Een beetje zuipschuit neemt toch ook minstens 1 trayquote:
Het is geen bier!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een beetje zuipschuit neemt toch ook minstens 1 tray
Ik zie hem nietquote:
Is hier niet te zien. Wel mooie wolken.quote:
Bij de aldi sta je dan gewoon voor lul met je blikje aan de kassa.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:06 schreef pullup het volgende:
![]()
Ik werk ook altijd 1 blikje los uit het pak
Jij bent niet echt een zuipschuit hequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een beetje zuipschuit neemt toch ook minstens 1 tray
Een paar maanden terug rekende ik 1 blikje Schultenbräu af bij de Aldi. Had niet het idee dat ik voor lul stond, ik was vooral verbaasd over hoe goedkoop dat spul isquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Bij de aldi sta je dan gewoon voor lul met je blikje aan de kassa.
Ze gaat wel met een zuipschuit omquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent niet echt een zuipschuit he
Dan had ze moeten weten dat het niet in tray's maar fusten gaatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze gaat wel met een zuipschuit om
Je had me in mijn studententijd moeten zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent niet echt een zuipschuit he
Favoriete zuipschuitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze gaat wel met een zuipschuit om
2 ranja en 1 kantklosset graag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je had me in mijn studententijd moeten zien
Had je die ook uit een six pack losgetrokken dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een paar maanden terug rekende ik 1 blikje Schultenbräu af bij de Aldi. Had niet het idee dat ik voor lul stond, ik was vooral verbaasd over hoe goedkoop dat spul is
Is de prijs nog steeds gelijk ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een paar maanden terug rekende ik 1 blikje Schultenbräu af bij de Aldi. Had niet het idee dat ik voor lul stond, ik was vooral verbaasd over hoe goedkoop dat spul is
Nee klopt, dat was inderdaad niet zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Had je die ook uit een six pack losgetrokken dan?
Gaat trouwens niet alleen over bier. 1 flesje appelsap uit een pak van 6 verkopen ze (bij mij) ook niet.
Ik betaalde volgens mij iets van 90 cent in totaal en daar zat ook nog statiegeld bijquote:
Dat is wel een koopje jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik betaalde volgens mij iets van 90 cent in totaal en daar zat ook nog statiegeld bij
En van dat statiegeld kunnen we elk jaar op vakantie gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik betaalde volgens mij iets van 90 cent in totaal en daar zat ook nog statiegeld bij
En van een beetje geld van Ome Jan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En van dat statiegeld kunnen we elk jaar op vakantie gaan
Gezellig een weekendje kramperen in Kanaleneiland?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En van dat statiegeld kunnen we elk jaar op vakantie gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |