Maar de laatste 24 moet je gewoon halen heb ik gehoord!quote:
Thuis winnen van die Belgen, uit bij de Grieken. Atleti thuis of Napoli wimnen. Puntje tegen Bayern of uit Bij Newcastele en je bent doorquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de laatste 24 moet je gewoon halen heb ik gehoord!
Is inderdaad ongeveer wat je moet doen, maar wordt wel pittig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thuis winnen van die Belgen, uit bij de Grieken. Atleti thuis of Napoli wimnen. Puntje tegen Bayern of uit Bij Newcastele en je bent door
Napoli kan je thuis hebben. Dat soort teama niet groter maken dan ze zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:19 schreef Makamba_ het volgende:
https://www.vi.nl/pro/cha(...)et-psv-punten-pakken
Napoli en Newcastle, sportieve uitdaging. Zo kun je het ook omschrijven
De landskampioen van Italië? Maar op een dag waar alles goed loopt bestaat er altijd een kans.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Napoli kan je thuis hebben. Dat soort teama niet groter maken dan ze zijn
Zijn een keer perongeluk kampioen geworden idd. In eigen huis, als PSV in normale doen is, kan je iedereen hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De landskampioen van Italië? Maar op een dag waar alles goed loopt bestaat er altijd een kans.
Ik waardeer je optimisme en trots.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn een keer perongeluk kampioen geworden idd. In eigen huis, als PSV in normale doen is, kan je iedereen hebben
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn een keer perongeluk kampioen geworden idd. In eigen huis, als PSV in normale doen is, kan je iedereen hebben
Thuis denk ik dat je tegen geen een Italiaans team volstrekt kansloos bent, maar het kan ook op een slechte dag 0-3 wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De landskampioen van Italië? Maar op een dag waar alles goed loopt bestaat er altijd een kans.
Laat dat nou net een PSV probleem zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Probleem is vooral dat je in de wedstrijden waar je kansjes hebt je niks mag laten liggen,
Is ook maar net hoe de stand ervoor staat tegen de tijd dat je ze treft.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thuis denk ik dat je tegen geen een Italiaans team volstrekt kansloos bent, maar het kan ook op een slechte dag 0-3 worden
Wel als je Boadu en Salah-Eddine aankoopt jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:53 schreef Solispolar het volgende:
Maximaal 6 punten.. kansloze loting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |