Of de allereerste plattegrondquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat plaatje![]()
The founding fathers
quote:Op maandag 13 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Eerste plattegrond van Foqueville. Zoals je ziet nog genoeg ruimte om huizen en andere zaken te bouwen. Waar wil iedereen wonen? Wat mist er nog?
Smakelijk!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Traditional Irish Stew.
Ja kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ok. Zodra ik terug ben van vakantie,zal ik eens kijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
@:luctor.et.Emergo
jij bent wel een gamer dus:
Militsioner heeft een playtest die tot 10 september duurt
Ik moet aan snert denken als ik dit zie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Traditional Irish Stew.
SnIERtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet aan snert denken als ik dit zie.
Snertquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kloptSoms kan je het niet uitkiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Met worst!quote:
Dat is toch wel één van de betere dingen aan de winter. Ja je kan het voor die tijd vast ook eten maar ik wacht altijd tot mijn vader het heeft gemaakt en ik een pannetje vol krijg.quote:
Nog steeds relevantquote:Op maandag 13 april 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
UitStraling woont nu in het dorp met een hek om z'n huis waar de politie de sleutel van heeft indien hij vrouwen lastigvalt en even een time-out nodig heeft
Nou niet alleen worst hoor, er gaan zeker nog twee soorten vlees door.quote:
Ik vond het zielig dat ze werd opgesloten omdat die vrouw het niet aan kon.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms kan je het niet uitkiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
snert aka snotquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar Groningen maar als ik daar ben kan ik ook net zo goed naar de Primark en de TMax dinges (ja ben er 1 keer geweest dus vergeef mij dat ik niet weet hoe ik het helemaal schrijf).quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halloween shit bij de flying tiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |