100%. Schaamteloos. Net als het delen van linkjes, en dat geldt voor iedereen die dat doet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar als ze straks een huis krijgen, opent ze gewoon huilend een tikkie voor van alles. Want waarom zou je sparen voor iets waarvan je weet dat het er aan zit te komen he?
Mijn kind van 7 begint nu ook over zijn verjaardag over 5 maanden 😅 Als volwassene kan dat proces toch óf in je eigen hoofd blijven ipv hardop, of gewoon nog even geparkeerd worden?quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:23 schreef LALAA het volgende:
Sanneke is weer terug op Insta, blijkbaar is/was er iets met haar moeder. Wat natuurlijk heel sneu is, maar vlak daarvoor post ze een story dat ze aan het kijken is voor (weer) een nachtje weg. Dit keer voor haar verjaardag. Dus ik dacht, ze is volgende maand jarig ofzo. Nee mensen, haar verjaardag is pas over 5 maanden… Iets met prioriteiten.
Ik dacht dat ze minstens een paar weken offline zou gaan. Deze amper 3,5 dag is de moeite van het 'afmelden' amper waard.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:23 schreef LALAA het volgende:
Sanneke is weer terug op Insta, blijkbaar is/was er iets met haar moeder. Wat natuurlijk heel sneu is, maar vlak daarvoor post ze een story dat ze aan het kijken is voor (weer) een nachtje weg. Dit keer voor haar verjaardag. Dus ik dacht, ze is volgende maand jarig ofzo. Nee mensen, haar verjaardag is pas over 5 maanden… Iets met prioriteiten.
Ik vind ondertussen inderdaad wel een behoorlijk contrast zichtbaar tussen hoe J leeft (normaal gezinsleven, dingen met de kinderen doen, werken maar ook gewoon thuis zijn, normale outfits) en hoe M leeft (feestjes, steeds weg van huis, plamuurlagen aan make-up, alleen maar uit eten, altijd sjieke outfits).quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef SterreKaatje het volgende:
MB en Jvp gingen dus eerst samen op inkoop in Amsterdam. Jvp reed terug naar gezin/kinderen/Koen en MB ging nog een dag feesten in Amsterdam (volgens haar schrijven 2 dagen werken in A'dam)
Deze vrouw heeft echt een probleem met relaties hoor. Alles draait om haar eigen (eigenwijze) ik. Inmiddels staan haar 'allesjes' op nummer weet ik veel? Ze is zo veel en zo vaak weg voor diners, feestjes enz. Mens je hebt vier kinderen op de wereld gezet....die nog hartstikke jong zijn. Wees er voor ze (en niet alleen parttime)
Ik merk dat ik er inmiddels echt kwaad om kan worden. Alles voor de views, wanhopig naar de 200 k willen omdat je dan een macro influencer bent?
Bah bah
J lijkt weer een beetje de J te worden van voordat zij een kopie van M werd. Simpele spijkerbroek met shirt, niet alles meer maximaal, zelfs haar beugel lijkt aan de wilgen gehangen te zijn. Blijkbaar heeft zij het perfecte plaatje losgelaten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik vind ondertussen inderdaad wel een behoorlijk contrast zichtbaar tussen hoe J leeft (normaal gezinsleven, dingen met de kinderen doen, werken maar ook gewoon thuis zijn, normale outfits) en hoe M leeft (feestjes, steeds weg van huis, plamuurlagen aan make-up, alleen maar uit eten, altijd sjieke outfits).
Ik zou in haar geval ook echt andere keuzes maken, het is op meerdere gebieden niet goed om zoveel suiker te eten. En ik snap niet zo goed dat ze dat zelf niet ziet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:29 schreef Maremare het volgende:
Als Milou zich afvraagt waarom haar kinderen zo stuiteren.. ik begin bijna te stuiteren van alleen de beelden van al die zoete vreterij op dat evenement waar ze waren. Zie die jongste een suikerspin eten en afsluiten met een ijsje. Geen idee of hij daar tussen ook nog wat gegeten heeft, maar bizar hoeveel ellende die kinderen naar binnen werken.
Ik vind het contrast ook groot idd, MB is altijd al 'maximaal' geweest natuurlijk, maar eerst had ze wel een 'normaler' werkende moeder leven.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik vind ondertussen inderdaad wel een behoorlijk contrast zichtbaar tussen hoe J leeft (normaal gezinsleven, dingen met de kinderen doen, werken maar ook gewoon thuis zijn, normale outfits) en hoe M leeft (feestjes, steeds weg van huis, plamuurlagen aan make-up, alleen maar uit eten, altijd sjieke outfits).
Ze kijkt gewoon zo omdat ze ontzettend bewust is van de camera.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:33 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ik heb serieus nav deze story opgezocht wat de relatiestatus van die Iris is omdat ik ineens dacht Jacqueline werd destijds ook geïntroduceerd als een van de besties waar ze maximaal klef mee deed.
Ik krijg bij haar het gevoel dat ze heel graag een hele leuke moeder wil zijn waar alles kan. Persoonlijk denk ik dat dat ook kan met minder suiker, troep en speelgoed. Vind ook dat ze voor haar jongens een leuke moeder is, ook als je al dat over the top gedoe met eten en spullen wegdenkt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik zou in haar geval ook echt andere keuzes maken, het is op meerdere gebieden niet goed om zoveel suiker te eten. En ik snap niet zo goed dat ze dat zelf niet ziet.
Ze hebben dat familiebed toch pas een paar weken?!quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:26 schreef Danielle_ het volgende:
Bij Kyra weer een Ikea bedframe op marktplaats. Zal het familiebed alweer uit elkaar getrokken zijn? Meisjes weer een nieuw duur eigen bed?
Ik vind het daar oprecht geen prettige situatie voor de kinderen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:34 schreef Danielle_ het volgende:
En over Minibelle: de middelste heeft nu al paniek of ze wel overal aan mee kan doen, maar vooral ook niet mee hoeft te doen met zwakke leerlingen als het gaat om spelling. Of ze wel echt HB dingen mag doen. Ik heb bij alles wat ik in die tekst lees het idee dat ik moeder hoor, want bij de ‘slechtere’ dingen horen haar kinderen niet thuis. En het arme meisje maar helemaal vastlopen in haar stress, faalangst en de angst ‘of ze wel al die leuke dingen kan doen’ ook al is het een totaal idioot en vol schema vol prestatiedruk voor het meisje. Ik vind dit weer zó oprecht sneu voor haar..
Tot zover de geloofwaardigheid van al die lyrische verhalen 😂quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mamalotje verkoopt haar o zo fijne creamy alweer op Vinted 🤦♀
En de Blundstones.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die geweldige bodies? Met handige knoopjes in het kruis? 🤢quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is me wel vaker opgevallen dat zij (en vast ook andere fluflu’s) zo’n enorm ding maken van hun eigen of partners verjaardag, nu ook weer met Efteling of Disney met overnachten etc. Bijzondere financiële keuzes worden daar toch gemaakt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:23 schreef LALAA het volgende:
De romper voor volwassen vrouwenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die geweldige bodies? Met handige knoopjes in het kruis? 🤢
Die had ze ergens afgelopen weken nog aan terwijl de mussen van het dak vielen. Blijken dus toch niet zo fijn te zijn😉quote:
Dat! Afschuwelijk vind ik ze. Het enige moment waarop ik wil dat mijn borsten platgedrukt worden is tijdens het sporten, dan draag ik een sportbeha. Die bodies zorgen ervoor, van wat ik zag op insta, dat borsten op plekken zichtbaar worden waar ik ze normaal niet heb.quote:
Lekker dubbel cashen. Never enough money.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik denk dat dit soort stories allemaal geplaatst worden in de hoop dat ze uitgenodigd worden door de Efteling of door Disneyland Parijsquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:38 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Is me wel vaker opgevallen dat zij (en vast ook andere fluflu’s) zo’n enorm ding maken van hun eigen of partners verjaardag, nu ook weer met Efteling of Disney met overnachten etc. Bijzondere financiële keuzes worden daar toch gemaakt.
Het is vast weer een verkapte schooi poging om een samenwerkingquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:38 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Is me wel vaker opgevallen dat zij (en vast ook andere fluflu’s) zo’n enorm ding maken van hun eigen of partners verjaardag, nu ook weer met Efteling of Disney met overnachten etc. Bijzondere financiële keuzes worden daar toch gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |