Kijken hoe het na de vakantie gaat, als de kinderen niet meer thuis zijn overdag , ik denk dat ze het dan weer opruimdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 02:26 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ja inderdaad, toen was een van haar stokpaardjes nog dat kinderen alleen mochten slapen op hun kamer en er absoluut niet mochten spelen oid, en ze wilde geen rommel aan de muren. Fijn voor die kinderen dat ze dat rare gedoe heeft losgelaten. Die kinderen hebben al nauwelijks persoonlijke ruimte in dat huis en met die constante camera, fijn dat ze nu gewoon een lekkere eigen kamer met rommeltjes enzo hebben
Geeft voor mij aan dat het best mee zal vallen die omstandigheden. Anders stop je wel met dat onzinnige linkjes delen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke: positief dat ze, ondanks dat er iets is en daarom even geen brabbelstories deelt, wél blijft werken om geld te verdienen. Want zeg nou zelf, wie kijkt er niet uit naar linkjes om op te klikken zodat zij gratis geld krijgt?
Ik zeg we maken een open tikkie voor haar🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:10 schreef Miepje77 het volgende:
Ze zal wel niet aanvullend verzekerd zijn en de fysio zelf moeten betalen.
Eens. Aandacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:40 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Geeft voor mij aan dat het best mee zal vallen die omstandigheden. Anders stop je wel met dat onzinnige linkjes delen.
Ja dat weet ik ook dat haar kids daar op school zitten. Maar het is m'n onderbuik die dit vermoed nav de stories mensen. Wat ze laten zien is niet kloppend, moge dat inmiddels duidelijk zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:27 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Is dat niet omdat het vlakbij de school van de kinderen is? Dat het qua tijd gewoon praktischer is?
Is ze weer zwanger?😱 Ik volg haar namelijk niet (meer). Dat zou niet best zijn iigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ben ik heel erg als mijn eerste reactie was ‘misschien erg last van misselijkheid het eerste trimester’? 🫣
Ze heeft er niets over gedeeld, maar het zou in haar geval natuurlijk zomaar kunnen. Volgens mij heeft haar regio vandaag de laatste vakantiedag. Ze is wel vaker langer offline tijdens vakanties toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:57 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is ze weer zwanger?😱 Ik volg haar namelijk niet (meer). Dat zou niet best zijn iig
Nee, weet ik niet. Maar dat was mijn eerste gedachte bij haar afwezigheid. 😁quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:57 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is ze weer zwanger?😱 Ik volg haar namelijk niet (meer). Dat zou niet best zijn iig
Ik denk dat het ook aangeeft dat ze blijkbaar nog best veel verdient met die stomme linkjes en dat ze het geld ook wel nodig hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:40 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Geeft voor mij aan dat het best mee zal vallen die omstandigheden. Anders stop je wel met dat onzinnige linkjes delen.
Ik moet altijd lachen als ze haar "opgeruimde huis" laat zien. Ze deed dat eerder steeds van de eettafel en 1x zag je alle puinzooi op een stoel erachter gepropt. Dus nu zal ook wel alles achter haar liggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Een nieuw dieptepunt qua linkjes bij Milou 🫣🤦♀ een linkje naar haar aardappels
Ik hoop toch van niet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ben ik heel erg als mijn eerste reactie was ‘misschien erg last van misselijkheid het eerste trimester’? 🫣
Als je haar keukenkastjes open doet valt alles er uit 😆quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:25 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ze haar "opgeruimde huis" laat zien. Ze deed dat eerder steeds van de eettafel en 1x zag je alle puinzooi op een stoel erachter gepropt. Dus nu zal ook wel alles achter haar liggen.
Weet niet of dat erg is , zou bij haar natuurlijk zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb bij haar weleens gekeken n.a.v. berichten hier over schoonmaakacties (keukenlade bijv.). Ik vind het daar eigenlijk altijd gewoon vies. Kan je wel opruimen maar vies is wel iets anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:25 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ze haar "opgeruimde huis" laat zien. Ze deed dat eerder steeds van de eettafel en 1x zag je alle puinzooi op een stoel erachter gepropt. Dus nu zal ook wel alles achter haar liggen.
Ik vind dat best een ongepaste gedachte. Haar kinderen hebben nog vakantie en dan is zij altijd offline. Ik verwacht haar maandag weer op the gram.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet. Maar dat was mijn eerste gedachte bij haar afwezigheid. 😁
Haha ja precies dit inderdaad. Was toen op Facebook toch ook iemand die had gereageerd onder een huilie huilie verhaal van haar over het alleenstaand ouderschap, dat zij tegelijkertijd met haar in een all inclusive hotel in Tunesië zat voor 3 weken....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:05 schreef Mirp het volgende:
Ik denk dat HVK gewoon niks deelt omdat ze dat vaker niet doet in vakanties. Misschien is ze zelfs op vakantie geweest. Wij mogen natuurlijk niet weten dat ze meer kan/doet dan dat ze laat zien.
Ja die reactie heb ik dus gezocht, maar er kwamen zoveel reacties dat ik ‘m helaas nooit gevonden heb haha. Zij heeft het echt veel beter dan wij zien hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:02 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Haha ja precies dit inderdaad. Was toen op Facebook toch ook iemand die had gereageerd onder een huilie huilie verhaal van haar over het alleenstaand ouderschap, dat zij tegelijkertijd met haar in een all inclusive hotel in Tunesië zat voor 3 weken....
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb bij haar weleens gekeken n.a.v. berichten hier over schoonmaakacties (keukenlade bijv.). Ik vind het daar eigenlijk altijd gewoon vies. Kan je wel opruimen maar vies is wel iets anders.
Ze was 3 weken offline zei ze aan het begin van de vakantie. Vorige week of 2wk terug was ze er weer, liet ze ook filmpjes zien van de jongste die kon lopen en nu weer een poosje stil. Maandag begint school weer en zal ze er wel weer zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:34 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ik vind dat best een ongepaste gedachte. Haar kinderen hebben nog vakantie en dan is zij altijd offline. Ik verwacht haar maandag weer op the gram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |