Hoe moet ik dit precies voor me zien met een extreemrechtse coalitie?quote:Waarom doen linkse partijen dit zich aan.. altijd maar weer meer kansloze mensen naar Nederland halen.
En rechtse coalities de afgelopen 25 jaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit precies voor me zien met een extreemrechtse coalitie?
'willen halen'.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit precies voor me zien met een extreemrechtse coalitie?
Krijgen we dus weer een hoop hamaspropaganda zoals laatst met die 20 jarige aan leukemie overleden mevrouw in Italië.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:24 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Zo snel mogelijk nog meer mensen importeren in Nederland. Familie komt natuurlijk mee. En vraagt direct asiel aan. Waarna de gezinshereniging verder plaats kan vinden. Of denk je dat na een medische behandeling deze mensen opgewekt weer terug gaan naar land van herkomst?
Waarom doen linkse partijen dit zich aan.. altijd maar weer meer kansloze mensen naar Nederland willen halen. Het houdt nooit op. Hoe zien zij Nederland voor zich over 20 of 50 jaar?
Ja nee precies jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:30 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
'willen halen'.
Post aangepast.
Ik ben heel blij dat de meerderheid in Nederland Nee gezegd heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Krijgen we dus weer een hoop hamaspropaganda zoals laatst met die 20 jarige aan leukemie overleden mevrouw in Italië.
Het is wel wat Timmermans wil. Als hij de kans krijgt.quote:
Ik zou als ik jou was deze verkiezingen nóg rechtser stemmen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:33 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat de meerderheid in Nederland Nee gezegd heeft.
Maar de eerste reflex van deze linkse politici is dus meteen om iedereen die zielig is maar hierheen te halen.
Ik begrijp daar oprecht niets van. Dat is totale zelfdestructie van je land, van je sociale stelsel en van de sociale cohesie in je land.
Waarom?
Zoals immigratie en asiel de bestaansreden voor de PVV is en ze het dus niet willen oplossen, al beweren ze van wel, zo is dit soort topics de bestaansreden van FOK! en dan met name NWS en POL. Dat is de enige reden dat het zoveelste 'immigratie-tsunami met xenofobische en racistische inslag - topic' niet met een enorme dreun wordt dichtgegooid direct na opening, ook al lopen er al 7 quantiljoen topics over hetzelfde onderwerp en volgens dezelfde lijnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:48 schreef Cupfighter het volgende:
Dit soort topics hebben we nog niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |