Sowieso no way dat ze maat 44 heeft. En die broek kan wel 44 zijn, want die was zeker 3 maten te klein.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef opwegnaar het volgende:
En voor haar vakantie zei DBM dat ze van maat 50 naar 44 was gegaan (toen ze die loeistrakke korte broek aanhad), maar uiteindelijk is ze -2 kg afgevallen, dat zijn toch geen 3 kledingmaten? En ze zegt weer eens dat het aan haar schildklier ligt, en daarna zegt ze gelijk dat ze moet bloedprikken omdat ze het niet weet? 🤪🤪Ik snap niks meer van die vrouw!
Dat een maat 44 dicht gaat, betekent niet dat je hem per se past 🙈.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:39 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Sowieso no way dat ze maat 44 heeft. En die broek kan wel 44 zijn, want die was zeker 3 maten te klein.
Ik vraag me zo af wat zij in de spiegel ziet??
Sanneke (ook een notoire zeur over gewicht en van alles) kleed zich in elk geval beter.
Ik keek eerder dit jaar/vorig jaar ‘een huis vol’ en toen vond ik het daar al heftig. Volgens mij worden de kinderen in weinig geremd/begeleid/aangesproken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Heftig hey.. ze heeft wel fijne vangnetten maar eind van de dag heeft ze er wel 3 in haar uppie 🫣 en dan blijkt ook wel weer dat opvoeden niet start met 4 jaar.. leuk dat ze zelf veel weglacht maar ondertussen doen die meiden het ook.. haha kijk ons eens stout zijn x3
Waarom ze eerst start met filmen en daarna de kraan pas uitzet is voor mij wel een raadsel
Alsof zij de enige patiënt is in een enorm academisch ziekenhuis die bloed moet laten prikken en ze allemaal op Haar zitten te wachten, en ruzie gaan maken wie de bepalingen mag doen..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:00 schreef Farfallefalle het volgende:
Als Judith straks weer gaat zeiken dat ze te lang moet wachten is het echt haar eigen schuld hoor. Ze komt veel te laat aan bij dat bloedprikken en wil dan wel dat het allemaal met spoed wordt verwerkt. Zij heeft echt het idee dat de wereld om haar draait.
Daar word je als arts toch dood moe van? Mevrouw Judith te laat omdat ze perse haar kind op de fiets naar school moet brengen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alsof zij de enige patiënt is in een enorm academisch ziekenhuis die bloed moet laten prikken en ze allemaal op Haar zitten te wachten, en ruzie gaan maken wie de bepalingen mag doen..
Je zou toch denken dat zij, ook gezien haar geschiedenis, wel weet hoe eea werkt in ziekenhuizen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alsof zij de enige patiënt is in een enorm academisch ziekenhuis die bloed moet laten prikken en ze allemaal op Haar zitten te wachten, en ruzie gaan maken wie de bepalingen mag doen..
Hij heeft regelmatig speelafspraken/ zij neemt een vriendje mee na de bso. Dan zou je toch kunnen vragen aan die ouder of die B even mee kunnen nemen naar school?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:17 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Daar word je als arts toch dood moe van? Mevrouw Judith te laat omdat ze perse haar kind op de fiets naar school moet brengen.
Ze had er ook voor kunnen kiezen om Bob met de auto naar school te brengen, scheelt weer een keer op en neer pendelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hij heeft regelmatig speelafspraken/ zij neemt een vriendje mee na de bso. Dan zou je toch kunnen vragen aan die ouder of die B even mee kunnen nemen naar school?
Nu moest ze naar school fietsen en weer terug voor ze weg kon.
Ik vind het vaak heel sneu, die meisjes worden zo enorm veel gefilmd.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik keek eerder dit jaar/vorig jaar ‘een huis vol’ en toen vond ik het daar al heftig. Volgens mij worden de kinderen in weinig geremd/begeleid/aangesproken.
En dat zal nog vele jaren zo doorgaan, vrees ik. Op school zullen ze wel iets van discipline aangeleerd krijgen, maar er blijven nog heel veel uren niet-school over.
Kon ze gelijk even van door de wasstraatquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Koffie met taart op kosten van een stel gekken die haar zielig vinden. Bijzonder fenomeen.
Even gecheckt: tikkie staat nog open. Bizar.
Ik vond het ook vreselijk om te zien, 1 puinbak daar. Er wordt gewoon niet opgevoed.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik keek eerder dit jaar/vorig jaar ‘een huis vol’ en toen vond ik het daar al heftig. Volgens mij worden de kinderen in weinig geremd/begeleid/aangesproken.
En dat zal nog vele jaren zo doorgaan, vrees ik. Op school zullen ze wel iets van discipline aangeleerd krijgen, maar er blijven nog heel veel uren niet-school over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had een vlog geüpload met aan het einde iets over waarom ze willen verhuizen. Nu is die vlog weg, het einde aangepast en opnieuw gepost. Ivm commentaar van haar buren onder de oude video ofzo. Heeft iemand deze gezien? En wat er voor commentaar was?
[ Bericht 0% gewijzigd door Ananas-banana op 28-08-2025 13:41:53 (Typefout ) ]
Ze had hem ook naar de voorschoolse opvang kunnen sturen, het is maar 1 keer in de paar wekenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze had er ook voor kunnen kiezen om Bob met de auto naar school te brengen, scheelt weer een keer op en neer pendelen.
Ik vind Judith best wel egoïstisch, alles lijkt om haar te moeten draaien.
Dit. Next level gierigquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:34 schreef Johanna38 het volgende:
Klik op mijn link, zegt Juud, dan heb ik de kosten voor de wasstraat eruit. Juud heeft voor mij duidelijk niet de gun-factor. Ik betaal nog liever de volle mep, dan dat ik haar sponsor.🤮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |