abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218622726
twitter

Zo snel mogelijk nog meer mensen importeren in Nederland. Familie komt natuurlijk mee. En vraagt direct asiel aan. Waarna de gezinshereniging verder plaats kan vinden. Of denk je dat na een medische behandeling deze mensen opgewekt weer terug gaan naar land van herkomst?

Waarom doen linkse partijen dit zich aan.. altijd maar weer meer kansloze mensen naar Nederland willen halen. Het houdt nooit op. Hoe zien zij Nederland voor zich over 20 of 50 jaar?
pi_218622747
quote:
Waarom doen linkse partijen dit zich aan.. altijd maar weer meer kansloze mensen naar Nederland halen.
Hoe moet ik dit precies voor me zien met een extreemrechtse coalitie?
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:28:57 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218622757
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:27 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
En rechtse coalities de afgelopen 25 jaar?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218622766
Zieke kinderen willen hun ouders, grootouders, tantes, neven, nichten met hun eigen families naar het oh zo mooie met eigen religie bedekte, goed verzorgde land.

Merkel mag dan het politiek toneel hebben verlaten, maar ik hoor haar nog steeds zeggen 'Wir schaffen das."
Google is your friend, abuse your friends
pi_218622776
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:27 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
'willen halen'.
Post aangepast.
pi_218622777
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:24 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Zo snel mogelijk nog meer mensen importeren in Nederland. Familie komt natuurlijk mee. En vraagt direct asiel aan. Waarna de gezinshereniging verder plaats kan vinden. Of denk je dat na een medische behandeling deze mensen opgewekt weer terug gaan naar land van herkomst?

Waarom doen linkse partijen dit zich aan.. altijd maar weer meer kansloze mensen naar Nederland willen halen. Het houdt nooit op. Hoe zien zij Nederland voor zich over 20 of 50 jaar?
Krijgen we dus weer een hoop hamaspropaganda zoals laatst met die 20 jarige aan leukemie overleden mevrouw in Italië.
pi_218622798
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:30 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
'willen halen'.
Post aangepast.
Ja nee precies ja
pi_218622799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:30 schreef Nober het volgende:

[..]
Krijgen we dus weer een hoop hamaspropaganda zoals laatst met die 20 jarige aan leukemie overleden mevrouw in Italië.
Ik ben heel blij dat de meerderheid in Nederland Nee gezegd heeft.

Maar de eerste reflex van deze linkse politici is dus meteen om iedereen die zielig is maar hierheen te halen.
Ik begrijp daar oprecht niets van. Dat is totale zelfdestructie van je land, van je sociale stelsel en van de sociale cohesie in je land.

Waarom?
pi_218622813
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:33 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja nee precies ja
Het is wel wat Timmermans wil. Als hij de kans krijgt.
Zijn tweet is duidelijk. Meer meer meer.
pi_218622817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:33 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Ik ben heel blij dat de meerderheid in Nederland Nee gezegd heeft.

Maar de eerste reflex van deze linkse politici is dus meteen om iedereen die zielig is maar hierheen te halen.
Ik begrijp daar oprecht niets van. Dat is totale zelfdestructie van je land, van je sociale stelsel en van de sociale cohesie in je land.

Waarom?
Ik zou als ik jou was deze verkiezingen nóg rechtser stemmen!
pi_218622867
Deze man moet gewoon opgepakt worden voor landverraad. Hetzelfde gaat overigens ook op voor die geblondeerde clown.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218622946
Dit soort topics hebben we nog niet
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:59:12 #13
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218623556
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:48 schreef Cupfighter het volgende:
Dit soort topics hebben we nog niet
Zoals immigratie en asiel de bestaansreden voor de PVV is en ze het dus niet willen oplossen, al beweren ze van wel, zo is dit soort topics de bestaansreden van FOK! en dan met name NWS en POL. Dat is de enige reden dat het zoveelste 'immigratie-tsunami met xenofobische en racistische inslag - topic' niet met een enorme dreun wordt dichtgegooid direct na opening, ook al lopen er al 7 quantiljoen topics over hetzelfde onderwerp en volgens dezelfde lijnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lord_Vetinari op 30-08-2025 18:09:54 ]
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')