Bedanktquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:52 schreef Karzai het volgende:
maja okay ik houd er over op laten we een leuke avond hebben
Al een beetje zin in het weekend vriend?quote:
kan beterquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al een beetje zin in het weekend vriend?
Dat zijn wel leuke bestemmingen denk ik. Ben er nooit geweest maar het ziet er wel chill uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan beter
Bekijk deze YouTube-video
tja zullen wij nooit komen ben je wel een rug of twintig kwijt minimaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke bestemmingen denk ik. Ben er nooit geweest maar het ziet er wel chill uit.
Bekend dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat anderen denken. Ik wil soms niet eens weten wat ik zelf denk.
Gelukkig kunnen we de filmpjes bekijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja zullen wij nooit komen ben je wel een rug of twintig kwijt minimaal
Snelquote:
Ben 30 minuten bezig geweest terwijl ik op 5 minuten fietsen woonquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij echt nog nooit gegeten.
Welk grapje? Gisteren was ik dronken dus waarschijnlijk heb ik hem gemistquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Nu ben ik benieuwd of Fles mijn garpje van gisteren al door had
Wel actief!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben 30 minuten bezig geweest terwijl ik op 5 minuten fietsen woon
Moest ff snel naar een super. Twee afgesloten wegen en een leeg schap, dus andere super verder ben ik nu.
Je schold me uitquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk grapje? Gisteren was ik dronken dus waarschijnlijk heb ik hem gemist
Was niks van te merken.. -kuch-quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk grapje? Gisteren was ik dronken dus waarschijnlijk heb ik hem gemist
Crewbash!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |