Dat is ook, maar dat is ook wat we allemaal op een fora doen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor een buitenstaander is het makkelijk praten.
Sommigen leven zich kennelijk beter in dan anderen.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:39 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat is ook, maar dat is ook wat we allemaal op een fora doen.
Echt weten doe ik het niet.
Niet mee eens, omdat jij een andere mening hebt betekent dat niet dat jij je beter in kan leven.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sommigen leven zich kennelijk beter in dan anderen.
Je zei het al zelf: je snapt niet waarom er ‘moeilijk gedaan wordt’ door TS.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Niet mee eens, omdat jij een andere mening hebt betekent dat niet dat jij je beter in kan leven.
Dat zou wel erg simpel zijn.
En dan zou er eigenlijk ook geen topic nodig zijn want dan was er geen twijfel.
Maar goed lang genoeg over gesproken.
Met mijn (dan wel niet beperkte) inlevingsvermogen sta ik nog steeds achter wat ik zei.
Ik denk dat jij niet snapt hoe het te interpreteren, geeft niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zei het al zelf: je snapt niet waarom er ‘moeilijk gedaan wordt’ door TS.
En dat snap je nog steeds niet. Is geen mening, maar een constatering.
Leg me dan uit wat ik niet begrijp.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet snapt hoe het te interpreteren, geeft niet.
Nee hoor, die zinloze discussie is precies dat, zinloos. Daarnaast hoeft zij niet voor een andere TS te bepalen wat die TS wél of niet in de OP zet of niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leg me dan uit wat ik niet begrijp.
Verschil: er lag eerst alleen een bekentenis van 'klein vergrijp'. Ergens lag nog het gevoel dat dat juist was. Ergens lag er nog een stukje vertrouwen, ofzo.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:15 schreef CoolGuy het volgende:
maar....het was toch al bekend dat hij dat had gedaan? dat dat nu is bevestigd maakt een en ander toch niet heel veel anders? Of zie ik dat verkeerd?
Zit (en blijft) A nou in hechtenis?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:34 schreef User16909 het volgende:
[..]
Verschil: er lag eerst alleen een bekentenis van 'klein vergrijp'. Ergens lag nog het gevoel dat dat juist was. Ergens lag er nog een stukje vertrouwen, ofzo.
Nu schuldig bevonden aan alle feiten.
Scheelt nogal, qua lengte van straf e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |