Geef maar aan mij danquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan dat stuk vlees nooit helemaal op. Ben niet zo grote etert
Ik vermeld altijd nog de secondes erbij.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:42 schreef kwiwi het volgende:
Heb morgen met vrienden afgesproken, gaat er zo zwitsers aan toe in de app![]()
"Ik ben er om 17:55"
"Ik om 17:51"
"Prima, ik om 18:00".
Vind ik altijd wel zo handig als we meeten, anders sta ik daar 20 seconden voor niks te wachtenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermeld altijd nog de secondes erbij.
Sta je daar 20 seconden te gaapcavenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel zo handig als we meeten, anders sta ik daar 20 seconden voor niks te wachtenTijd is geld!
O een witlof in hamkaas gerold vind ik altijd wel lekker hoor bij een stukje vleesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met uit eten neem ik eigenlijk altijd vlees. Zijn dingen die ik thuis niet maak, en dus de moeite waard zijn.
Die laffe groenten ernaast kan ik thuis ook maken.
Is goed, zal ik de volgende keer doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je daar 20 seconden te gaapcaven
Omdat ze het kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Caafs hebben vannacht de fles uit de houder gesloopt. Hoe dan.
Voor slaapcaaf hierboven.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Het is tijd voor een derde gaapcaaf?
Lekker drukke vakantie heb jequote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op naar de volgende locatie.
Ben je in Ierland of in Noord-Ierland eigenlijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op naar de volgende locatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoe lang onderweg in totaal?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met een roadtrip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Moest er zelf van gapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Allebei.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je in Ierland of in Noord-Ierland eigenlijk?
Busted.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verkeerde account @:luctor.et.emergo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |