SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ow gelukkig. Ik schrok al.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nouja, dit is ook een antwoord gegenereerd door AI, dus sowieso is dat niet een favoriete informatiebron voor kreequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree weet niet waar hij woont.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik word liever Godlittlesisterquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Komt wel, iedereen begint klein. Ooit zul je de Godmother van Torn worden
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, dit is ook een antwoord gegenereerd door AI, dus sowieso is dat niet een favoriete informatiebron voor kree
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Never gonna wear that halo
And you know
I like to play those games
Hmm zo te ruiken maakt iemand hier iets nasi-achtigs![]()
Zou bijna zelf ook iets gaan kokenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Trassi?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm zo te ruiken maakt iemand hier iets nasi-achtigs![]()
Zou bijna zelf ook iets gaan kokenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij bent daar te goed voor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:43 schreef KoningWouter het volgende:
Mijn snode plannetje wil nog niet echt lukken...
Garnalen (gefermenteerd) pasta. Flikkeren ze door de nasi en bami. Stinkt enorm. Maar wel lekker.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee, het ruikt lekker hier, naar exotische kruidenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Garnalen pasta. Flikkeren ze door de nasi en bami. Stinkt enorm. Maar wel lekker.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
klopt niet helemaal heej........quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens Copilot AI:
Katwijk aan Zee ligt in het noordwesten van Nederland, in de provincie Zuid-Holland. Het is een kustplaats direct aan de Noordzee, en maakt deel uit van de gemeente Katwijk. Dus hoewel het in Zuid-Holland ligt, is het geografisch gezien meer noordwestelijk dan zuidwestelijk binnen Nederland.Do what you love, love what you do!![]()
Waar is hier? Tussen je dijen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, het ruikt lekker hier, naar exotische kruiden
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar is hier? Tussen je dijen?zo exotisch ben ik niet
Nee ik zit in de tuin in het zonnetjeI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ik weet niet wat ergers is? jullie AI voor waarheid aannemen. of van mij horen die er zelf woont?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: