Ik hoop ze straks idd ook 2x per week te zien, het grootste deel. Sowieso zien we elkaar op maandag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Heerlijk idd, al hecht ik wel heel veel waarde aan hybride werken, ik wil toch wel minstens 2 dagen in de week m'n collega's fysiek zien en het huis uit zijn.
EN dan zondag nog een dagje voor afschakelen en inpakken, en maandag pas weg toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Werkte dat maar zomaar hopelijk straks alles gedaan en kan ik met een leeg hoofd op vakantie. Morgen nog wel een beetje buffer, maar liever vandaag alles af.
Jachthond en katten. Hmmm. Denk dat ik makkelijker een vis kan leren lopen.quote:
Nee zondag vliegen wequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan zondag nog een dagje voor afschakelen en inpakken, en maandag pas weg toch?
Jachthond?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jachthond en katten. Hmmm. Denk dat ik makkelijker een vis kan leren lopen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
werk mee naar huis nemen is echt intens kut, been there done that
Mile High Clubquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Nee zondag vliegen wedus zaterdag al inpakken etc.
Dan is dus morgen afschakelen en inpakken. En niet "buffer".quote:
Nul reistijd is ook wel fijn. 17:00 is echt me-time en niet eerst nog anderhalf uur om thuis te komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Je gaat om half 9 achter je laptop zitten en je klapt hem om 17 uur weer dicht. Klaar. En dat allemaal in het comfort van je eigen huis
Ja. Ambar is een jachthond. Boef heeft in 1 week minstens 2 muizen gevangen al.quote:
en om 18:00 mag je klusje X of Y nog even opknappen voor morgenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Je gaat om half 9 achter je laptop zitten en je klapt hem om 17 uur weer dicht. Klaar. En dat allemaal in het comfort van je eigen huis
Heb nog wel tijd tussendoor morgen om nog wat werk gerelateerde zaken af te ronden, maar liever gewoon straks de werk laptop dicht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dus morgen afschakelen en inpakken. En niet "buffer".
Goed hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Ambar is een jachthond. Boef heeft in 1 week minstens 2 muizen gevangen al.
Dat weiger ik pertinent. Weten ze ook. Wordt nooit moeilijk over gedaan. Ze zeggen zelfs: kijk morgen maar. Dan doe ik datquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
en om 18:00 mag je klusje X of Y nog even opknappen voor morgen
Neuh echt niet. Dat mag de werkgever ook niet van je vragen tenzij betaald. Gewoon laptop en telefoon uit, klaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
en om 18:00 mag je klusje X of Y nog even opknappen voor morgen
Laptop sluit je aan op extern beeldscherm, toetsenbord etc net zoals op werkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
maar goed, laptop alleen al zou een no go zijn om ergonomische redenen
Ik ben hem in het bos ook wel eens kwijt omdat hij achter iets aanholt en het wil vangen. Tis een klein opdondertje, maar in zijn genen zit alleen maar jachthond. Onderschat hem niet.quote:
geez, omslachtigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laptop sluit je aan op extern beeldscherm, toetsenbord etc net zoals op werk
Een goede werkgever geeft je namelijk ook alle randapparatuur op thuis te kunnen werken.
Weet je wat omslachtig is? Een boel reistijd om taken uit te voeren die je ook thuis had kunnen doenquote:
Same here. Ze weten ook dat ik sommige dagen gewoon niet reageer op Slack (want vrij). Als de boel in de fik staat kunnen ze me bellen, maar dat is in al die jaren maar 3x voorgekomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weiger ik pertinent. Weten ze ook. Wordt nooit moeilijk over gedaan. Ze zeggen zelfs: kijk morgen maar. Dan doe ik dat
Hier valt het mee. 1x moest een periode wel doorgewerkt worden maar dat liep uiteindelijk goed af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here. Ze weten ook dat ik sommige dagen gewoon niet reageer op Slack (want vrij). Als de boel in de fik staat kunnen ze me bellen, maar dat is in al die jaren maar 3x voorgekomen.
1x was er letterlijk brand, 1x was er ingebroken en 1x waren we down door een aanval.
Snap niet dat sommige mensen thuis nog steeds hun laptop schermpje gebruiken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laptop sluit je aan op extern beeldscherm, toetsenbord etc net zoals op werk
Een goede werkgever geeft je namelijk ook alle randapparatuur op thuis te kunnen werken.
Ik gebruik hem als webcamquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Snap niet dat sommige mensen thuis nog steeds hun laptop schermpje gebruiken.
Sterker nog, sommige mensen op kantoor verkiezen soms hun laptop schermpje boven een grote monitor. Gekke mensen
Momentje even wolvenhek kopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben hem in het bos ook wel eens kwijt omdat hij achter iets aanholt en het wil vangen. Tis een klein opdondertje, maar in zijn genen zit alleen maar jachthond. Onderschat hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |