Ja, ik haal het ook makkelijk, maar dat hou ik niet 30 minuten vol zonder dat het een flinke workout wordt. Dat elektrische fietsen dat tempo bijna gratis geven is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fiets jij wel eens? 25km/h is op een gewone fiets zeker op langere afstand op een normale fiets best haalbaar. Vroeger ook gedaan.
Hahaha zwakkelingquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik haal het ook makkelijk, maar dat hou ik niet 30 minuten vol zonder dat het een flinke workout wordt. Dat elektrische fietsen dat tempo bijna gratis geven is gewoon belachelijk.
Ik ken hetquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met mijn tourfiets is het look niet meer leuk om een rondje te gaan fietsen. Voorheen was ik degene die iedereen, op de wielrenners na, inhaalde, nu haalt iedere idioot op een ebike me fluitend in, wanneer ik tegen de wind in aan het ploeteren ben.
Ze wilden ook helmplicht invoeren ooit voor normale fietsen. Ik denk dat het dan wel gedaan is met het vele fietsen ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hele volksstammen een auto kopen ivm een helmpje.
Daar zijn we groot mee geworden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ook wel echt iets des Nederlands he, meteen hakken in het zand
Fietshelm voor de hond.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Het echte slachtoffer is Ambar straks![]()
Ik deed dat op mijn stadfietsjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een racefiets.
Ja, waar laat je dat danquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me dan af waar ik die helm laatMet een slot vastmaken aan de fiets?
Lekker een dagje winkelen, heb je steeds die helm bij je.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, waar laat je dat dan
En ff snel ergens heen fietsen is er dan ook noet meer bij. Want iedere keer te klooien met die helm
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker een dagje winkelen, heb je steeds die helm bij je.
Fantastischquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Sta je in de supermarkt, heb je de zelfscanner, je mandje en die kuthelm vast.
Gebruiken als elleboogbeschermer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me dan af waar ik die helm laatMet een slot vastmaken aan de fiets?
Op de motor ben ik toch blij met dat ding.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Helmen zijn praktisch gewoon kut
Of je doet niet moeilijk en draagt gewoon een helm als het moet zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Het echte slachtoffer is Ambar straks![]()
Ja, maar je zit ook niet met beschermend motorpak op de fietsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op de motor ben ik toch blij met dat ding.
Je kan die helm ook gewoon op je hoofd houden tijdens het winkelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Sta je in de supermarkt, heb je de zelfscanner, je mandje en die kuthelm vast.
Net als dat halfje van de Jumbo reclame.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan die helm ook gewoon op je hoofd houden tijdens het winkelen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan die helm ook gewoon op je hoofd houden tijdens het winkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |