Preciesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijf je haar wel droog tijdens een regenbui.
Want je hoofd beschermen op de fiets is niet nodig?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik met helm op, op de ebike moet gaat dat ding weer weg
Wordt aanbod gewone fietsen weer groter in de winkelsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
wil jij hiermee zeggen dat jij een fatbike hebt?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat de jeugd meer bewegenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt aanbod gewone fietsen weer groter in de winkels
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat de jeugd meer bewegen
Op elk geautomatiseerd voertuig is het al verplicht (voor zover ik weet).quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Op elektrische voertuigen vind ik een helm wel normaal eigenlijk.
quote:In heel Nederland geldt donderdagmiddag code geel. Vooral in het noorden en oosten waarschuwt het KNMI voor zware onweersbuien, windstoten en hagel.
YESquote:
Nee ik heb een mama ebike fietsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil jij hiermee zeggen dat jij een fatbike hebt?
Hier valt het wederom weer mee.quote:
Ik fiets op mijn ebike niet harder dan op mijn gewone fiets, dus vind ik onnodig. Daarnaast snap ik de statistieken etc die erbij horen, maar is het psychologisch effect voor overige weggebruikers wel dat minder om mijn veiligheid hoeven na te denken, omdat ik een helm draag.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want je hoofd beschermen op de fiets is niet nodig?
Als ik fietsers met een helm zie, denk ik zelf: hee, die zijn goed bezig. Plus dat ik ze dan ook eens beter zie. En dus meer met hun veiligheid bezig ben (en de mijne).quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik fiets op mijn ebike niet harder dan op mijn gewone fiets, dus vind ik onnodig. Daarnaast snap ik de statistieken etc die erbij horen, maar is het psychologisch effect voor overige weggebruikers wel dat minder om mijn veiligheid hoeven na te denken, omdat ik een helm draag.
ja, maar regels maken voor fatbikes is te lastig, dus dan zijn alle bikes het haasjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens kun je een moderne ebike (geen fatbike) zo instellen dat er een max km/h ondersteuning aanhangt en hoef je niet te racen op dat ding.
Fatbikes zijn de schuldigen, niet de ebikes.
Je kan toch gewoon bij alle fatbikes/ebikes zeggen dat de ondersteuning op max 20 km/h mag zitten en dat er anders een kenteken en helm bij moet?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar regels maken voor fatbikes is te lastig, dus dan zijn alle bikes het haasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |