SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ik wil alles ongecomprimeerd hebben en als ik dan toch besluit een mp3 te maken wil ik zelf bepalen welke codec en bitrate etc ik gebruik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is die "meer controle" dan? Want ik heb gewoon spotify en kan er alles mee wat ik ook met mp3 kan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
.wavquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ik wil alles ongecomprimeerd hebben en als ik dan toch besluit een mp3 te maken wil ik zelf bepalen welke codec en bitrate etc ik gebruik.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
O jaquote:
Ik had het bericht van DJMO geedit ipv gequote dus even hersteldquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een deja-vu, volgens mij had je dat net al gepost?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er is een trein
Op de trein staat niet instappen
Mensen stappen inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet per ongeluk op Rapporteren gedrukt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja
[..]
Ik had het bericht van DJMO geedit ipv gequote dus even hersteld
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah ja, voor de echte audio fan is mp3 of wat anders (is dat flac?) wel beter ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ik wil alles ongecomprimeerd hebben en als ik dan toch besluit een mp3 te maken wil ik zelf bepalen welke codec en bitrate etc ik gebruik.
Ik zelf vind vooral fijn dat ik niet meer alles los hoef te downloaden. Maar ben ook wat casual met muziek.![]()
Nee, dan verschijnt het niet hier als dat zo wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet per ongeluk op Rapporteren gedrukt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Treinwappiesquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er is een trein
Mensen stappen inIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er is een trein
Mensen stappen in![]()
![]()
flac, wav en aiff zijn uncompressed audio bestanden. Ik gebruik aiff.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal zo even wat lucht decompresserenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Zal zo even wat lucht decompresseren
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vind nog steeds het PI-compressed audio format het beste.
Ergens in de decimalen van pi zit exact jouw liedje. Dan doe je gewoon PI(102312312,12312312312) en dan heb je je liedje.![]()
Nee itt WAV heeft FLAC heeft wel compressie maar is lossless compressie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
flac, wav en aiff zijn uncompressed audio bestanden. Ik gebruik aiff.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt. Foutje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee itt WAV heeft FLAC heeft wel compressie maar is lossless compressie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: