Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet
Op zich vind ik het geen verkeerde maatregel.
Nou ik heb nog steeds geen idee wanneer dit dan gebeurt moet zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van een kastje denk ik en waarschijnlijk door iemand daar gelegd door iemand die er op wilde staan
Lijkt me sowieso goed om een helmplicht voor alle elektrische fietsen voor minderjarigen in te voeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)le-e-bikes~a2188dbf/
Zeg het maar: gaat dit het redden of niet?
Betwijfel alleen wel of ze dat in woonwijken echt gaan doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso goed om een helmplicht voor alle elektrische fietsen voor minderjarigen in te voeren.
fixedquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso goed om een helmplicht voor alle elektrische fietsen voor minderjarigen in te voeren.
ja ik dus ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry het verhaal is niet leuk maar ik moet wel een beetje lachen om die foto gewoon hoe die genomen is.
Oom agent heeft geen tijd om het te handhaven.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Betwijfel alleen wel of ze dat in woonwijken echt gaan doen.
Die zie ik nooit in de wijk überhaupt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oom agent heeft geen tijd om het te handhaven.
Hopelijk komen dan coole helmdesigns.quote:
Wie wil er nu nog agent wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oom agent heeft geen tijd om het te handhaven.
mijn helm is cool genoeg voor mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk komen dan coole helmdesigns.
#Werkenbijhetcjibquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik nu al een alle boetes mag incasseren voor fietsen met telefoon dan had ik niet meer hoeven te werken.
Met allemaal knipperlichtjes 'want dan zien de automobilisten me beter'. Die zit schuimbekkend achter het stuur maar ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met allemaal knipperlichtjes 'want dan zien de automobilisten me beter'. Die zit schuimbekkend achter het stuur maar ja.
Eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Verschil tussen ebikes en fatbikes te klein.
Dit is gewoon meme waardig
Komen al die dingen weer op marktplaatsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)le-e-bikes~a2188dbf/
Zeg het maar: gaat dit het redden of niet?
Blijf je haar wel droog tijdens een regenbui.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |