Het debiele was ook dat die mondkapjes alle chemische dampen opnamen, dus het was uiteindelijk met mondkapje op gevaarlijker dan zonderquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Vreselijk. Even snel door de supermarkt heen boeide me niet zo.
Oh handigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het debiele was ook dat die mondkapjes alle chemische dampen opnamen, dus het was uiteindelijk met mondkapje op gevaarlijker dan zonder
Te belachelijk voor woordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ze krijgen een urgentie verklaring omdat ze geen woning hebben volgens mij.. en dan krijgen ze daarop dus voorrang
vermoed ik
zo fotos doe ik via fbquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:27 schreef STING het volgende:
Praktisch vraagje, wat is voor jullie de snelste manier om hier een plaatje / foto te posten via de mobiel? Voel altijd zo omslachtig met bijv. Imgur#boomer
https://nl.imgbb.com/quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:27 schreef STING het volgende:
Praktisch vraagje, wat is voor jullie de snelste manier om hier een plaatje / foto te posten via de mobiel? Voel altijd zo omslachtig met bijv. Imgur#boomer
mobiel post ik nauwelijks plaatjes.. en als ik dat doe, via de app van imgurquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:27 schreef STING het volgende:
Verplegend personeel ook, vaak dubbele diensten en een strak gezichtsmasker maar oei oei wat was het zwaar een papieren mondkapje op in de trein en in de supermarkt, de halve wereld bestaat uit zachte eien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In theorie moest ik ze ook de volle 8 uur dragen op werk
Nou ja, eigenlijk sowieso geen rekening gehouden met mensen met benen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen rekening gehouden met de lange Nederlanders
imgbbquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:27 schreef STING het volgende:
Maar de Gestapo bleven hameren opdat het moest. Toen heb ik aangetoond waarom ik het een slecht idee vond.quote:
Heb je ook wel een goed punt ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de Gestapo bleven hameren opdat het moest. Toen heb ik aangetoond waarom ik het een slecht idee vond.
Daarnaast kon het bijna onmogelijk zijn dat corona deeltjes in die ruimtes nog konden overleven hoor
ik heb gyazo app op mobiel waar ik het naar kan delenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:27 schreef STING het volgende:
Zonder jouw Schotse genen had je ook allang onder de grond gelegen met je zondogochtendkaraktertjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verplegend personeel ook, vaak dubbele diensten en een strak gezichtsmasker maar oei oei wat was het zwaar een papieren mondkapje op in de trein en in de supermarkt, de halve wereld bestaat uit zachte eien.
Moet nu denken aan een aflevering van South Park.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk sowieso geen rekening gehouden met mensen met benen.![]()
Of ze zitten hier er andersom op.
Gyazo klink altijd zo gayquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb gyazo app op mobiel waar ik het naar kan delen
link wordt meteen gekopiedingest, moet er alleen nog .png achter typen
Ach ja, nu hebben we de paliewappies. Daartussen waren het de boerenwappies. Het is iets van alle tijden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vond dat gejank eromheen zo dom.
"ZE NEMEN ONZE VRIJHEDEN AF!!!"
En dan gaan ze rellen en plunderen
Dit is nog steeds zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was op een gegeven moment wel blij dat mensen weer naar de normale activiteiten konden en niet massaal de natuur in gingen, want dat merkte ik wel. Overal in de natuur waren ineens mensen. Dus ging ik minder wandelen.
RIP kiezenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze?
Heeft een chewy inside
[ afbeelding ]
Er is een kudde boze ossen nodig om mij plat te krijgenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder jouw Schotse genen had je ook allang onder de grond gelegen met je zondogochtendkaraktertje
Wel minder. Ik fietste ook precies tijdens/na lunch van Heelsum naar Wageningen onder de berg langs, moest altijd de hele weg mijn fietsbel laten horen en slingeren tussen de wandelaars. Wat een irritant volk was datquote:
Yeah surequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een kudde boze ossen nodig om mij plat te krijgen![]()
Als iedereen mijn karakter had stonden we al lang vrolijk te dansen op een gerieflijke planeet rond Proxima Centauri.
hmmmmquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb gyazo app op mobiel waar ik het naar kan delen
link wordt meteen gekopiedingest, moet er alleen nog .png achter typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |