abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218611751
Huis vol testosteron; wordt door man 'aangesproken' dat ze te veel online besteld en de middenstand moet steunen. Zegt vervolgens dat ze ging fietsen naar het kruidvat.
Het kruidvat is niet de middenstand 🤦‍♀️
pi_218611762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef opwegnaar het volgende:
En voor haar vakantie zei DBM dat ze van maat 50 naar 44 was gegaan (toen ze die loeistrakke korte broek aanhad), maar uiteindelijk is ze -2 kg afgevallen, dat zijn toch geen 3 kledingmaten? En ze zegt weer eens dat het aan haar schildklier ligt, en daarna zegt ze gelijk dat ze moet bloedprikken omdat ze het niet weet? 🤪🤪Ik snap niks meer van die vrouw!
Sowieso no way dat ze maat 44 heeft. En die broek kan wel 44 zijn, want die was zeker 3 maten te klein.
Ik vraag me zo af wat zij in de spiegel ziet??
Sanneke (ook een notoire zeur over gewicht en van alles) kleed zich in elk geval beter.
pi_218611827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:39 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Sowieso no way dat ze maat 44 heeft. En die broek kan wel 44 zijn, want die was zeker 3 maten te klein.
Ik vraag me zo af wat zij in de spiegel ziet??
Sanneke (ook een notoire zeur over gewicht en van alles) kleed zich in elk geval beter.
Dat een maat 44 dicht gaat, betekent niet dat je hem per se past 🙈.
Ik heb normaal maar 38/40 en soms kan ik 36 aan, maar dan kan ik vrijwel geen adem meer halen 😂
pi_218611925
Als Judith straks weer gaat zeiken dat ze te lang moet wachten is het echt haar eigen schuld hoor. Ze komt veel te laat aan bij dat bloedprikken en wil dan wel dat het allemaal met spoed wordt verwerkt. Zij heeft echt het idee dat de wereld om haar draait.
pi_218611952
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 11:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Heftig hey.. ze heeft wel fijne vangnetten maar eind van de dag heeft ze er wel 3 in haar uppie 🫣 en dan blijkt ook wel weer dat opvoeden niet start met 4 jaar.. leuk dat ze zelf veel weglacht maar ondertussen doen die meiden het ook.. haha kijk ons eens stout zijn x3
Waarom ze eerst start met filmen en daarna de kraan pas uitzet is voor mij wel een raadsel
Ik keek eerder dit jaar/vorig jaar ‘een huis vol’ en toen vond ik het daar al heftig. Volgens mij worden de kinderen in weinig geremd/begeleid/aangesproken.

En dat zal nog vele jaren zo doorgaan, vrees ik. Op school zullen ze wel iets van discipline aangeleerd krijgen, maar er blijven nog heel veel uren niet-school over.
pi_218611965
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 12:00 schreef Farfallefalle het volgende:
Als Judith straks weer gaat zeiken dat ze te lang moet wachten is het echt haar eigen schuld hoor. Ze komt veel te laat aan bij dat bloedprikken en wil dan wel dat het allemaal met spoed wordt verwerkt. Zij heeft echt het idee dat de wereld om haar draait.
Alsof zij de enige patiënt is in een enorm academisch ziekenhuis die bloed moet laten prikken en ze allemaal op Haar zitten te wachten, en ruzie gaan maken wie de bepalingen mag doen..
pi_218612038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Alsof zij de enige patiënt is in een enorm academisch ziekenhuis die bloed moet laten prikken en ze allemaal op Haar zitten te wachten, en ruzie gaan maken wie de bepalingen mag doen..
Daar word je als arts toch dood moe van? Mevrouw Judith te laat omdat ze perse haar kind op de fiets naar school moet brengen.
pi_218612044
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Je zou toch denken dat zij, ook gezien haar geschiedenis, wel weet hoe eea werkt in ziekenhuizen.
pi_218612195
Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met Judith. Ik waardeer haar doorzettingsvermogen, ze kijkt naar mogelijkheden, denkt goed na over dingen (totaal anders dan ik zou doen, maar toch...).

Maar als ik zie hoe ze lijkt te spelen met haar gezondheid, de grenzen eigenlijk te ver overgaat. Maar eigenlijk ligt mijn irritatie vooral als het om geld gaat. Ze zegt zelf dat ze het financieel prima voor elkaar heeft. Maat hoe durft ze een open tikkie neer te zetten voor koffie? Echt asociaal. Het is geen kwestie van het geld niet hebben, maar een kwestie van dat geld niet over hebben voor koffie en taart. Dat is natuurlijk prima, maar hoe durf je iemand zn geld er wel voor uit te geven? Echt geen woorden voor.

Hetzelfde geldt voor die kleding op Vinted. Ze krijgt zo goed als alle kleding. En dan verkoopt ze de afgedragen kleding voor veel te hoge bedragen. Geef ze dan aan iemand anders die er het geld niet voor heeft...

Ik snap wel dat DBM zo moe is. Ik zou ook moe van mezelf worden als ik zulke lulverhalen moest verzinnen...
pi_218612221
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 12:17 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Daar word je als arts toch dood moe van? Mevrouw Judith te laat omdat ze perse haar kind op de fiets naar school moet brengen.
Hij heeft regelmatig speelafspraken/ zij neemt een vriendje mee na de bso. Dan zou je toch kunnen vragen aan die ouder of die B even mee kunnen nemen naar school?
Nu moest ze naar school fietsen en weer terug voor ze weg kon.
pi_218612333
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 12:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hij heeft regelmatig speelafspraken/ zij neemt een vriendje mee na de bso. Dan zou je toch kunnen vragen aan die ouder of die B even mee kunnen nemen naar school?
Nu moest ze naar school fietsen en weer terug voor ze weg kon.
Ze had er ook voor kunnen kiezen om Bob met de auto naar school te brengen, scheelt weer een keer op en neer pendelen.

Ik vind Judith best wel egoïstisch, alles lijkt om haar te moeten draaien.
pi_218612386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 12:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik keek eerder dit jaar/vorig jaar ‘een huis vol’ en toen vond ik het daar al heftig. Volgens mij worden de kinderen in weinig geremd/begeleid/aangesproken.

En dat zal nog vele jaren zo doorgaan, vrees ik. Op school zullen ze wel iets van discipline aangeleerd krijgen, maar er blijven nog heel veel uren niet-school over.
Ik vind het vaak heel sneu, die meisjes worden zo enorm veel gefilmd.
En Tatiana vraagt, vraagt, vraagt. Het zijn net kleine robotjes.
Ze zullen binnenkort naar school gaan?
pi_218612398
Foutje
pi_218612438
Koffie met taart op kosten van een stel gekken die haar zielig vinden. Bijzonder fenomeen.

Even gecheckt: tikkie staat nog open. Bizar.
pi_218612472
Zij is schaamteloos genoeg om geld te vragen. Maar niemand doet dat toch? Geef het dan aan iemand die het nodig heeft. Zij heeft meer dan genoeg.
pi_218612559
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 13:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Koffie met taart op kosten van een stel gekken die haar zielig vinden. Bijzonder fenomeen.

Even gecheckt: tikkie staat nog open. Bizar.
Kon ze gelijk even van door de wasstraat
pi_218612608
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 12:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ik vond het ook vreselijk om te zien, 1 puinbak daar. Er wordt gewoon niet opgevoed.
pi_218612622
Klik op mijn link, zegt Juud, dan heb ik de kosten voor de wasstraat eruit. Juud heeft voor mij duidelijk niet de gun-factor. Ik betaal nog liever de volle mep, dan dat ik haar sponsor.🤮
pi_218612646
Vond dat verhaal van Judith over dat zichtverlies ook heftig, lijkt me ook heel eng om zo op te staan op de dag dat je naar huis wilt rijden. En snap ook de opmerkingen hier daarover wel. Maar tegelijkertijd, wat moet ze dan doen? Ze heeft die ochtend gelijk contact opgenomen met haar arts, het probleem trok vanzelf weg én ze kreeg groen licht van de artsen om te gaan rijden, met een duidelijke instructie voor als het terug zou komen… wat had ze dan moeten gaan doen? Je tovert ook niet 1,2,3 iemand tevoorschijn die je naar huis kan rijden, en een dag wachten is evengoed een risico (want wie weet komt het de volgende dag langer of heftiger terug, weet jij veel). Ik weet niet of ik zelf zou durven rijden op zo’n moment, maar ik snap ergens ook wel dat je dan kiest om te vertrouwen op het oordeel van je artsen.
pi_218612696
Sanne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had een vlog geüpload met aan het einde iets over waarom ze willen verhuizen. Nu is die vlog weg, het einde aangepast en opnieuw gepost. Ivm commentaar van haar buren onder de oude video ofzo. Heeft iemand deze gezien? En wat er voor commentaar was?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ananas-banana op 28-08-2025 13:41:53 (Typefout ) ]
pi_218612697
Judith: oh en nog iemand moet een korting kopen, dan heeft zij haar uitgave van auto wassen terug.
pi_218612716
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 12:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze had er ook voor kunnen kiezen om Bob met de auto naar school te brengen, scheelt weer een keer op en neer pendelen.

Ik vind Judith best wel egoïstisch, alles lijkt om haar te moeten draaien.
Ze had hem ook naar de voorschoolse opvang kunnen sturen, het is maar 1 keer in de paar weken
pi_218612723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 13:34 schreef Johanna38 het volgende:
Klik op mijn link, zegt Juud, dan heb ik de kosten voor de wasstraat eruit. Juud heeft voor mij duidelijk niet de gun-factor. Ik betaal nog liever de volle mep, dan dat ik haar sponsor.🤮
Dit. Next level gierig
pi_218612757
Ik vind Judith heel egoïstisch en daarbij vind ik haar normen en waarden ver te zoeken.Klinkt hard: maar alles draait om haar in haar leven. Artsen, lab etc moeten maar wachten. Ze heeft toch zo'n fijn netwerk? Zet dat dan in om op tijd te komen.
Tikkie openen voor koffie etc, maar geeft geen enkele openheid hoeveel daar binnen komt.....
Hetzelfde geldt voor dat canyoning..... Zo leuk voor Bob en herinneringen etc! Ammehoela. Lijkt mij niets aan als het gevolg is dat mijn moeder daarna 1,5 dag plat ligt.
pi_218612759
Meelezer hier!

Hebben jullie de schermpjes gezien bij MB op dr laptop?
IKEA storage, nieuw servies, barkruk…….
I mean….
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')