Zoals ik uit het artikel haal welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:05 schreef junkiesietze het volgende:
Gaat ze dan met de fiets naar Mekka?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:31 schreef Näsenbar het volgende:
Overigens is het een premium artikel op de website van AD en TS is niet ingelogd, dientengevolge heeft hij het niet kunnen lezen.
HB is wat je zegt als je weet dat ik gelijk hebquote:
Ik weet wel dat Mekka vroeger een chocoladereep wasquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:09 schreef Kopiko het volgende:
Wisten jullie dat Deventer het mekka van de koek is
Deze generalisering is precies de basis van dit probleem geweest. Natuurlijk zitten ook in deze groep mensen die er misbruik van maken. Maar de overheid heeft hier van heel veel mensen het leven praktisch verwoest. Alleen maar op basis van aannames dat ze wel gefraudeerd zouden hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:12 schreef Gibson88 het volgende:
En dan te bedenken dat dit slachtoffer al sowieso 30.000 heeft gekregen, waarschijnlijk al meermaals 1400 voor een in gebreke stelling op een bezwaar schrift, 750 kerstgeld ( was medio 2020/21 toen dit werd uitgedeeld) plus het bedrag dat er daadwerkelijk voor de geleden schade is uitgekeerd.
Ik zou zeggen voor dit asociale gedrag een (groot) gedeelte terugvorderen al dan niet met dwangsommen. Vuil goor kut volk
En jij neemt aan dat dit slachtoffer onterecht aangepakt is in deze?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Deze generalisering is precies de basis van dit probleem geweest. Natuurlijk zitten ook in deze groep mensen die er misbruik van maken. Maar de overheid heeft hier van heel veel mensen het leven praktisch verwoest. Alleen maar op basis van aannames dat ze wel gefraudeerd zouden hebben.
Waar zeg ik dat. Het probleem is dat we hele groepen wegzetten als individuen iets verkeerd doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:08 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
En jij neemt aan dat dit slachtoffer onterecht aangepakt is in deze?
Jij beticht änderen van aannames, dus ik dacht 'ik doe gezellig mee'quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat. Het probleem is dat we hele groepen wegzetten als individuen iets verkeerd doen.
Hoezo? Hij heeft het toch over 'dat volk' terwijl het hier over één persoon gaat. Daarmee wordt commentaar op één persoon commentaar op een groep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:21 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Jij beticht änderen van aannames, dus ik dacht 'ik doe gezellig mee'
En die was verdomd lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Mekka vroeger een chocoladereep was
Statistisch vindt er in die bevolkingsgroep een hoge mate van kutvolkerigheid plaats.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft het toch over 'dat volk' terwijl het hier over één persoon gaat. Daarmee wordt commentaar op één persoon commentaar op een groep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |