SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
DansDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waggeltitten eindelijk eruitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Weet ik, het is lastig te schrijven als er geen grote dingen zijn. Tandjes komen nog niet door ze slaapt goed, eet goed, ook groente en fruithapjes, en oh ja, ze reageert op haar naam, dat is ook leuk om te zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
nee, dat was mij ook al opgevallen.
maar je bent niks verplicht he.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb deze TTquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:47 schreef Shii het volgende:
Beetje jammer deze TT. Maar dan maar de volgende.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gauw volposten maar weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:47 schreef Shii het volgende:
Beetje jammer deze TT. Maar dan maar de volgende.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ik, het is lastig te schrijven als er geen grote dingen zijn. Tandjes komen nog niet door ze slaapt goed, eet goed, ook groente en fruithapjes, en oh ja, ze reageert op haar naam, dat is ook leuk om te zien![]()
Haar eerste woordje: "mama". Haar tweede: "papa". Dan komt "Nee" en dan zegt ze "fok".
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oja inderdaadquote:
ik had deze TT niet
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oja inderdaad
ik had deze TT niet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: