SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
jij slaapt zo toch? :quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvallend veel vrouwen die een levenslange drang hebben naar kinderspullen.
Wij mannen lopen toch ook niet rond in een Star Wars pyjama?
hoop over te vertellen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Het topic over het syndroom van US ging wel hard zeg.
Apart he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Wie immer. Ik heb ook een Arkham Asylum athletic team T- shirt. Reflects my mood.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Die kijken ook altijd boos?
Kort slurfje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
jij slaat zo toch? :
[ afbeelding ]
Ik ken dat broekje wel van een ordinaire verjaardagquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
jij slaat zo toch? :
[ afbeelding ]
Goede game wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef Barbusse het volgende:
Wie immer. Ik heb ook een Arkham Asylum athletic team T- shirt. Reflects my mood.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 30 augustus 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Die kijken ook altijd boos?
"een" verjaardag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken dat broekje wel van een ordinaire verjaardag
Gekocht op groei.quote:
MAX VERSTAPPENquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze. Echt Hema, tutuduu.
[ afbeelding ]
Ouderwetse gezelligheid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Mijn zwager had dat broekje aan terwijl hij op tafel stond te dansen en een oudtante probeerde uit alle macht aan dat slurfje te trekken terwijl ze hysterisch aan het joelen was.quote:
Goede game wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie immer. Ik heb ook een Arkham Asylum athletic team T- shirt. Reflects my mood.
idd helemaal niets.quote:
die blauwe neef begonquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt FOK! van veel de schuld geven, maar dit doe je toch echt zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |