Heb nooit geloofd dat zij echt met elkaar omgingen. Dat Debbie spontaan langs ging bij Janneke zat Janneke voor mijn gevoel helemaal niet op te wachten 🙈quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:01 schreef Lampje88 het volgende:
Nou bevestiging dat Debbie ook niet echt contact heeft Janneke want ze wist aan de reactie te zien niet dat ze ging verhuizen.
Ja, dat was echt awkward.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heb nooit geloofd dat zij echt met elkaar omgingen. Dat Debbie spontaan langs ging bij Janneke zat Janneke voor mijn gevoel helemaal niet op te wachten 🙈
Ze was wel uitgenodigd voor haar bruiloftquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heb nooit geloofd dat zij echt met elkaar omgingen. Dat Debbie spontaan langs ging bij Janneke zat Janneke voor mijn gevoel helemaal niet op te wachten 🙈
Zat Debbie toen niet bij dat Cherry gebeuren van Janneke?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze was wel uitgenodigd voor haar bruiloft
Volgens mij was Janneke daar toen al mee gestopt. . Debbie was daar ook niet mede influencers van Cherry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zat Debbie toen niet bij dat Cherry gebeuren van Janneke?
Debbie werkte toen voor het agency Cherrypicking. Dat weet ik nog goed omdat ik in die tijd contact had met Janneke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Walgelijk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef Harper het volgende:
AM: In november ga ik met Saar en Suus naar Terschelling, voor een strandrit.
Ik dacht: leuk voor ze!
Een story later: Mirjam, Juul en Eileen gaan ook mee.
Oké, weer een uitje voor moeders dus.
En S&S mogen mee.
Al die posts, ikke ikke ikke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef Harper het volgende:
En S&S mogen mee.
Brabbelschriftje, planner, rotzooiboxquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Al die posts, ikke ikke ikke.
En nog een maand dat gezanik over dat boek, bleghh
Dat is een treffende onschrijving.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:21 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Brabbelschriftje, planner, rotzooibox
Ja, en ze hadden best nog wel de nodige eisen. Het huis is trouwens zo gevonden op Funda. Benieuwd hoe snel het verkocht is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Janneke gaat verhuizen, ben wel benieuwd waarheen want ze wilde liever niet meer dan 2,5minuut bij haar zus vandaan zitten 😅
Ik hoop dat ze niet in rengalop over het strand gaan, want als ik zie hoe ‘angstig’ in ieder geval 1 van de 2 nog is bij het paardrijden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef Harper het volgende:
En S&S mogen mee.
Jij bent optimistisch! 😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Al die posts, ikke ikke ikke.
En nog een maand dat gezanik over dat boek, bleghh
Dat gezicht van Janneke sprak boekdelen 🫣quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja, maar nu heeft ze geen agency meer want ze vind dat ze zelf beter is in zichzelf verkopen 🫣😂 (al zuchtend en hangend in haar rollie)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zat Debbie toen niet bij dat Cherry gebeuren van Janneke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |