SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank u.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Done.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
OP kan wel een plaatje gebruiken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zou graag is even live streamen he enzo ding weer van mij. maar ok kan niet want niet genoeg op YouTube.Do what you love, love what you do!![]()
Moet je 1000 volgers hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:34 schreef kree het volgende:
ik zou graag is even live streamen he enzo ding weer van mij. maar ok kan niet want niet genoeg op YouTube.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Mario.quote:
Ik heb er 1344. Had er ooit eens ruim 17.000 maar toen werd ik eraf geflikkerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je 1000 volgers hebben.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
yup. nou help ff mee. ga ik nog een duin opklimmen cool jullie `zeereep in katwijk en ff vertellenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je 1000 volgers hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Sow dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb er 1344. Had er ooit eens ruim 17.000 maar toen werd ik eraf geflikkerd.
Ik volg je al op YT.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
yup. nou help ff mee. ga ik nog een duin opklimmen cool jullie `zeereep in katwijk en ff vertellen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha ja en thx. maar you8tube laat me niet streamen, ik heb best nog mooie dingen en bunker enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op Twitch kan je ook streamen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja en thx. maar you8tube laat me niet streamen, ik heb best nog mooie dingen en bunker enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen idee nooit die andere uitgezocht.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op Twitch kan je ook streamen.Do what you love, love what you do!![]()
Correctie: ik heb er nu 1443. Op 1 januari 2024 waren dat er nog ruim 17K op m’n oude kanaal.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee niet voor haar maar het was wel een eye opener. die smeekte mij al twee jaar om af te spreken .maar ze had geen recente foto’s etc gezien merkte wel de dagen ervoor ze liet me toe veel bellen etc mij om advies vragen voelde goed maar ik weet ze is toxic heeft normaal ruzie met de halve wereld veel mannelijke vrienden daarom ook beetje rustig aandoen. maar herkenbaar van vroeger in de pocket.het begon ook nog wel gezellig beetje rum beetje haze, chill.Maar het kwam te vroeg voor mij merkte ik ze probeerde zelfs paar keer licht fysiek contact te leggen beetje over me rug en schouders keer tegen mij aan kruipen etc. maar ík hapte niet ik was onzeker en toen was zij er ook wel klaar mee en sliep ze uiteindelijk op de bank ik moet wat aan die onzekerheid gaan doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarom onzeker? Ze geeft aan je helemaal okay te vinden zoals je bent. Meer dan okay zelfs.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee niet voor haar maar het was wel een eye opener. die smeekte mij al twee jaar om af te spreken .maar ze had geen recente foto’s etc gezien merkte wel de dagen ervoor ze liet me toe veel bellen etc mij om advies vragen voelde goed maar ik weet ze is toxic heeft normaal ruzie met de halve wereld veel mannelijke vrienden daarom ook beetje rustig aandoen. maar herkenbaar van vroeger in de pocket.het begon ook nog wel gezellig beetje rum beetje haze, chill.Maar het kwam te vroeg voor mij merkte ik ze probeerde zelfs paar keer licht fysiek contact te leggen beetje over me rug en schouders keer tegen mij aan kruipen etc. maar ík hapte niet ik was onzeker en toen was zij er ook wel klaar mee en sliep ze uiteindelijk op de bank ik moet wat aan die onzekerheid gaan doen.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: