abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:01:58 #1
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218625772
Iedere vent die je buiten ziet rondlopen kan bij die 98% horen.

Tijd om onszelf hiertegen te beschermen

Want het wetboek ken ik ook
pi_218625808
We kunnen het ook omdraaien naar een wijvenprobleem, want als die niet buiten zouden komen...
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218625854
Maar, het zijn allemaal incidenten hoor!

Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218625893
Heel grappig
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218626058
Mannen doen geen aangifte (want nice :7 )
pi_218626061
Mannen zijn geil zo is natuur. Maar wat is dat voor marteltuig?
pi_218626345
Dit zijn symptomen van het begin van het einde. De overheid waarschuwde al, wees voorbereid op zelfredzaamheid in tijden waarin moedertje overheid er niet voor je is. Ik voorspel donkere tijden. We gaan weer terug naar de middeleeuwen
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:49:33 #8
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218626470
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Mannen zijn geil zo is natuur. Maar wat is dat voor marteltuig?
Dit noemen ze ook wel een kuisheidsgordel, maar ik noem het zelf een anti verkrachting gordel waarmee je weer veilig op straat kunt lopen
Want het wetboek ken ik ook
pi_218626481
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Dit noemen ze ook wel een kuisheidsgordel, maar ik noem het zelf een anti verkrachting gordel waarmee je weer veilig op straat kunt lopen
Dat apparaat verkracht je anaal
  VIVA vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:56:03 #10
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218626504
90% van de daders zijn anti-westerse mannen....Nu snap ik waarom een Boerka geintroduceerd is, het is geen onderdrukking maar bescherming tegen de gele peners
What lies behind makes no sense in my mind
pi_218630021
quote:
98% van de daders van verkrachting en seksueel geweld is man
Van de overige 2% is 100% vrouw.
pi_218631792
Lekker links blijven stemmen...gewoon lekker doen...
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:45:20 #13
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218633934
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 16:14 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Lekker links blijven stemmen...gewoon lekker doen...
Dat deden mensen toch niet.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_218636381
98% van het gras is groen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:23:05 #15
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218636453
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
We kunnen het ook omdraaien naar een wijvenprobleem, want als die niet buiten zouden komen...
Wie had dat gedacht, blijkt de Islam toch echt iets voor jou te zijn!
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218716334
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:23 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Wie had dat gedacht, blijkt de Islam toch echt iets voor jou te zijn!
HB! :D
pi_218716413
Seksuele frustratie omdat je een loser bent + totaal geen respect voor vrouwen vanuit je religie = mannen die vinden dat ze het god gegeven recht hebben om een vrouw te verkrachten.

Maar het probleem is dat er niet genoeg verlichting is op fietspaden. Uiteraard.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_218716626
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Seksuele frustratie omdat je een loser bent + totaal geen respect voor vrouwen vanuit je religie = mannen die vinden dat ze het god gegeven recht hebben om een vrouw te verkrachten.

Maar het probleem is dat er niet genoeg verlichting is op fietspaden. Uiteraard.
Het probleem is dat links niet wil toegeven het probleem zelf geīmporteerd te hebben.
  maandag 8 september 2025 @ 18:55:08 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218716819
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Het probleem is dat links niet wil toegeven het probleem zelf geīmporteerd te hebben.
Ook al zijn ze er niet meer, je kunt als vrouw niet overal fietsen. Het gaat gewoon door.
pi_218716915
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ook al zijn ze er niet meer, je kunt als vrouw niet overal fietsen. Het gaat gewoon door.
Maar ligt dat aan 'de mannen', of toch aan een bepaalde bevolkingsgroep? En in het verlengde daarvan de pipo's die ze met open deuren geīmporteerd hebben? Just asking. For a friend.
pi_218716963
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:56 schreef TigerXtrm het volgende:

Het probleem is dat we teveel achterlijk kutvolk met een IQ van hooguit 75 binnengehaald hebben.

Maargoed, dat mag je niet zeggen want dan ben je een racist. Dus dan zeg ik dat maar niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218717028
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Maar ligt dat aan 'de mannen', of toch aan een bepaalde bevolkingsgroep? En in het verlengde daarvan de pipo's die ze met open deuren geīmporteerd hebben? Just asking. For a friend.
Het ligt in beginsel aan de seksuele frustratie van mannen in het algemeen. Verkrachting is van alle eeuwen, ook lang voor we andere culturen begonnen te importeren.

Alleen hebben we westerse verkrachters redelijk onder controle. Er is een maatschappelijke druk op het feit dat verkrachting verwerpelijk is, en een verkrachter zal nergens begrip of goedkeuring vinden, waardoor menig verkrachter gelukkig twee keer nadenkt voor ze iets doen, of gewoon naar de hoeren gaan ofzo. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen.

Maar nu importeer je een cultuur die geen enkel respect heeft voor vrouwen, ze ziet als bezit en westerse vrouwen in het bijzonder als inferieur als ze geen hoofddoek dragen of moslim zijn, en dan zijn die remmen er ineens niet meer. Sterker nog, als Achmed een jong blond meisje verkracht in een steegje dan zijn er absoluut stromingen in de moslim gemeenschap waar hij daarvoor wordt geprezen en gefeliciteerd.

En zeker als je dan vluchtelingen importeert die hier van de 1 op andere dag zijn, en dus helemaal geen kennis hebben van een andere cultuur, dan snappen ze soms waarschijnlijk niet eens dat ze iets fout doen :')
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 8 september 2025 @ 19:15:29 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218717030
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Ook al zouden die bevolkingsgroepen er niet meer zijn, dan blijven de autochtonen over. Dan nķg kun je ‘s nachts niet veilig fietsen.
  maandag 8 september 2025 @ 22:35:22 #24
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218718762
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
HB! :D
HB is wat je zegt als je weet dat ik gelijk heb :)
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218718772
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar, het zijn allemaal incidenten hoor!

[ afbeelding ]
Ijsselmonde is dan ook echt het verrotste stukje kenker van Rotterdam
pi_218719881
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:15 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Het ligt in beginsel aan de seksuele frustratie van mannen in het algemeen. Verkrachting is van alle eeuwen, ook lang voor we andere culturen begonnen te importeren.

Alleen hebben we westerse verkrachters redelijk onder controle. Er is een maatschappelijke druk op het feit dat verkrachting verwerpelijk is, en een verkrachter zal nergens begrip of goedkeuring vinden, waardoor menig verkrachter gelukkig twee keer nadenkt voor ze iets doen, of gewoon naar de hoeren gaan ofzo. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen.

Maar nu importeer je een cultuur die geen enkel respect heeft voor vrouwen, ze ziet als bezit en westerse vrouwen in het bijzonder als inferieur als ze geen hoofddoek dragen of moslim zijn, en dan zijn die remmen er ineens niet meer. Sterker nog, als Achmed een jong blond meisje verkracht in een steegje dan zijn er absoluut stromingen in de moslim gemeenschap waar hij daarvoor wordt geprezen en gefeliciteerd.

En zeker als je dan vluchtelingen importeert die hier van de 1 op andere dag zijn, en dus helemaal geen kennis hebben van een andere cultuur, dan snappen ze soms waarschijnlijk niet eens dat ze iets fout doen :')
Laten we dit feit niet onder het tapijt schuiven, als een autochtoon iemand verkracht, dan is dat vrijwel altijd omdat ie niet helemaal goed in het bovenkamertje was, als een allochtoon het doet, is het vaak omdat ie er gewoon zin in had
pi_218720205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:52 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Dat apparaat verkracht je anaal
Niet als je ophoudt met zeuren en gewoon een beetje zin maakt.
-nee-
pi_218720589
Het klinkt ook heel raar dat je als man door een park hardloopt en opeens de bosjes wordt ingeduwd door een vrouw. Die je vervolgens op de grond duwd. en dan als cowbow op je pener gaat rijden. Dat klinkt gewoon raar.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 9 september 2025 @ 10:15:00 #29
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218720613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het klinkt ook heel raar dat je als man door een park hardloopt en opeens de bosjes wordt ingeduwd door een vrouw. Die je vervolgens op de grond duwd. en dan als cowbow op je pener gaat rijden. Dat klinkt gewoon raar.
Het klinkt niet alleen raar, het is ook raar. Maar dat is elke vorm van verkrachting eigenlijk wel. Zoveel trauma toebrengen om een enkele keer je zak te legen staat niet bepaald in verhouding.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218720621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik betaal er voor
  dinsdag 9 september 2025 @ 10:17:56 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218720644
mogen mannen deze ook dragen

ik vraag dit voor een vriend
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')