Het is wat opportunistisch, maar ik zou daar een stuk meer vertrouwen in hebben dan Heitinga. Die is voor mij al gewoon echt klaar.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wat opportunistisch, maar ik zou daar een stuk meer vertrouwen in hebben dan Heitinga. Die is voor mij al gewoon echt klaar.
Heitinga gaat de kerst wel halen, puur en alleen omdat Kroes hem niet zomaar gaat laten vallen, dat zegt ook wat over zijn positie met die dure aankopen.quote:
Tsja die heeft ook niet bijster veel ervaring.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Simonis had gewoon moeten komen natuurlijk
Jazekerquote:
Aankopen voor de bus gooien maar geen woord over Taylor , Fitzie en Berghuis, spelers uit de eigen school.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jazeker
Snap dat het leuk is om op Heitinga te haten, maar hij zegt toch niks raars na vandaag.
Zou wel een leuke kandidaat kunnen zijn op termijn, lijkt er goed het oog in te hebben. Maar dat dacht ik ooit ook van Ulteequote:
Gefixt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jazeker
Snap dat het leuk is om op Heitinga te haten, maar hij zegt toch niks....
Ik heb alleen het geschreven verslag gelezen en niks gezien van de persconferentie, maar hij heeft volgens mij geen namen genoemdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22
:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aankopen voor de bus gooien maar geen woord over Taylor , Fitzie en Berghuis, spelers uit de eigen school.
https://www.ajaxshowtime.(...)t-gewoon-onvoldoendequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb alleen het geschreven verslag gelezen en niks gezien van de persconferentie, maar hij heeft volgens mij geen namen genoemd
Als hij is aangenomen om heel boos te kijken en domme dingen te schreeuwen dan heeft hij een perfecte dag gedraaid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jazeker
Snap dat het leuk is om op Heitinga te haten, maar hij zegt toch niks raars na vandaag.
Zoveel betere keuzes te halen dan twee gefaalde trainers van Ajax het samen laten doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Simonis had gewoon moeten komen natuurlijk
quote:
Aged like milk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:48 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig wel makkelijk geloot in de CL
Hmm da's wel matig ja, al zou iedereen ook weer moord en brand schreeuwen als ie die jongens in bescherming zou nemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)t-gewoon-onvoldoende
Die spelers gaan nu niks weer voor hem want hij heeft ze openlijk voor lul gezet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmm da's wel matig ja, al zou iedereen ook weer moord en brand schreeuwen als ie die jongens in bescherming zou nemen.
Maar Berghuis was ook echt heel matig ja.
Hij is behoorlijk aan het Steijnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die spelers gaan nu niks weer voor hem want hij heeft ze openlijk voor lul gezet.
Het is bovendien ook een teken dat die aan het spartelen is en hij zichzelf niks verwijt.
Kroes kan beter weer gaan zingen, vriendquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel betere keuzes te halen dan twee gefaalde trainers van Ajax het samen laten doen.
In zijn Feyenoordtijd was zijn broer Goelio een stuk beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kroes kan beter weer gaan zingen, vriend
Ik vind dat geen goede zangerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In zijn Feyenoordtijd was zijn broer Goelio een stuk beter.
Mwah het is een dun lijntje, maar Steijn zei keihard dat ze het niveau niet hadden. Heitinga heeft het puur over inzet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk aan het Steijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |