SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 29-08-2025 13:41:57 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ik zal duimenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster is onderweg. Ze appte dat ze goed nieuws had. Moet haast wel een datum van verhuizing zijn....![]()
![]()
nee, ik heb net de lunch opquote:
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Ierse beelden zijn uit de op.
Ja, ik ook al intussen. Ik plaats de foto pas achteraf.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Ierse beelden zijn uit de op.
verstandig, anders hebben ze door dat je aan het eten bent en gaan ze vieze praatjes beginnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ook al intussen. Ik plaats de foto pas achteraf.
Als je hier post moet je wel een beetje ergens tegen kunnen hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig, anders hebben ze door dat je aan het eten bent en gaan ze vieze praatjes beginnen
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
DONDERDAG is het eindelijk zover![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verdorie ik kan niet meer duimpjes geven....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
verdorie ik kan niet meer duimpjes geven....
hmmm
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()