Als je fysiek bij elkaar bent wel jaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zodra we liedjes gaan zingen ga ik het bijeenkomt noemen
Zingen is wel fijn en leuk
Ja... of lekker in huisquote:Op donderdag 4 september 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je fysiek bij elkaar bent wel ja
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... of lekker in huis
Bijpraten met....quote:Op donderdag 4 september 2025 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen ik moet het een andere naam in mijn agenda geven... want "vergaderen" maakt dat ik geen zin heb, terwijl het wel altijd leuk is. En "meeting" is een te hip woord, daar heb ik niks mee. Misschien "koffie drinken met.."
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heuyis vet mooi geworden hoor. En morgen ga ik de voortuin doen en daarna heb ik geen pauperhuis meer als ik de ramen nog ff een keer was, ooit.
Hihi, malle Monsterkoekie.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wie weet doe ik zaterdag ramenwassen, lekker gek.
In je t-shirt?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wie weet doe ik zaterdag ramenwassen, lekker gek.
Je auto moet zeker ook gewassen worden?quote:
Beste muziek.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je auto moet zeker ook gewassen worden?
Ik zet vast 80's rock muziek op
Jon Bon Jovi ok?quote:
Stan Bush graag.quote:
Monsterkoekie :quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Monsterkoekie :
[ afbeelding ]
Versus you:
[ afbeelding ]
quote:
Voor jou is er een speciale cirkel in de helquote:Op donderdag 4 september 2025 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Monsterkoekie :
[ afbeelding ]
Versus you:
[ afbeelding ]
Nog een paar uur en dan is het vrijdagquote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef DrMarten het volgende:
Waarom heb ik al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is?
Weet ik. Ben ik reeds.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou is er een speciale cirkel in de hel
Nog nietquote:
Oh boio, you have idea, have ya?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |