SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon vers bier pakken ipv dood bierquote:
Engels bier is dat toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vers bier pakken ipv dood bier
RIPquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:10 schreef STING het volgende:
Stroomstoring, staan vast met de trein 🥲
staat een puntje tussenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vers bier pakken ipv dood bier
Ik denk hetquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Engels bier is dat toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gezondheid.quote:
Ben een beetje moequote:
Kom slapen danquote:
Lig al met dekentje op debamkquote:
Ook lekker.quote:
Ondertussen moet ik me inhouden om die airco niet aan te slingeren.quote:
heb je de vaatwasser aan?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ondertussen moet ik me inhouden om die airco niet aan te slingeren.
Weduw?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn in de nieuwe overnachtingsplek.![]()
Deze keer een drie persoonskamer. Waar weduw met z'n drieën zullen slapen. De enige keer dat ik niet apart slaap.
only murders in the buildingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |