quote:AI Overview
Er zijn geen recente of officiële statistieken beschikbaar over het percentage Afrikanen op IJsland, omdat dit geen veelvoorkomend demografisch gegeven is waarvoor gegevens worden bijgehouden. De informatie die wel gevonden kan worden, zoals een verouderde verwijzing naar een artikel dat IJsland noemt in de context van Afrikaanse parlementen, is niet relevant voor de populatiegegevens.
En dan? Ga je dan mussen uit de boom schieten om ze te roosteren boven een vuurtje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ga wapens in huis halen om mijn bestaanszekerheid te borgen. Deze vrouwen doen het al
NWS / Nederlandse vrouwen plunderen Duitse wapenzaken compleet leeg.
Nee, alles van jou stelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 02:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dan? Ga je dan mussen uit de boom schieten om ze te roosteren boven een vuurtje?
Je kunt ook FvD kiezen heb ik laatst gehoord. Misschien werkt het dan wel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:59 schreef Scuidward het volgende:
Ik probeer nog een paar keer op de PVV te stemmen voordat ik het definitief opgeef.
Als jij op FvD stemt en ik op de PVV dan moet het wel goed komen. Laten we een partij oprichten om ons stemadvies landelijk via een kamermotie onder de aandacht te brengen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je kunt ook FvD kiezen heb ik laatst gehoord. Misschien werkt het dan wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |