijd voor de polyquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:25 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze heeft in een ver verleden weleens gedeeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Ik sta er niet van te kijken
Dat vond ik dus ook stom. Die kinderen hebben nul privacy meer. Maar dat maakt M blijkbaar niet uit. Het is tenslotte de Michelle show.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef lila01 het volgende:
En weer een knuffelfilmpje van MB op de bank met zoontje in onderbroek. Why?
Van de week filmde ze Koen ook al die Ollie met ontbloot bovenlijf op schoot had en zat voor te lezen. Hij had zelf niets in de gaten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:43 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Nou dit idd! Waarom zet je je kind in onderbroek op de socials, al knuffelend met zn moeder..Snap echt niet wat er dan in je hoofd omgaat 🙄
Het is maar hoe je "werk" ziet. Feestjes, lunches, hotels. Lijkt me dat J vooral het echte werk doet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:28 schreef lila01 het volgende:
MB: het voelt als twee verschillende levens soms:
'thuis met de kinderen en in Amsterdam voor werk'
Koen en JvP worden niet eens meer genoemd...
Ik ook.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef Melline het volgende:
Ik vond dat filmpje in slow motion met zoon in zn onderbroek en haar handen gewoon naar om naar te kijken.
Ja, die zie je steeds buffelen in dat magazijn bij JolieNoe. MB is alleen maar aan het netwerken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het is maar hoe je "werk" ziet. Feestjes, lunches, hotels. Lijkt me dat J vooral het echte werk doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |