abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218635736
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, dat ben ik niet met je eens. Die 0-1… laat je hem 10 keer van die plek aanleggen gaat die er niet meer in. En in het begin van de tweede helft had je 2x moeten scoren.

Maar het probleem is dat Bosz zijn spelers niet in hun kracht laat spelen. Gewoon hetzelfde systeem als altijd, terwijl je geen spits hebt en Veerman er niet bij was in de eerste helft.
Tja dat de verdediging volgens mij nog slechter is dan het vorige seizoen want dat was tegen Groningen al zichtbaar had je teminste nog afgelopen seizoen Boscagli die een fatsoenlijke opening kon creeeren. Dat ontbreekt nu ook. Bovendien was de passing vandaag ook nog zeer slecht. Zelfs Dest zat er niet in. Dat je 2x had kunnen scoren klopt maar Telstar had er ook nog wel 2 of 3 kunnen maken. En dat het vorig seizoen tegen GAE 2x niet liep vond ik ze toch nog beter dan vandaag en GAE draaide een top seizoen met de bekerwinst etc.
En als Bosz niet meer voldoet wie dan wel?
pi_218635752
:D
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218635772
Ik zoek even het “dit is niet leuk” filmpje van Johan Derksen ;(
Dit, dus.
pi_218635795
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:15 schreef Cherni het volgende:

[..]
Tja dat de verdediging volgens mij nog slechter is dan het vorige seizoen want dat was tegen Groningen al zichtbaar had je teminste nog afgelopen seizoen Boscagli die een fatsoenlijke opening kon creeeren. Dat ontbreekt nu ook. Bovendien was de passing vandaag ook nog zeer slecht. Zelfs Dest zat er niet in. Dat je 2x had kunnen scoren klopt maar Telstar had er ook nog wel 2 of 3 kunnen maken. En dat het vorig seizoen tegen GAE 2x niet liep vond ik ze toch nog beter dan vandaag en GAE draaide een top seizoen met de bekerwinst etc.
En als Bosz niet meer voldoet wie dan wel?
Verdedigend is het niet slechter geworden vind ik.

Dest is duidelijk beter op rechtsback. Maar het probleem wat volgens mij tweeledig: middenveld stond niet goed en je had geen aanspeelpunt voorin.

Daardoor werd je regelmatig overlopen.

En die mooie passes van Boscagli… dat was vooral het seizoen daarvoor. Ik vond Boscagli vorig jaar een stoorzender.
pi_218635801
_O-
pi_218635837
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:22 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Aldus een ajacied :D
pi_218635862
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dest is duidelijk beter op rechtsback. Maar het probleem wat volgens mij tweeledig: middenveld stond niet goed en je had geen aanspeelpunt voorin.

En die mooie passes van Boscagli… dat was vooral het seizoen daarvoor. Ik vond Boscagli vorig jaar een stoorzender.
Dat Boscagli na zijn blessure minder was is waar maar daar hadden Schouten en Veerman ook last van. Voor mij was Boscagli als je ook het aankoopbedrag erbij pakt een zeer goede aankoop. Dat moet ik nog maar eerst eens zien bij alle nieuwe aankopen waarbij de 2 doelmannen mij nog wel bekoren.
Mogelijk heb ik een zwak voor Boscagli :) Persoonlijk jammer dat hij weg is.
pi_218635908
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:25 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dat Boscagli na zijn blessure minder was is waar maar daar had Schouten en Veerman ook last van. Voor mij was Boscalgi als je ook het aankoopbedrag erbij pakt een zeer goede aankoop. Dat moet ik nog maar eerst eens zien bij alle nieuwe aankopen waarbij de 2 doelmannen mij nog wel bekoren.
Mogelijk heb ik een zwak voor Boscagli :) Persoonlijk jammer dat hij weg is.
Die Pool doet het uitstekend.

Ik vind vooral helemaal geen lijn in het spel van PSV zitten. Waar je de afgelopen seizoenen zag dat PSV vanaf het begin hun wil oplegde aan de tegenstander (op die dip na) zie je nu dat tegenstanders tegen PSV gewoon grote delen van de wedstrijd makkelijk kunnen voetballen.

En dat kan alleen als het niet goed staat.
pi_218635950
PSV zou toch heel veel goals maken vanavond @PSVCL _O-
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 22:55:08 #186
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218636170
30 miljoen voor Veerman is een geschenk, ik zou er een strik omheen doen. Til en Veerman hebben enorme motivatieproblemen. Ik vind het heel vreemd dat PSV hoopt meer te krijgen, terwijl Veerman al een jaar lang in de knoop zit met zichzelf. Je ziet dat het hele team er last van heeft en ik denk dat deze twee heren de rest meenemen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218636610
Wordt weer een lang seizoen zo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_218636650
Zie het positief: toch weer de 0 gehouden in Eindhoven.
pi_218636652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het ligt niet aan de verdediging, maar het was de fout van een verdediger.
pi_218636692
Ik zou bijna die matchfixing meneer weer van stal halen. Ik geloof er namelijk niks van.
pi_218636719
Hoe moet ik dit verwerken? Ik woon in Nijmegen tussen NEC en Ajax-fans en heb geen weerwoord.
pi_218636733
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:52 schreef ISVV het volgende:
Hoe moet ik dit verwerken? Ik woon in Nijmegen tussen NEC en Ajax-fans en heb geen weerwoord.
Nek-shirtje aandoen.
pi_218636812
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:52 schreef ISVV het volgende:
Telstar had in de Arena ook meer verdiend.
  zondag 31 augustus 2025 @ 01:15:29 #194
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218636991
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_218637268
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:04 schreef Wotte het volgende:

[..]
Telstar had in de Arena ook meer verdiend.
Daar kopen we weinig voor. Ik was op een feest, gelukkig had ik niet al te hoog van de toren geblazen na dat gelijkspel van Ajax. Klinkt makkelijk, maar ergens had ik toch een slecht voorgevoel :'). Niet dat ik dit had verwacht, maar wel een moeizame 2-1 of zo. Dat had ik al schandalig gevonden. Maar om de open deur in te trappen: je moet natuurlijk gewoon met 12 punten de interlandperiode ingaan.

In mijn ogen is dit weer het oude probleem onder Bosz, geen plan B als het niet loopt. Vorig jaar door die extreme implosie van Ajax (in een bizar seizoen) is het uiteindelijk net goedgekomen, maar dit jaar moet er uit een ander vaatje getapt worden.
pi_218637323
De defensie klopt niet

Het middenveld klopt niet

De aanval klopt ook niet

Niets klopt bij PSV

Dachten op gemakkie wel van Telstar te winnen

Kwestie van kwaliteit en mentaliteit
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218637457
En niemand die achter de wingback aan wilt.
pi_218637462
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:01 schreef Nober het volgende:
Van Peter Bosz had je na het vorige seizoen afscheid moeten nemen.
Dat was een zeker onpopulaire mening die ik al eerder eens bezigde.
U MAD?
pi_218638838
Tja niet onverwacht dit. De teams van Bosz staan er bekend om in zijn tweede/derde seizoen te imploderen. Niet voor niets is zijn bijnaam Kamikaze Bosz . En dan heb je ook nog zo'n poffertje als aanvoerder.

"JA SUCCES IN DE EL!!!"
pi_218639083
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:08 schreef CR7 het volgende:

"JA SUCCES IN DE EL!!!"
Thx voor te laten weten dat die pijn heeft gedaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')