abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218640799
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Hoort hier niet thuis.

Maar ken meerdere mensen die samen wonen maar niet op papier. De gemeente vanuit de bijstand controleert hierop maar de belastingdienst niet.
Klopt, deze controles worden niet uitgevoerd door de belastingdienst.
pi_218640868
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Neeeee! 😳
Zeg dat je dit verzint !
Ik verzin dit
pi_218640895
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Guus mag eindelijk een dagje sauna doen met z'n mammie wat al jaaaaren geleden door AM werd uitgelegd 😂😂😂
Ik dacht: het zal wel weer Julia of Jet zijn. Die mogen altijd mee.
pi_218640936
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:36 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik verzin dit
Het zou wel de hoogste tijd zijn, want dat was ook zo’n mooie traditie om te laten zien dat ieder lijf anders was toch.
pi_218640977
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ging als puber ook regelmatig met mijn ouders naar de sauna, maar misschien is het als jonge vrouw/meisje makkelijker dan wanneer je een jongen bent?
En toen pas voor de eerste keer, of al van jongs af aan?
pi_218641210
Judith heeft het nog steeds zwaar...... Vind het wel heftig voor haar zeg.
pi_218641353
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 15:00 schreef WildeTuinen het volgende:
Judith heeft het nog steeds zwaar...... Vind het wel heftig voor haar zeg.
Ben natuurlijk geen arts, maar ik vind het eerlijk gezegd best zorgelijk dat het zo lang duurt. Misschien ook een reactie op de medicatie?
pi_218641585
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 15:06 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ben natuurlijk geen arts, maar ik vind het eerlijk gezegd best zorgelijk dat het zo lang duurt. Misschien ook een reactie op de medicatie?
Als je als zieke flink over je grenzen gaat kan herstel wel echt lang duren. Dus is die zin hoeft dat niet gek te zijn.
Ik lig er soms ook weken af (op dezelfde manier als Judith nu).

En neem aan dat haar artsen het verder wel in de gaten houden.
pi_218641682
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En toen pas voor de eerste keer, of al van jongs af aan?
Als puber voor de eerste keer
pi_218642351
Lotte is één geworden met haar liefde? Lottenjoer🤢
pi_218642493
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 15:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte is één geworden met haar liefde? Lottenjoer🤢
Wat een verschrikkelijk stel die twee, gezever ten top en haar vlam kijkt altijd alsof ie moet poepen.
pi_218642499
Dat molenwaard is absoluut geen aanrader. Hier spreekt een local. Het was tot voor kort een vreselijke afgezaagde camping waar je nog niet dood aangetroffen wilde worden. Molenwaard heeft het gekocht en opgeknapt. Maar het is nog steeds vreselijk. Het ligt direct aan een hele drukke N-weg en aan een grote voetbal vereniging. Het is zeker 15 auto minuten bij de avonturen boerderij zelf vandaan. Wat ook niet veel meer voorstelt dan een uitvergrote kinderboerderij.
Zwaar uit z’n verband vertrokken.
In de regio daar is zeer weinig te beleven voor kinderen. Je hebt overal de auto voor nodig en het is een omgeving met alleen maar weilanden, koeien en n-wegen.

Wees dus maar niet jaloers op de flu flu’s die daar allemaal verplicht heen moeten.
pi_218642575
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Wat een verschrikkelijk stel die twee, gezever ten top en haar vlam kijkt altijd alsof ie moet poepen.
Ik snap haar vage teksten ook niet, ze is niet gezellig in de winter??
Het is eind augustus, hier is het nog geen winter hoor.
pi_218642729
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
😂
pi_218642732
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:08 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die troel bedoelt dat ze ongesteld is. Geitewollensokkenpraat
pi_218642766
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:08 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ze is ongesteld, ze zit in de winter van haar cyclus. Ik dacht ook: waar heeft ze het over?
pi_218642942
@Rimboequeen en @JaNeeDan, owww haha tnx. Dat had ik dus niet begrepen nee.
pi_218643073
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waar ik me tegenwoordig extra aan erger is dat Debbie bij dat laatste stukje zou zeggen "je bent dus gewoon jaloers" (zeg ik niet he.. ik snap de frustratie totaal)
Debbie beweert ook dat ze over haar ziek zijn deelt om het bespreekbaar te maken enzo... maar als iemand die ziek is (vaak zieker dan haar) aangeeft niet te begrijpen waarom zij het wel krijgt reageert ze kinderachtig en zelfvoldaan...
Ze wilt dus niks bespreekbaar of zoiets maken maar enkel laten zien hoe goed ze in de boel oplichten is
Ja dat krijg je inderdaad te horen. Of dat zij het extra zwaar heeft omdat haar man niet altijd thuis is en daarom hulp krijgt.

En ja misschien ben ik ook wel jaloers. Maar ben 2 jaar bezig en heb veel artsen die ook brieven geschreven hebben naar de gemeente om te ondersteunen dat ik echt meer hulp nodig heb.
Maar krijg afwijzing na afwijzing.

Op dit moment is mijn zoon van 9 die zorgt dat er stofgezogen wordt, gedweild en hij doet de was.
Ik probeer hem te helpen maar lukt vaak niet.
Mijn vriend werkt wisselende diensten, kookt, doet de afwas, boodschappen en helpt met douchen.

Laten we gewoon zeggen dat het echt niet niks is. Dus ja het steekt enorm als ik zie dat ze de stofzuiger in elkaar zet en hem probeert, op vakantie gaat, dagje weg, kan zwemmen, iemand laten logeren, de kamer helpt aankleden…. Het steekt
pi_218643289
KB heeft niet eens een post geplaatst over z’n zoon die gisteren jarig was. Is natuurlijk niet verplicht maar de andere 3 kregen dat nog wel.
pi_218643745
Gelukkig voor MB kan ze met haar kapotte knieën wel maximaal rennen voor AYNIL praktijken met iemand die vanaf nu ook haar bestie nr zoveel genoemd kan worden. (zie storie van Sophieousri).
Zoveel drama en nepheid. Alsof ze een dubbelleven leidt. De moeder en het A'dam leven met al de besties.
pi_218643826
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:17 schreef Nieuwnestje het volgende:
Gelukkig voor MB kan ze met haar kapotte knieën wel maximaal rennen voor AYNIL praktijken met iemand die vanaf nu ook haar bestie nr zoveel genoemd kan worden. (zie storie van Sophieousri).
Zoveel drama en nepheid. Alsof ze een dubbelleven leidt. De moeder en het A'dam leven met al de besties.
Wauw, wat erg. En lekker zoenen op de mond, volgens mij.
pi_218643832
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
KB heeft niet eens een post geplaatst over z’n zoon die gisteren jarig was. Is natuurlijk niet verplicht maar de andere 3 kregen dat nog wel.
Vind ik wel gunstig. Denk dat hij zijn zoon gewoon irl feliciteert en geen zin meer heeft ons dat instagedoe. Good for him.
pi_218643852
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat molenwaard is absoluut geen aanrader. Hier spreekt een local. Het was tot voor kort een vreselijke afgezaagde camping waar je nog niet dood aangetroffen wilde worden. Molenwaard heeft het gekocht en opgeknapt. Maar het is nog steeds vreselijk. Het ligt direct aan een hele drukke N-weg en aan een grote voetbal vereniging. Het is zeker 15 auto minuten bij de avonturen boerderij zelf vandaan. Wat ook niet veel meer voorstelt dan een uitvergrote kinderboerderij.
Zwaar uit z’n verband vertrokken.
In de regio daar is zeer weinig te beleven voor kinderen. Je hebt overal de auto voor nodig en het is een omgeving met alleen maar weilanden, koeien en n-wegen.

Wees dus maar niet jaloers op de flu flu’s die daar allemaal verplicht heen moeten.
Ik snap er ook weinig van, zoveel leukere plekken in NL.
pi_218643867
Ugh die tweede zoen op de mond is echt giga ongemakkelijk. En de rest is zo overdreven.
pi_218643888
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:27 schreef lila01 het volgende:

[..]
Vind ik wel gunstig. Denk dat hij zijn zoon gewoon irl feliciteert en geen zin meer heeft ons dat instagedoe. Good for him.
Dat is zeker gunstig. En beter voor de kinderen. Maar wel een omslag t.o.v. de andere 3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')