Sowiesoquote:Op woensdag 3 september 2025 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Omdat @:Monsterkoekie in de tuin heeft gewerkt?
Terecht welquote:
Ga dan ook met de autoquote:Op woensdag 3 september 2025 15:08 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik een grafhekel heb aan het ov en dan met name aan bussen.
Heuyquote:Op woensdag 3 september 2025 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Omdat @:Monsterkoekie in de tuin heeft gewerkt?
Bussen zijn dan ook een uitvinding van DEN DUIVEL.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:08 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik een grafhekel heb aan het ov en dan met name aan bussen.
CotSiequote:
Ze noemde me Lieverdquote:
Succesquote:Op donderdag 4 september 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks vergaderen... heb er zelfs een beetje zin in
Ach... het wordt meer gezellig dan functioneel, zoals altijdquote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze noemde me Lieverd
[..]
Succes
Zulke meetings ken ikquote:Op donderdag 4 september 2025 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... het wordt meer gezellig dan functioneel, zoals altijd
Vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 4 september 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zulke meetings ken ik
Oh dan is het wel leuk jaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk
en de diensten draai je altijd alleen. Dus we zien elkaar eens in de zes weken op een vergadering
Alleen ik moet het een andere naam in mijn agenda geven... want "vergaderen" maakt dat ik geen zin heb, terwijl het wel altijd leuk is. En "meeting" is een te hip woord, daar heb ik niks mee. Misschien "koffie drinken met.."quote:Op donderdag 4 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan is het wel leuk ja
Bijeenkomst?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen ik moet het een andere naam in mijn agenda geven... want "vergaderen" maakt dat ik geen zin heb, terwijl het wel altijd leuk is. En "meeting" is een te hip woord, daar heb ik niks mee. Misschien "koffie drinken met.."
Primaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt zo kerkelijk
Ik denk dat ik voor "koffie met collegae" ervan maak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |