Ik heb het idee dat Heracles er gewoon helemaal niks van kanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:12 schreef Urquhart het volgende:
Gelijkspel bij GAE kan nog, maar puntverlies bij Volendam is wel kwalijk. Begin van het einde van tijdperk Heitinga
Jij denkt echt dat dit 75 procent is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:16 schreef peaceman het volgende:
Zolang Ajax nog denkt dat je dit soort wedstrijden op 75% kunt winnen, wordt het een pijnlijk seizoen.
Maximaal ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit 75 procent is?
Zelfs Danny mag van mij van de tribune komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:18 schreef The-BFG het volgende:
Bij een volgende pot moet LvG maar eens van de tribune komen...
dat zal dan vast.quote:
Dit is 100 procent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zal dan vast.
Jij denkt dat het meer is?
Of een Marciano Vink uit zijn ESPN hok.. diploma regelen we dan nog wel..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfs Danny mag van mij van de tribune komen.
Ja die diploma's geven ze blijkbaar toch aan iedereen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:21 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Of een Marciano Vink uit zijn ESPN hok.. diploma regelen we dan nog wel..
Kom op joh.quote:
Wat 2 maanden Sjon met een voetballer doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:22 schreef peaceman het volgende:
Godts kan er ook geen pepernoot meer van hè?
Die kon er vorig jaar ook al niks van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:22 schreef peaceman het volgende:
Godts kan er ook geen pepernoot meer van hè?
Ik zie ook dat er veel niet klopt, maar ik denk wel dat ze dan in elk geval met meer inzet beginnen. Daar kunnen we van mening over verschillen toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom op joh.
Je ziet zelf toch ook wel dat er op het middenveld helemaal niks van klopt? Weghorst is een waardeloos aanspeelpunt en ze proberen op te bouwen met de backs en dat zijn misschien je minst voetballende spelers. Dus volgens jou gaan ze straks in de CL en tegen PSV ineens HARDER hun best doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |