Deze spelers zijn beter als het goed isquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit was schandalig slecht. Om te janken, schreeuwen en je kapot te schamen.
Misschien nog erger dan Ajax v Excelsior onder Van 't Schip.
Stukje sadomasochismequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:28 schreef papert het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze helaas wel doen, nog 3 maanden wachten.
Ben helemaal niet voor een trainer te snel afbranden, maar dit zag je vantevoren al aankomen. Een trainer met geen enkele succesvolle ervaring als hoofdcoach aanstellen.
Die debiel had daar nooit weg moeten gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig maar aan het handje gelopen van oh Arne.
Kan zo in het rijtje Pepijntje Lijnders / Vd Lem.
Waren wel kampioen in 2025.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:32 schreef Caland het volgende:
Volendam is gewoon een taaie ploeg. Je weet dat zij in eigen huis volle bak gaan
- Domme Sjon
Zou in elk geval fijn zijn als ze met 100% inzet beginnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat we volgende wedstrijd wel 100% spelen. @:peaceman
Maar Ajax is hunnie club en de Ossenworstkliek staat er ook vol achter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die debiel had daar nooit weg moeten gaan
Ik ben ook niet erg onder de indruk van routiniers Berghuis en Weghorstquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:33 schreef fetX het volgende:
Gloukh en Moro bakken er vooralsnog niks van.
Mwa. Ik zou eerder van 5e of 6e uitgaan inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou in elk geval fijn zijn als ze met 100% inzet beginnen.
Maar ja, volgens jou deden ze dat al. Dan worden we dus 8e of 9e.
Dat vind ik erg positief als je vindt dat dit het maximale is qua inzet en niveau.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ik zou eerder van 5e of 6e uitgaan inderdaad.
Ik denk niet dat dit het maximale is van niveau.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat vind ik erg positief als je vindt dat dit het maximale is qua inzet en niveau.
We missen een type Hendersonquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:35 schreef Tjacka het volgende:
Of we moeten over drie maanden wel een trainer aannemen die er iets van kan @:peaceman
Maar die werd 4 keer kampioen....quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Heitinga toch een cliché. Die wissels zijn ook allemaal zo voorspelbaar.
Echt flinke Frank de Boer vibes.
Een 6 die er voetballend vrij weinig van kan is inderdaad de schakel die we missen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |