De ironie is dat ze die letterlijk hebben gekocht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon een andere doelman.
Problem solved.
Als je alles gelijk speelt, heb je dan genoeg punten om te overleven in de Vriendenkloterij Eredivisie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit zijn wedstrijden waarvan je aan het eind van het seizoen terugdenkt van 'hadden ze toen maar gewonnen'.
Heerenveen degradeert dit seizoen. Bewaar deze post maar
Heracles Almelo verliest vier keer kansloos, waaronder tegen een Ajax dat vandaag de bodem raakte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit zijn wedstrijden waarvan je aan het eind van het seizoen terugdenkt van 'hadden ze toen maar gewonnen'.
Heerenveen degradeert dit seizoen. Bewaar deze post maar
Schreeuw niet zo joh. Je bent toch geen megafoonmongool.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV ONTSNAPT WEER @:buitendam
Even de schotelantenne van Scholletje verstoren, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:12 schreef Caland het volgende:
Het vervelende van dit alles is dat Ajax straks als eerste aan Correia mag trekken.
nee dat is jouuw holmaat john de wolfquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo joh. Je bent toch geen megafoonmongool.
Als je dit kan laten zien met deze selectie dan ben je wat mij betreft toekomstig buitencategorie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even de schotelantenne van Scholletje verstoren, zou ik zeggen.
De Dick Schreuder-bandwagon is ronduit fascinerend. Alleen bij PEC Zwolle en Castellón gecoacht, en toch wordt hij als een messias aanbeden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dit kan laten zien met deze selectie dan ben je wat mij betreft toekomstig buitencategorie.
Zie er meer in dan tokkie Dick S. Die zit binnen nu en een jaar bij Ajax/Feyenoord/PSV. Schrijf maar op.
De 0-6 tegen PSV kan je ook alvast opschrijven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Dick Schreuder-bandwagon is ronduit fascinerend. Alleen bij PEC Zwolle en Castellón gecoacht, en toch wordt hij als een messias aanbeden.
Morgen al een misstap tegen Fortuna zonder fitte verdedigersquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
De 0-6 tegen PSV kan je ook alvast opschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |