Ze leven allemaal zo lekker in het moment 😂quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:52 schreef Jenn1806 het volgende:
Als je dan die beelden bij alle fluflu's ziet van most wanted, iedereen met die telefoon omhoog 🙄 Alles moet maximaal vastgelegd worden. Vraag me af of er daar iemand is die kan vertellen welke muziek er gedraaid werd of welke kleur de aankleding had. Dat moeten ze waarschijnlijk allemaal terug zoeken op hun socials 😅 Ik vind het er altijd zo sneu uitzien.
Het is vreselijk dat sommige ouders deze druk op kinderen leggen alleen om er zelf mee te scoren. Als kinderen cognitief of op sportgebied wat beter scoren moet je juist meer aandacht leggen op het sociale vlak en hen vooral leren dat ze niet beter zijn dan anderen omdat ze toevallig iets beter kunnen. Als je dat niet doet maak je er hele vervelende arrogante mensen van.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:34 schreef Danielle_ het volgende:
En over Minibelle: de middelste heeft nu al paniek of ze wel overal aan mee kan doen, maar vooral ook niet mee hoeft te doen met zwakke leerlingen als het gaat om spelling. Of ze wel echt HB dingen mag doen. Ik heb bij alles wat ik in die tekst lees het idee dat ik moeder hoor, want bij de ‘slechtere’ dingen horen haar kinderen niet thuis. En het arme meisje maar helemaal vastlopen in haar stress, faalangst en de angst ‘of ze wel al die leuke dingen kan doen’ ook al is het een totaal idioot en vol schema vol prestatiedruk voor het meisje. Ik vind dit weer zó oprecht sneu voor haar..
Helemaal mee eens, en dat het überhaupt al door je hoofd schiet als er weer iets met je moeder aan de hand is vind ik bijzonder.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:08 schreef Holaa het volgende:
[..]
Mijn kind van 7 begint nu ook over zijn verjaardag over 5 maanden 😅 Als volwassene kan dat proces toch óf in je eigen hoofd blijven ipv hardop, of gewoon nog even geparkeerd worden?
Wat een reclame als je Sanneke uitnodigt, die weet altijd iets af te keuren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:45 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort stories allemaal geplaatst worden in de hoop dat ze uitgenodigd worden door de Efteling of door Disneyland Parijs
Het is iig al meer dan voorheen. Toen stond er niet meer op dan een zakje diepvries besjes en een paar bananen..quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:01 schreef Hope88 het volgende:
Ik vraag me echt af wat Mijan eet en wat ze zelf eten als ik hun kassabon zie. 1 zak appeltjes, een prei, spinazie en een ijsbergsla kan toch niet voldoende zijn voor 3 personen een week lang?
Ik vraag me af of bedrijven daar naar kijken. Of dat ze puur naar het aantal volgers kijken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:03 schreef Snaky het volgende:
[..]
Wat een reclame als je Sanneke uitnodigt, die weet altijd iets af te keuren.
Zolang het niet waait, regent en er rekening gehouden word met haar autisme..quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:03 schreef Snaky het volgende:
[..]
Bij de Efteling kon je in het verleden zonder medische indicatie een pasje krijgen waarmee je overal voor mocht. Ik weet niet of dat nog zo is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:16 schreef roosszz het volgende:
[..]
Zolang het niet waait, regent en er rekening gehouden word met haar autisme..
Zo bijgelezen. Maar wat hierboven staat; amen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef SterreKaatje het volgende:
MB en Jvp gingen dus eerst samen op inkoop in Amsterdam. Jvp reed terug naar gezin/kinderen/Koen en MB ging nog een dag feesten in Amsterdam (volgens haar schrijven 2 dagen werken in A'dam)
Deze vrouw heeft echt een probleem met relaties hoor. Alles draait om haar eigen (eigenwijze) ik. Inmiddels staan haar 'allesjes' op nummer weet ik veel? Ze is zo veel en zo vaak weg voor diners, feestjes enz. Mens je hebt vier kinderen op de wereld gezet....die nog hartstikke jong zijn. Wees er voor ze (en niet alleen parttime)
Ik merk dat ik er inmiddels echt kwaad om kan worden. Alles voor de views, wanhopig naar de 200 k willen omdat je dan een macro influencer bent?
Bah bah
Inderdaad anti-reclame.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:03 schreef Snaky het volgende:
[..]
Maar dit is een beetje het probleem, vrees ik: Debby wil niet vooruit gaan. Ze heeft meer baat bij ziek zijn, op wat voor manier dan ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:02 schreef Madre_tigre het volgende:
[..]
Ik lees mee maar nu moet ik toch wel iets zeggen.
Ik heb een handjevol met moeilijke woorden wat ik mankeer en nog een hoop symptomen wat een vraagteken is.
Maar hoe Debby het doet is niet de juiste manier. Ik meet ook vaker op een dag mijn temperatuur. Is het hoger dan 38 dan weet ik al dat ik te veel gedaan heb. En soms is dat alleen liggen op de bank en televisie kijken. Maar je moet dan opschrijven welk tijdstip je meet je temperatuur en wat je gedaan/gegeten heb. Zodat je met je therapeuten kan kijken waar je op vooruit kan.
En dat gaat fout bij haar
Ik vind dat ze qua activiteiten hele leuke dingen doet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:54 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar het gevoel dat ze heel graag een hele leuke moeder wil zijn waar alles kan. Persoonlijk denk ik dat dat ook kan met minder suiker, troep en speelgoed. Vind ook dat ze voor haar jongens een leuke moeder is, ook als je al dat over the top gedoe met eten en spullen wegdenkt.
Miss begint dat ook bij de omgeving/partner. Je hebt toch na een aantal artsen/internisten hele chebang ook wel eens vraagtekens?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:27 schreef Shuri het volgende:
[..]
Maar dit is een beetje het probleem, vrees ik: Debby wil niet vooruit gaan. Ze heeft meer baat bij ziek zijn, op wat voor manier dan ook.
Op zichzelf is dat natuurlijk ook ziek zijn en daar zijn ook hulpverleners voor, maar dat ziet ze ook niet onder ogen.
Maar ze eten heel gezond hoor. Ja hoor, ja.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:01 schreef Hope88 het volgende:
Ik vraag me echt af wat Mijan eet en wat ze zelf eten als ik hun kassabon zie. 1 zak appeltjes, een prei, spinazie en een ijsbergsla kan toch niet voldoende zijn voor 3 personen een week lang?
Zou je verwachten. Van Roy verwacht ik helemaal niks meer. Die lijkt het prima te vinden dat de moeder van zijn kinderen, zijn vriendin de hele boel bij elkaar liegt. Hij is net zo schuldig.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:33 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Miss begint dat ook bij de omgeving/partner. Je hebt toch na een aantal artsen/internisten hele chebang ook wel eens vraagtekens?
In Sanneke haar wereld wordt het gewoon voor haar betaald door onnozele mensen die op linkjes klikken en haar tikkies vullen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:21 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke moet eens met beide voeten op de grond gaan staan. Er zijn weinig gezinnen die in 12 maanden tijd, sparen voor verhuizing, een bakfiets kopen, op vakantie gaan en dan ook nog naar Disney.
Ik heb ook geregeld verhoging, al heb ik nu al weken niet meer gemeten maar ik voel het wel. Maar ben daar ook niet met therapeuten mee bezig hoor, want naar mijn inziens heeft dat weinig nut. Als ik puur zou leven of geen verhoging mogen krijgen dan lig ik alleen nog maar in bed of op de bank en dat vertik ik. Beter word ik daar ook niet van.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:27 schreef Shuri het volgende:
[..]
Maar dit is een beetje het probleem, vrees ik: Debby wil niet vooruit gaan. Ze heeft meer baat bij ziek zijn, op wat voor manier dan ook.
Op zichzelf is dat natuurlijk ook ziek zijn en daar zijn ook hulpverleners voor, maar dat ziet ze ook niet onder ogen.
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dat blijkbaar toch steeds doen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In Sanneke haar wereld wordt het gewoon voor haar betaald door onnozele mensen die op linkjes klikken en haar tikkies vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |