Oh, maar dat snap ik ook wel. Ik zou in haar geval dan in een dag meer naar huis zijn gereden (dan hoef je ook geen 170 km/uur te rijden). Natuurlijk, haar kind moest naar school, maar veiligheid zou voor mij belangrijker zijn in zo'n geval.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:36 schreef Louuuu_lou het volgende:
Vond dat verhaal van Judith over dat zichtverlies ook heftig, lijkt me ook heel eng om zo op te staan op de dag dat je naar huis wilt rijden. En snap ook de opmerkingen hier daarover wel. Maar tegelijkertijd, wat moet ze dan doen? Ze heeft die ochtend gelijk contact opgenomen met haar arts, het probleem trok vanzelf weg én ze kreeg groen licht van de artsen om te gaan rijden, met een duidelijke instructie voor als het terug zou komen… wat had ze dan moeten gaan doen? Je tovert ook niet 1,2,3 iemand tevoorschijn die je naar huis kan rijden, en een dag wachten is evengoed een risico (want wie weet komt het de volgende dag langer of heftiger terug, weet jij veel). Ik weet niet of ik zelf zou durven rijden op zo’n moment, maar ik snap ergens ook wel dat je dan kiest om te vertrouwen op het oordeel van je artsen.
Ja haha dat was idd zoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef opwegnaar het volgende:
En voor haar vakantie zei DBM dat ze van maat 50 naar 44 was gegaan (toen ze die loeistrakke korte broek aanhad), maar uiteindelijk is ze -2 kg afgevallen, dat zijn toch geen 3 kledingmaten? En ze zegt weer eens dat het aan haar schildklier ligt, en daarna zegt ze gelijk dat ze moet bloedprikken omdat ze het niet weet? 🤪🤪Ik snap niks meer van die vrouw!
Scherp! Al denk ik niet dat MB haar vrijgezellenhuis in gaat richten met spullen van de ikea haha.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef Tinker14 het volgende:
Meelezer hier!
Hebben jullie de schermpjes gezien bij MB op dr laptop?
IKEA storage, nieuw servies, barkruk…….
I mean….
Nee daar heb ik op geletquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:05 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in spiegelbeeld filmt toch? Of het komt in spiegelbeeld in je filmrol. Tenminste bij mij is dat wel altijd zo 🤣
Ze heeft op dat moment idd weinig keuze dan uiteindelijk te gaan rijden, echter kiest ze wel voor 170 km per uur..... En activiteiten die haar enorm veel energie kosten in de dagen voor de terugreis.....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:52 schreef Tarantelle het volgende:
En soms denk ik weleens dat dat een nadeel is van alleenstaande moeder zijn. Dat je soms door omstandigheden niet reële risico's in kunt schatten en daardoor dingen doet die niet helemaal verantwoord zijn. Als je een partner hebt, dan kun je elkaar tot de orde roepen, wat vriend en ik ook regelmatig doen in dit soort gevallen.
Dat ze gewoon oprecht gestelde vragen mbt haar ziekte weghaalt zegt genoeg. Geef gewoon een duidelijk antwoord. Als je niks te verbergen hebt is dat gewoon een stuk duidelijker.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nog over dit... toch bizar dat je bijna de helft of meer dan de helft weg moet halen anders val je door de mand.. en dat wat je wel laat staan ook niet echt positief is 🤔 kickt ze dan echt zo hard op dat handje vol mensen dat er wel nog blind in trappen??
Misschien voor JvP? Blijft gissen, maar vond het wel opvallend.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:55 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Scherp! Al denk ik niet dat MB haar vrijgezellenhuis in gaat richten met spullen van de ikea haha.
Misschien voor de zaak?
Pinokkio heeft genoeg invallers die voor hem in de rij staan, Debbie , Dbm...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar hoorde ik haar nou in een story zeggen dat ze liever niet steeds op de bank ligt, oid? Ik zal haar naam hier bij de Efteling eens doorgeven, voor als Pinokkio een dagje vrij wil.
En op het umc is het echt niet normaal druk met bloedprikken. Ik kom uit een kleinere woonplaats in het oosten maar ik heb met verbazing in het umc gekeken hoe mega druk het daar was.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alsof zij de enige patiënt is in een enorm academisch ziekenhuis die bloed moet laten prikken en ze allemaal op Haar zitten te wachten, en ruzie gaan maken wie de bepalingen mag doen..
Ze ging de auto wassen en laten reinigen, 3 keer raden wie dat heeft betaaldquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Koffie met taart op kosten van een stel gekken die haar zielig vinden. Bijzonder fenomeen.
Even gecheckt: tikkie staat nog open. Bizar.
Ze heeft weer gepostquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:56 schreef tialtngo het volgende:
Junoordzij is ook al een paar dagen stil. Hoop dat het gewoon is omdat ze tijdens haar wandeltocht geen bereik heeft en er niets aan de hand is.
Alsof daar zomaar plek vrij is (en ook nog op wisselende dagen). Hier niet igg, net zoals hier je niet alleen vakanties kunt afnemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze had hem ook naar de voorschoolse opvang kunnen sturen, het is maar 1 keer in de paar weken
Dat viel mij gisteren ook op ja!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef Tinker14 het volgende:
Meelezer hier!
Hebben jullie de schermpjes gezien bij MB op dr laptop?
IKEA storage, nieuw servies, barkruk…….
I mean….
Bij ons kan dit gelukkig wel, voor en naschoolse opvang is flexibel en in de vakantie ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:17 schreef Post-its het volgende:
[..]
Alsof daar zomaar plek vrij is (en ook nog op wisselende dagen). Hier niet igg, net zoals hier je niet alleen vakanties kunt afnemen.
En zij heeft geen contract met de opvang, denk dat ze een op zijn minst een flex contract moet hebben om een aanvraag te kunnen doen. Maar zij maakt helemaal geen gebruik van de bso.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:17 schreef Post-its het volgende:
[..]
Alsof daar zomaar plek vrij is (en ook nog op wisselende dagen). Hier niet igg, net zoals hier je niet alleen vakanties kunt afnemen.
Aanvallen? 🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat is de tekst eigenlijk op de vlek tatoeage op de spierbal van DBM? Ik heb het proberen te ontcijferen maar kan er niks van maken.
Gekke henkie 🫣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze ging de auto wassen en laten reinigen, 3 keer raden wie dat heeft betaald
Laat ik voorop stellen dat ik altijd goed op mijn kinderen let. Maar iemand die een camera verbergt in een sleutel? Ja dan kan mezelf en mijn gezin wel thuis opsluiten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pas goed op je kinderen mensen!! Is advies van de boze mama! Nav een pedofiel die kinderen filmt in plopsa.. 👌 grappig van een moeder die tot in detail alles open post op internet en enkel op insta doet alsof ze haar kinderen beschermt 👍
Die vrouw is zoooo domquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pas goed op je kinderen mensen!! Is advies van de boze mama! Nav een pedofiel die kinderen filmt in plopsa.. 👌 grappig van een moeder die tot in detail alles open post op internet en enkel op insta doet alsof ze haar kinderen beschermt 👍
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |