abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218626063
Toen ik jong was, moesten we van de school op bezoek naar de moskee, de vorige groep van een klas had dit geweigerd en de meester vond dat deze klas heel slecht was.

We gingen naar de moskee, een saai leeg gebouw, en na het bezoek weer naar huis. Dacht er voor de rest niet over, en ging verder met mijn leven. Tot laatst ik een bericht op X zag, over andere blanke mensen die ook zo'n tocht naar de moskee moesten doen van hun school en toen ging er een belletje rinkelen.

De linkse overheids propaganda forceert en probeert kinderen te hersenspoelen om de Islamitische haat ideologie te accepteren.

Ik vroeg aan die zelfde man, ben je ook wel eens met dezelfde school naar een synagoge geweest, of kerk? En het antwoord was Nee.

Nu is mijn vraag aan Fok, heb je dit ook ervaren? En denk je dat de overheid actief de blanke bevolking aan het hersenspoelen is om tolerant te zijn tegenover buitenlanders.

Ik kreeg namelijk ook als klein kind een brief tijdens de klas. oh , buitenlanders zijn maar een 'klein' deel van onze samenleving. Pure herspoeling.
pi_218626072
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef zetalore2 het volgende:
Nu is mijn vraag aan Fok, heb je dit ook ervaren?
nee
pi_218626077
Misschien omdat ik op een christelijke school zat
pi_218626081
Ik denk niet dat de overheid controle had over mijn school.
-nee-
  Moderator vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:23:17 #5
375570 crew  Cyan9
pi_218626306
Gaan we niet doen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')