SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik heb de laatste twee dagen die docu over orkaan Katrina gekeken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:21 schreef Haags het volgende:
Zit hostage te kijken op Netflix. Kijkt lekker weg hoor.
Is dat wat?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee dagen die docu over orkaan Katrina gekeken.
Dat is hier soms niet anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wel veel sociale dingen de laatste weken. /kruipt weer lekker veilig terug in schilletje
Vandaag ging het wel heel veel over kinderen, want alle andere hadden of net (nieuwe) baby's of waren zwanger
Ja ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Het is al best laat nu.
yesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)c-3903209-1872692-15 deze?
net gevondenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken.
Maar jullie moeten ook ouders zijn/wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is hier soms niet anders.
Zijn gelukkig ook nog andere dingen in het leven.
Bij tien miljoen krijg je een theedoek gratis!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, en wat kun je precies met vijf miljoen internetpunten
Met tekst erop!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij tien miljoen krijg je een theedoek gratis!
Ohja dat wist ik lol.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, morgen. Dus ergens vandaag.
successquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goedemorgen allen, ik ga weer werkjes werken
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goedemorgen allen, ik ga weer werkjes werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |