Maar toen wist ze nog niet dat er pedofielen bestonden? Dat weet ze nu pas, want het staat op insta?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pas goed op je kinderen mensen!! Is advies van de boze mama! Nav een pedofiel die kinderen filmt in plopsa.. 👌 grappig van een moeder die tot in detail alles open post op internet en enkel op insta doet alsof ze haar kinderen beschermt 👍
Ik gok:quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat is de tekst eigenlijk op de vlek tatoeage op de spierbal van DBM? Ik heb het proberen te ontcijferen maar kan er niks van maken.
Waarom pakt ze de vaatwasser in? Gaat ze die iemand cadeau doen??quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘ Ik heb tv gekeken, ik heb de was aan gezet, de keuken opgeruimd en vaatwasser ingepakt, gegeten. En nu ga ik op bed. Die migraine is KILLING ME
Op bed maar even tot 12 uur wachten dan mag ik de nieuwe dosis paracetamol en ibu’
Tot zo ver de killende migraine dames.
Die laatste zou het best kunnen zijn..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:47 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik gok:
'cray cray'
'fucking vet'
Of
'op karakter'
Of het nummer van de HAP
Dat mag je niet zeggen he? Je hebt niet goed opgelet afgelopen week 🙃😉quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik altijd goed op mijn kinderen let. Maar iemand die een camera verbergt in een sleutel? Ja dan kan mezelf en mijn gezin wel thuis opsluiten.
Ennee DBM.... een beter milieu begint bij jezelf, bescherm jij je kinderen eens. De namen, gezichten en medische geschiedt zijn op internet gewoon te vinden 👌
Ja hoe kun je in hemelsnaam gaan stofzuigen als je zo "terminaal" ziek bent? Ze heeft huishoudelijke hulp 1 voor boven en 1 voor beneden.. als dan roy 1x een stofzuiger er doorheen haalt is het prima toch. Zij ligt op bed en de kids zijn veel onder de pannen.. ze is normaal ook niet perse heel schoon ofzo 😅quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
Debbie schooit naar een gratis stofzuiger
Heeft ze ooit al gehad 🤣 een robot stofzuiger van een vaag b merk.. was ze helemaal hypodepypo over... geweldig fantastisch!! Na 2 weken toch al wat minder.. voor de dweilfunctie moest het hele ding omgebouwd worden.. bovendien was hij veel te snel vol... en na een maand was ze al aan het klagen dat de helpdesk ook slecht was 🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
😂quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:47 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik gok:
'cray cray'
'fucking vet'
Of
'op karakter'
Of het nummer van de HAP
Gaat ze hem dan ook gebruiken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
🤣 zou er echt iemand zijn die geloofd dat daar 4 allergische mensen wonen? Cavia's en katten zijn nou niet echt aan te raden... en als die zooi is ook niet bepaald bevordelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft met al die troep op de vloer niks aan een robotstofzuiger. Dat ding staat om de haverklap stil.
En een licht gewicht stofzuiger? Gezien het feit dat 4 mensen daar in huis allergieën hebben zou ik vooral investeren in een stofzuiger met hepa filter. Daar vraagt ze dan weer niet om.
Nee zal wel voor de hulp zijn. Of voor Royquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Gaat ze hem dan ook gebruiken?
Zij gelooft het😉quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 zou er echt iemand zijn die geloofd dat daar 4 allergische mensen wonen? Cavia's en katten zijn nou niet echt aan te raden... en als die zooi is ook niet bepaald bevordelijk
Fucking?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat is de tekst eigenlijk op de vlek tatoeage op de spierbal van DBM? Ik heb het proberen te ontcijferen maar kan er niks van maken.
Ze zegt hiervoor nog nooit hoofdpijn gehad te hebben 🤔 (wat ik betwijfel hoor) dan is beetje hoofdpijn direct iets heftigs natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:50 schreef Dandelions het volgende:
Ik wil ook wel die "migraine" van dbm
Dan kan ik gewoon nog dingen doen, top!
Weet niet zo goed wat zij onder migraine verstaat
Vroeg me met haar cleane foto van keuken wel af wanneer er barkrukken zouden komen. Mss gewoon voor daar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef Tinker14 het volgende:
Meelezer hier!
Hebben jullie de schermpjes gezien bij MB op dr laptop?
IKEA storage, nieuw servies, barkruk…….
I mean….
haha heel scherp Sherlock!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef Tinker14 het volgende:
Meelezer hier!
Hebben jullie de schermpjes gezien bij MB op dr laptop?
IKEA storage, nieuw servies, barkruk…….
I mean….
Ze heeft al eerder gedeeld dat ze 'migraine' had, dus ook dat klopt weer niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zegt hiervoor nog nooit hoofdpijn gehad te hebben 🤔 (wat ik betwijfel hoor) dan is beetje hoofdpijn direct iets heftigs natuurlijk
Nee want de Efteling is 'overrated'.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar hoorde ik haar nou in een story zeggen dat ze liever niet steeds op de bank ligt, oid? Ik zal haar naam hier bij de Efteling eens doorgeven, voor als Pinokkio een dagje vrij wil.
Echt onbegrijpelijk idd, maar ja zij leeft risicovol he, kennelijk hoort daar dit ook bij. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze laatste 2(?) uurtjes bijna in slaap viel, Bob op enkel een stoel verhoger zit, dus als er iets gebeurd hij ook echt 0 bescherming heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:27 schreef Maretakje het volgende:
Ongetwijfeld heel erg mosterd, ben nog niet bij gelezen.
Judith die dus op de dag dat ze naar huis moet rijden minder zicht heeft. Vervolgens later dan verwacht weg gaat. Pijn aan haar been heeft, zicht (misschien niet volledig) hersteld, en vooral hard rijden. In Duitsland en geregeld filmen achter het stuur.
Living on the edge! Zo onverantwoord voel haar kind en de andere weggebruikers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |