Tja dat de verdediging volgens mij nog slechter is dan het vorige seizoen want dat was tegen Groningen al zichtbaar had je teminste nog afgelopen seizoen Boscagli die een fatsoenlijke opening kon creeeren. Dat ontbreekt nu ook. Bovendien was de passing vandaag ook nog zeer slecht. Zelfs Dest zat er niet in. Dat je 2x had kunnen scoren klopt maar Telstar had er ook nog wel 2 of 3 kunnen maken. En dat het vorig seizoen tegen GAE 2x niet liep vond ik ze toch nog beter dan vandaag en GAE draaide een top seizoen met de bekerwinst etc.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet met je eens. Die 0-1… laat je hem 10 keer van die plek aanleggen gaat die er niet meer in. En in het begin van de tweede helft had je 2x moeten scoren.
Maar het probleem is dat Bosz zijn spelers niet in hun kracht laat spelen. Gewoon hetzelfde systeem als altijd, terwijl je geen spits hebt en Veerman er niet bij was in de eerste helft.
Verdedigend is het niet slechter geworden vind ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:15 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja dat de verdediging volgens mij nog slechter is dan het vorige seizoen want dat was tegen Groningen al zichtbaar had je teminste nog afgelopen seizoen Boscagli die een fatsoenlijke opening kon creeeren. Dat ontbreekt nu ook. Bovendien was de passing vandaag ook nog zeer slecht. Zelfs Dest zat er niet in. Dat je 2x had kunnen scoren klopt maar Telstar had er ook nog wel 2 of 3 kunnen maken. En dat het vorig seizoen tegen GAE 2x niet liep vond ik ze toch nog beter dan vandaag en GAE draaide een top seizoen met de bekerwinst etc.
En als Bosz niet meer voldoet wie dan wel?
Dat Boscagli na zijn blessure minder was is waar maar daar hadden Schouten en Veerman ook last van. Voor mij was Boscagli als je ook het aankoopbedrag erbij pakt een zeer goede aankoop. Dat moet ik nog maar eerst eens zien bij alle nieuwe aankopen waarbij de 2 doelmannen mij nog wel bekoren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verdedigend is het niet slechter geworden vind ik.
Dest is duidelijk beter op rechtsback. Maar het probleem wat volgens mij tweeledig: middenveld stond niet goed en je had geen aanspeelpunt voorin.
Daardoor werd je regelmatig overlopen.
En die mooie passes van Boscagli… dat was vooral het seizoen daarvoor. Ik vond Boscagli vorig jaar een stoorzender.
Die Pool doet het uitstekend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat Boscagli na zijn blessure minder was is waar maar daar had Schouten en Veerman ook last van. Voor mij was Boscalgi als je ook het aankoopbedrag erbij pakt een zeer goede aankoop. Dat moet ik nog maar eerst eens zien bij alle nieuwe aankopen waarbij de 2 doelmannen mij nog wel bekoren.
Mogelijk heb ik een zwak voor BoscagliPersoonlijk jammer dat hij weg is.
Het ligt niet aan de verdediging, maar het was de fout van een verdediger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verdedigend is het niet slechter geworden vind ik.
Dest is duidelijk beter op rechtsback. Maar het probleem wat volgens mij tweeledig: middenveld stond niet goed en je had geen aanspeelpunt voorin.
Daardoor werd je regelmatig overlopen.
En die mooie passes van Boscagli… dat was vooral het seizoen daarvoor. Ik vond Boscagli vorig jaar een stoorzender.
Nek-shirtje aandoen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:52 schreef ISVV het volgende:
Hoe moet ik dit verwerken? Ik woon in Nijmegen tussen NEC en Ajax-fans en heb geen weerwoord.
Telstar had in de Arena ook meer verdiend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:52 schreef ISVV het volgende:
Hoe moet ik dit verwerken? Ik woon in Nijmegen tussen NEC en Ajax-fans en heb geen weerwoord.
Daar kopen we weinig voor. Ik was op een feest, gelukkig had ik niet al te hoog van de toren geblazen na dat gelijkspel van Ajax. Klinkt makkelijk, maar ergens had ik toch een slecht voorgevoelquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Telstar had in de Arena ook meer verdiend.
Dat was een zeker onpopulaire mening die ik al eerder eens bezigde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:01 schreef Nober het volgende:
Van Peter Bosz had je na het vorige seizoen afscheid moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |