quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:56 schreef Tourniquet het volgende:
Zijn er nog geen Dubai-, Kesbeke- of Matcha-kruidnoten?
Kesbeke jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:56 schreef Tourniquet het volgende:
Wat zouden dat voor smaken moeten zijn, zo ongeveer?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:56 schreef Tourniquet het volgende:
Niet bekend met de food-hypes van de afgelopen 2 jaar?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zouden dat voor smaken moeten zijn, zo ongeveer?
Deze zijn wel echt heel lekker: Met extra dikke laag melkchocolade.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:36 schreef Harvest89 het volgende:
Nu voel ik al lang niet meer zo sterk de behoefte om de zure boze burger uit te hangen.
En toen ik kruidnoten dit jaar zo vroeg in de schappen zag liggen zei ik tegen mezelf: "Maakt niet uit, boeien, positief blijven".
Maar dit is gewoon iets wat niet door de beugel kan. Degene die dit heeft bedacht:
[ afbeelding ]
moeten ze gewoon verplicht de hele dag op legosteentjes laten lopen.
Serieus dit is toch niet te vreten joh.
Klacht: Lijkt me duidelijk.
Echt geen van dit alles zegt me iets, behalve pistachequote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet bekend met de food-hypes van de afgelopen 2 jaar?
Dubai-reep: Een met pistache/kanufe gevulde chocoladereep.
Kesbeke: Het succes van De Augurkenkoning wordt flink uitgemolken door allerlei fabrikanten die de samenwerking met het tafelzuur-bedrijf aangaan (van chips en snoep tot augurken-vibrators).
Matcha: Japanse groene poederthee, enorm populair.
Ik zie net dat ze ook deze hebben, valt mee dat dit geen samenwerking met Kesbeke is.![]()
[ afbeelding ]
Waarom zou ik dit proeven?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Wel props dat je ze hebt geproefd @:Harvest89
Terechte klacht, me dunkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:36 schreef Harvest89 het volgende:
Nu voel ik al lang niet meer zo sterk de behoefte om de zure boze burger uit te hangen.
En toen ik kruidnoten dit jaar zo vroeg in de schappen zag liggen zei ik tegen mezelf: "Maakt niet uit, boeien, positief blijven".
Maar dit is gewoon iets wat niet door de beugel kan. Degene die dit heeft bedacht:
[ afbeelding ]
moeten ze gewoon verplicht de hele dag op legosteentjes laten lopen.
Serieus dit is toch niet te vreten joh.
Klacht: Lijkt me duidelijk.
Geen idee, maar je OP suggereerde nogal stevig dat je het geproefd hadquote:
quote voor een reviewquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar je OP suggereerde nogal stevig dat je het geproefd had
Dan ga ik ze zelf maar proeven.
Het blijft machtig mooi, mensen die zich er zo gruwelijk over opwinden in plaats van het in de supermarkt zien, denken "hmm, nee, dat hoef ik niet", en door gaan met hun leven. Dat is wat ik doe met producten die ik niet wil kopen, het is echt best makkelijk eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:34 schreef Mathijsco het volgende:
In de zomer ingevroren kruidnoten verkopen... Fuck die tradities, fuck de sfeer.... Alles voor de cash en de verwende, egocentrische hedonist.
Je onderschrijft mijn verhaal wel zo'n beetje: en ik denk zonder dat je het zelf door hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het blijft machtig mooi, mensen die zich er zo gruwelijk over opwinden in plaats van het in de supermarkt zien, denken "hmm, nee, dat hoef ik niet", en door gaan met hun leven. Dat is wat ik doe met producten die ik niet wil kopen, het is echt best makkelijk eigenlijk
Gewoon tegen stemmen bij het kruidnootreferendum dan mag dat niet meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:36 schreef Harvest89 het volgende:
Dat pistache-gebeuren viel me op vakantie in Luxemburg extra op. Bijna alles leek daar met pistache verkrijgbaar, nog erger dan hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet bekend met de food-hypes van de afgelopen 2 jaar?
Dubai-reep: Een met pistache/kanufe gevulde chocoladereep.
Altijd mooi, mensen die zelf menen enorm wijs en slim te zijn, maar ondertussen vooral willen wat ze zelf fijn vinden en de rest niet echt iets gunnenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:12 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Je onderschrijft mijn verhaal wel zo'n beetje: en ik denk zonder dat je het zelf door hebt.
Ik was geneigd iets te zeggen over individualisme en tijdsgeest, maar dat soort verhalen zijn bloed irritant en belerend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |