Transvrouwen moeten nu bij de mannen naar de wc in openbare plaatsen. Men vergeet even dat je nu dus transmannen bij de vrouwen hebtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die schrijfster is toch een foute vrouw?
Wolfjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
En muggen als er geen vliegenraam is hihi.
Is voor mij een rode vlag in een persoon. Net als die Disney-adults.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan las ik 'm wat anders dan je bedoelde.
Dat vind ik wel echt een van de betere backfires.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Transvrouwen moeten nu bij de mannen naar de wc in openbare plaatsen. Men vergeet even dat je nu dus transmannen bij de vrouwen hebtschiet toch niet op.
berepak2quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las bere-kent.
Ik ga even verder in mijn boek.
Jeetjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is voor mij een rode vlag in een persoon. Net als die Disney-adults.
Allemaal Belles en Beesten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is voor mij een rode vlag in een persoon. Net als die Disney-adults.
Amai, das ambetant, zeg - muggen in de slaapkamer!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De furries zitten elders vaak.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal Belles en Beesten.
Die zaten allemaal hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb dit jaar volgens mij geen één mug geen huis gehad.
Horrenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zit je daar als vrouw met een schijtende kerel opgescheept terwijl je alleen even je lippenstift bij wilde werken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Transvrouwen moeten nu bij de mannen naar de wc in openbare plaatsen. Men vergeet even dat je nu dus transmannen bij de vrouwen hebtschiet toch niet op.
Is een transvrouw origineel een man, of juist een vrouw? Ik vergeet dat altijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De furries zitten elders vaak.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zaten allemaal hier
Veel furries (ook weer zoiets waar ik op tegen ben, mensen die hun fetisj naar kinderen brengen op bijvoorbeeld een comiccon) beweren dat Disney het in hun heeft aangewakkerd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De furries zitten elders vaak.
Vrouw dacht ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is een transvrouw origineel een man, of juist een vrouw? Ik vergeet dat altijd
Ja lach maarquote:
Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgend jaar een half jaar naa afrika of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |