SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 27-08-2025 10:11:13 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
euhmmmquote:Abonnement wijzigen
Je kunt helaas niet je abonnement wijzigen, dit kan weer vanaf 27 augustus 2025.
Ook lekker vroegquote:
En misschien ook even laten bloeden voor de schade aan dat poortjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma Overtreders weer te kijken. Dan heb je van die mensen die een poortje intrappen op het station om zwart te rijden, en vervolgens vertellen ze dat ze geen geld meer hebben om hun OV op te laden. Aan de ene kant vind ik dat wel zielig, en help je die mensen niet met een boete geven. Maar ja je kunt het ook niet laten gaan, en misschien moeten ze leren beter met hun geld om te gaan.
Kan me bijna niet voorstellen dat je in Nederland, met de hoogte van de uitkeringen, echt helemaal niks overhoudt voor een metrokaartje als je een beetje fatsoenlijk met je geld omgaat.
Ja dat.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 06:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En misschien ook even laten bloeden voor de schade aan dat poortje
Het zijn ook wel heel vaak dezelfde types die het proberen. Fatsoenlijk met geld omgaan is blijkbaar heel lastig voor ze.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma Overtreders weer te kijken. Dan heb je van die mensen die een poortje intrappen op het station om zwart te rijden, en vervolgens vertellen ze dat ze geen geld meer hebben om hun OV op te laden. Aan de ene kant vind ik dat wel zielig, en help je die mensen niet met een boete geven. Maar ja je kunt het ook niet laten gaan, en misschien moeten ze leren beter met hun geld om te gaan.
Kan me bijna niet voorstellen dat je in Nederland, met de hoogte van de uitkeringen, echt helemaal niks overhoudt voor een metrokaartje als je een beetje fatsoenlijk met je geld omgaat.
Dotjequote:
Hey Stigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Leuke verjaardag gehad?
Dank je wel Bitterbalquote:
Leukquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
Had ik zondag al gevierd, alleen met de kids. Was gezellig
Normaal gaan we uit eten, maar alles is zo duur geworden dat het niet meer leuk is. Niet alleen het eten is duur, maar die drankjes ook.quote:
Ja, helaas is dat wel het gevalquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal gaan we uit eten, maar alles is zo duur geworden dat het niet meer leuk is. Niet alleen het eten is duur, maar die drankjes ook.
Eens.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal gaan we uit eten, maar alles is zo duur geworden dat het niet meer leuk is. Niet alleen het eten is duur, maar die drankjes ook.
Yes as we speakquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zat je nu? Hong Kong?
Ja echt jammer en mijn nageslacht is 14 man dus dat tikt lekker aanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, helaas is dat wel het geval
Jij hebt niet stil gezetenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer en mijn nageslacht is 14 man dus dat tikt lekker aan
Echt jammer, maar niets aan te doenquote:
Ga je naar Frans Opn Bult, ben je voor ¤12 pp klaarquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer en mijn nageslacht is 14 man dus dat tikt lekker aan
Friet zeker met een snackiequote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je naar Frans Opn Bult, ben je voor ¤12 pp klaar
Café den Hollander op tenerifequote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je naar Frans Opn Bult, ben je voor ¤12 pp klaar
Heeerluk! Net als thuisquote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Café den Hollander op tenerife
Kipsaté met frietjes en sala
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Café den Hollander op tenerife
Kipsaté met frietjes en sala
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dikke schnitzels of truckerbal
Lekker schelden wel, "Nee gij met oe dikke schnitzels"quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dikke schnitzels of truckerbal
Nee inderdaad. Wij doen de laatste tijd ook steeds meer thuis met vrienden, omdat het voor een aantal gewoon echt te duur is geworden om met regelmaat op een terrasje te zitten of wat te gaan eten. En ondanks dat ik het wel kan betalen, stoor ik me aan hoge prijzen voor soms echt matige kwaliteit.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt jammer, maar niets aan te doen
Thnx Kwiwi
Mensen wat centjes geven om langs je huis te lopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Wij doen de laatste tijd ook steeds meer thuis met vrienden, omdat het voor een aantal gewoon echt te duur is geworden om met regelmaat op een terrasje te zitten of wat te gaan eten. En ondanks dat ik het wel kan betalen, stoor ik me aan hoge prijzen voor soms echt matige kwaliteit.
En thuis is ook prima natuurlijk, zitten we rustig de hele middag of avond en niemand hoeft zich druk te maken om geld (wil dit wel bestellen maar te duur, kan ik nog een extra drankje bestellen, etc.). Maar toch jammer, want ergens op een terras zitten en mensen kijken is ook leuk
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen wat centjes geven om langs je huis te lopen.
Kledinginstructies.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]En dan allemaal een tijdslot geven.
Is ook jammer, en als je dan uit eten gaat betaal je de hoofdprijs voor een stukje vlees en moet je de groente en aardappeltjes er nog apart bij kopen ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Wij doen de laatste tijd ook steeds meer thuis met vrienden, omdat het voor een aantal gewoon echt te duur is geworden om met regelmaat op een terrasje te zitten of wat te gaan eten. En ondanks dat ik het wel kan betalen, stoor ik me aan hoge prijzen voor soms echt matige kwaliteit.
En thuis is ook prima natuurlijk, zitten we rustig de hele middag of avond en niemand hoeft zich druk te maken om geld (wil dit wel bestellen maar te duur, kan ik nog een extra drankje bestellen, etc.). Maar toch jammer, want ergens op een terras zitten en mensen kijken is ook leuk
O ja dat vind ik echt absurd. Gergi is een keer gewoon opgestaan en weggelopen. Hij had dat niet in de gaten toen hij vroeg of hij de schnitzel met aardappelsalade kon in plaats van frietjes. Zei die ober: ja kijk je kunt de "beilage" kiezen, ook de groenten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook jammer, en als je dan uit eten gaat betaal je de hoofdprijs voor een stukje vlees en moet je de groente en aardappeltjes er nog apart bij kopen ook.
Ik heb de laatste keer een lopend buffetje besteld. Maar vond het niet geweldig eerlijk gezegd.
En dan bij mijn zoon die heeft grote ruimtes
nicequote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat vind ik echt absurd. Gergi is een keer gewoon opgestaan en weggelopen. Hij had dat niet in de gaten toen hij vroeg of hij de schnitzel met aardappelsalade kon in plaats van frietjes. Zei die ober: ja kijk je kunt de "beilage" kiezen, ook de groenten.
Gergi: "Wát, ruim 30 euro voor een schnitzel met aardappels?! Kom kwiwi, we gaan naar die andere tent."
Die ober stond echt zo te kijken van, "wat gebeurt me nou"
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat vind ik echt absurd. Gergi is een keer gewoon opgestaan en weggelopen. Hij had dat niet in de gaten toen hij vroeg of hij de schnitzel met aardappelsalade kon in plaats van frietjes. Zei die ober: ja kijk je kunt de "beilage" kiezen, ook de groenten.
Gergi: "Wát, ruim 30 euro voor een schnitzel met aardappels?! Kom kwiwi, we gaan naar die andere tent."
Op zijn Brabants,quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:42 schreef kwiwi het volgende:
Heb morgen met vrienden afgesproken, gaat er zo zwitsers aan toe in de app![]()
"Ik ben er om 17:55"
"Ik om 17:51"
"Prima, ik om 18:00".
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:42 schreef kwiwi het volgende:
Groot gelijk, niet normaal toch. Ze trekken je echt een poot uit hoor die restaurants.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij is dat niet zo'n issue, ik eet dat nooitquote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, niet normaal toch. Ze trekken je echt een poot uit hoor die restaurants.
Vroeger kreeg je altijd twee of drie soorten warme groenten er bij. Tegen woordig een klein schaaltje salade als je geluk hebt
Eet jij geen groente?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mij is dat niet zo'n issue, ik eet dat nooit
Jawel, thuis. Als ik ga uit eten wil ik genieten.quote:
O vind een lekker stukje groente er wel bij horen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, thuis. Als ik ga uit eten wil ik genieten.
Ik niet, dan ben ik toch meer carnivoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vind een lekker stukje groente er wel bij horen.
Ik kan dat stuk vlees nooit helemaal op. Ben niet zo grote etertquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet, dan ben ik toch meer carnivoor.
Met uit eten neem ik eigenlijk altijd vlees. Zijn dingen die ik thuis niet maak, en dus de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vind een lekker stukje groente er wel bij horen.
Geef maar aan mij danquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan dat stuk vlees nooit helemaal op. Ben niet zo grote etert
Ik vermeld altijd nog de secondes erbij.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:42 schreef kwiwi het volgende:
Vind ik altijd wel zo handig als we meeten, anders sta ik daar 20 seconden voor niks te wachtenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermeld altijd nog de secondes erbij.
Sta je daar 20 seconden te gaapcavenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel zo handig als we meeten, anders sta ik daar 20 seconden voor niks te wachtenTijd is geld!
O een witlof in hamkaas gerold vind ik altijd wel lekker hoor bij een stukje vleesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met uit eten neem ik eigenlijk altijd vlees. Zijn dingen die ik thuis niet maak, en dus de moeite waard zijn.
Die laffe groenten ernaast kan ik thuis ook maken.
Is goed, zal ik de volgende keer doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je daar 20 seconden te gaapcaven
Omdat ze het kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Caafs hebben vannacht de fles uit de houder gesloopt. Hoe dan.
Voor slaapcaaf hierboven.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Het is tijd voor een derde gaapcaaf?
Lekker drukke vakantie heb jequote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op naar de volgende locatie.
Ben je in Ierland of in Noord-Ierland eigenlijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op naar de volgende locatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoe lang onderweg in totaal?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met een roadtrip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Moest er zelf van gapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Allebei.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je in Ierland of in Noord-Ierland eigenlijk?
Busted.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verkeerde account @:luctor.et.emergo
Alleen met carnaval, net als dat in brabant en limburg alles dan ineens een andere naam heeftquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
We hernoemen Foqueville naar Caafville.
Luguber.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd toch?Dat Luc zo half over de grens ligt.
Caafnavalquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen met carnaval, net als dat in brabant en limburg alles dan ineens een andere naam heeft
Met fish in de ene hand in ierland, en chips in de andere in noord-ierland.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd toch?Dat Luc zo half over de grens ligt.
Nu in Ierland (noordelijke stuk van Ierland. Maar we zijn begonnen in Noord-Ierland. Nu alweer bijna onderweg naar Dublin.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je in Ierland of in Noord-Ierland eigenlijk?
En wanneer weer naar huis?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu in Ierland (noordelijke stuk van Ierland. Maar we zijn begonnen in Noord-Ierland. Nu alweer bijna onderweg naar Dublin.
Hier krijg je bij de meeste gerechten wel een side dish naar keuze er gratis bij.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook jammer, en als je dan uit eten gaat betaal je de hoofdprijs voor een stukje vlees en moet je de groente en aardappeltjes er nog apart bij kopen ook.
Ik heb de laatste keer een lopend buffetje besteld. Maar vond het niet geweldig eerlijk gezegd.
En dan bij mijn zoon die heeft grote ruimtes
Gaan jullie ook nog boven Dublin langs de Boyne? Newgrange en Slane Castle, Battle of the Boyne slagveld?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu in Ierland (noordelijke stuk van Ierland. Maar we zijn begonnen in Noord-Ierland. Nu alweer bijna onderweg naar Dublin.
Ik las ook caafnavel, vroeg me ineens af hoe miniscuul klein een caafnavel zou zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las caafnavel, dat mensen (ik niet) daaraan likken zo.
Zat dit dus ook te bedenken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las ook caafnavel, vroeg me ineens af hoe miniscuul klein een caafnavel zou zijn
Waarschijnlijk niet. We gaan nu richting Corkagh More. En vandaar in een keer door naar Dublin.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan jullie ook nog boven Dublin langs de Boyne? Newgrange en Slane Castle, Battle of the Boyne slagveld?
Slane zit een puik restaurantje trouwens.
Wel heel schattig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las ook caafnavel, vroeg me ineens af hoe miniscuul klein een caafnavel zou zijn
Kik, zo hoor het, bij de meeste is het niet meer hoor. Is echt een uitzondering tegenwoordigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier krijg je bij de meeste gerechten wel een side dish naar keuze er gratis bij.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier zijn wat details over de cavia navel:
Locatie: De precieze plaatsing van de navel kan variëren. Sommige navels zitten meer naar de achterste helft van de buik, terwijl andere zich dichter bij de tepels bevinden.
The Merchants Arch in Dublin is gezellie mozarellie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. We gaan nu richting Corkagh More. En vandaar in een keer door naar Dublin.
omgquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb laatst trouwens een bergcaaf in het wild gevoerd, die kwam gewoon op m'n schoot liggen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zou het met de motor willen doen, lekker toeren daarquote:
Murmeltierquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb laatst trouwens een bergcaaf in het wild gevoerd, die kwam gewoon op m'n schoot liggen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zou wel mooi zijn over al die smalle wegen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou het met de motor willen doen, lekker toeren daar
Schotland was al een mooi avontuurquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn over al die smalle wegen.
Veel plezier!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gearriveerd in Donegal. Hier gaan we het railway museum bezoeken.
Ik zie de Kakkerlak.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Hongkongse maas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wordt die bijgevuld
[ afbeelding ]
Museum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wolkenkrabber op Hong Kong Island met die twee antennes bovenop noemen de locals The Cockroach.quote:
Creepy zeker.quote:
Hoe lang blijf je?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thnx. Was gisteren eind van de middag aangekomen
ahquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wolkenkrabber op Hong Kong Island met die twee antennes bovenop noemen de locals The Cockroach.
In dat gebouw zit ergens een kwekluxe warenhuis trouwens.
Heb je de Star Ferry genomen?
En op naar de lift trouwens?
Zoeken op Star Ferry, uiterste punt van Kowloon en naast dat reuzenrad op Hong Kong Island kun je opstappen voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah![]()
Nee de metro. Heb de hele tijd gezocht naar een toeristische boot maar niet gevonden
ja daar was ik. maar die vaart alleen naar de overkant denk ik?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoeken op Star Ferry, uiterste punt van Kowloon en naast dat reuzenrad op Hong Kong Island kun je opstappen voor een appel en een ei.
Ja alleen Victoria Harbour over maar ik kan daar de hele dag mee op en neer varen en dan nog blij zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar was ik. maar die vaart alleen naar de overkant denk ik?
Ik woonde halverwege op Nathan Road en werkte op Hong Kong Island en als ik dan afgewerktquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar was ik. maar die vaart alleen naar de overkant denk ik?
ze hebben nu mooie nieuwe ferries , lijken op de waterbus in rotterdam en dordrechtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woonde halverwege op Nathan Road en werkte op Hong Kong Island en als ik dan afgewerktwas bleef ik af en toe stiekem zitten om een keer extra op en neer te gaan.
Destijds had je nog geen metro of tweede tunnel onder de haven door, alleen een autotunnel vrij afgelegen waar altijd een schijtlange file stond![]()
Vandaar mijn eeuwige liefde voor die prachtige groene schepen, de geur, het magnifieke uitzicht, het geluid
Oh dat is een kort tripje dit keer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga zaterdag weer terug. Denk dat dat ook lang genoeg is
Vergeet die kweklange roltrap niet, kun je om de 10 minuten afstappen en een hapje eten en wat shoppen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben nu mooie nieuwe ferries , lijken op de waterbus in rotterdam en dordrecht
maar ga er morgen denk ik weer heen
ja misschien wel maar voor een stad is dat denk ik wel genoeg zoquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is een kort tripje dit keer.Is er niet veel te beleven dan?
oh ja die moet ik nog zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeet die kweklange roltrap niet, kun je om de 10 minuten afstappen en een hapje eten en wat shoppen.
Supertoffe Azië sfeer daar.
kan er straks heen lopen, is 30 minuten lopen. kan je daar ook eten in de buurt?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)Mid-Levels_escalator
Ja om de 4 centimeter zit daar een restaurantje.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan er straks heen lopen, is 30 minuten lopen. kan je daar ook eten in de buurt?
quote:
*insert x-files deuntje*quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rare droom vannacht. Ik vermoordde iemand die blijkbaar een BN-er was. Iemand van Fok! (Geen KSC-er) was ooggetuige. Tijdens het proces kon ik op internet en was mijn FOK! Profiel geheel verwijderd.
Een oja een collega van mij was politie agent rechercheur en in mijn droom herkende ik hem al als collega..![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rare droom vannacht. Ik vermoordde iemand die blijkbaar een BN-er was. Iemand van Fok! (Geen KSC-er) was ooggetuige. Tijdens het proces kon ik op internet en was mijn FOK! Profiel geheel verwijderd.
Een oja een collega van mij was politie agent rechercheur en in mijn droom herkende ik hem al als collega..![]()
We houden je in de gaten, Bos!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik kon overigens wel op FOK! lezen en jij was heel erg verdrietig..quote:
Awww, dat is wel erg!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik kon overigens wel op FOK! lezen en jij was heel erg verdrietig..
En hoe liep het process af? Zit nu op het puntje van m'n stoel bosquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag kibbeling dag.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kibbeling was weer lekker.
ik werd natuurlijk wakker voor de rechter uitspraak deed, maar men had het over verzachtende omstandigheden omdat de GGz er een potje van had gemaakt mbt de aanstaande verhuizing, wel werd duidelijk dat ik nooit in die woning zal komen te wonen..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:44 schreef kwiwi het volgende:n
[..]
En hoe liep het process af? Zit nu op het puntje van m'n stoel bos
Je weet het niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Bos is veel te lief om moordjes te plegen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik werd natuurlijk wakker voor de rechter uitspraak deed, maar men had het over verzachtende omstandigheden omdat de GGz er een potje van had gemaakt mbt de aanstaande verhuizing, wel werd duidelijk dat ik nooit in die woning zal komen te wonen..
Samen met Ama opgepeuzeld?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kibbeling was weer lekker.
Waren haar muffins op?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En terecht!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tssskquote:
Neequote:
Sjezusquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het nog wat vroeg hiervoor.
Gone are thy muffins, a West-Friesland Horror Storyquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tsssk
De droom was een true crime aflevering
Geen horror
@Nattekatquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
Gone are thy muffins, a West-Friesland Horror Story
De Godvrezende Ieren vieren bijna een maand lang kerstmis en op 6 januari moeten alle mannen het huis poetsen op Nollaig na mBan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, Mariah zit voorlopig nog volledig bevroren in haar ijsblok.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Tot Halloween. Tochquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, Mariah zit voorlopig nog volledig bevroren in haar ijsblok.
Dan gaat de fik erin.quote:
Lekker op tijd welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens de AI goden is dat idd in de nacht van 1 november
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Och ik kwam iemand tegen onderweg en die had nog nooit een hond geaaid. En toen was Ambar daar en die signaleerde dat hij wel een knuffel van haar wilde. Toen was haar eerste aanraking met een hond Ambar.
*smelt*
Goed om te weten, staat nog steeds op het lijstje om er eens een dagje heen te gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Wageningen is oprecht een leuke stad door alle internationale mensen.
Gisteren al Iranees gegeten, omdat ze met mooi bij de parkeerplaats van het losloopbos een bbq/feestje houden. Was de 2e keer ofzo dus ik kende de mensen al. Ze kwamen er gelijk aanrennen met een pan met eten, bekertje drinken en een stoel.
Vandaag iemand die op bezoek was bij phd student en alles wat Nederland te bieden heeft aan het opsnuiven is, dus ook inclusief de vriendelijke honden en mensen.
Ga je dan ook een Iranees eten?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Goed om te weten, staat nog steeds op het lijstje om er eens een dagje heen te gaan
Doe nou eens even serieus!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je dan ook een Iranees eten?
Mooie zonnige dag uitkiezen en de parken/uiterwaarden afgaan. Met de juiste mensen lekker gesprekken voeren. Heerlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Goed om te weten, staat nog steeds op het lijstje om er eens een dagje heen te gaan
Moet je wel geluk hebben dat je net de juiste honden tegenkomt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooie zonnige dag uitkiezen en de parken/uiterwaarden afgaan. Met de juiste mensen lekker gesprekken voeren. Heerlijk
Succes @borenverzameling.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
En weer in de wachtruimte van de tandarts. Voor een andere boor afspraak, die al vast stond...
*gets mauled by Rottweilers*quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je wel geluk hebben dat je net de juiste honden tegenkomt.
Nee, teveel zandquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je dan ook een Iranees eten?
Als ik alle boren zou verzamelen die in mijn mond zijn geweest, heb ik een grote schuur nodig..quote:
Lekker knarsenquote:
Met figuurtjes!quote:
Het was wachten op die buien natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is eigenlijk nog best prima weer momenteel.
Niet goed voor de plantjesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Was eerst 11 mm nu maar 3. Daar voelt niemand wat van
Het beste is een week motregen, maarjaquote:
Huehue.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Was eerst 11 mm nu maar 3. Daar voelt niemand wat van
Heb je zelf niks?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op een rots uitgegleden.![]()
Heel mijn broek nat.
Daarvoor hoef ik niet uit te glijdenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op een rots uitgegleden.![]()
Heel mijn broek nat.
Altijd weer een uitdaging.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:27 schreef Ama het volgende:
Ruzie met dekbed(overtrek) viel vandaag mee.Blijft een rot klusje.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet uit te glijden
Nou de vorige keer ging het echt de hele tijd mis en dacht ik op een gegeven moment ik ga wel gewoon onder een dekentje slapen vannacht als het zo doorgaat. Heb ik op de een of andere manier weer de verkeerde punt in de verkeerde hoek.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd weer een uitdaging.
Jij hebt je vrouwen liever kurkdroog?quote:
Zo in de dagelijkse beslommeringen wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouwen liever kurkdroog?
Gelukkigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een natte en vieze broek.
nee, dat is boren volgens mij nooit.quote:
Ik vind dat boren nooit zoveel voorstellen als je een verdoving hebt. De verdoving zelf en de duur van het gepruts vind ik irritanter.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nee, dat is boren volgens mij nooit.
Maar het ging wel goed en het gat waar de getrokken kies zat, zag er goed uit
ja dat klopt wel...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat boren nooit zoveel voorstellen als je een verdoving hebt. De verdoving zelf en de duur van het gepruts vind ik irritanter.
Verdovinggenotquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat boren nooit zoveel voorstellen als je een verdoving hebt. De verdoving zelf en de duur van het gepruts vind ik irritanter.
hmm het is wel erg stedelijk en heet. Oh en duurquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Is Hong Kong ook iets voor mij, denk je?
ja dat snap ikquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook even mijn nieuwe woonbegeleidster via WHatsapp gevraagd of ze al meer weet over de verhuisdatum, want ik word heel onrustig/somber van die onzekerheid
Niet ontiegelijk druk ook??quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm het is wel erg stedelijk en heet. Oh en duur
jawel een beetje maar vind het niet storend eigenlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet ontiegelijk druk ook??
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdovinggenot
Ik heb extreem gevoelige tanden en heb één keer de fout gemaakt door niet voor verdoving te gaan toen er gevuld moest worden. Dat was gewoon erger dan de verstandskies die tegelijk werd getrokken en er niet uit wilde
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdovinggenot
Ik heb extreem gevoelige tanden en heb één keer de fout gemaakt door niet voor verdoving te gaan toen er gevuld moest worden. Dat was gewoon erger dan de verstandskies die tegelijk werd getrokken en er niet uit wilde
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm het is wel erg stedelijk en heet. Oh en duur
Ja, maar goed, jij loopt daar ook zo rond:quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel een beetje maar vind het niet storend eigenlijk
hmm dat valt eigenlijk best meequote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar goed, jij loopt daar ook zo rond: [ afbeelding ]
Hoe vind je de lampjes?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat valt eigenlijk best mee
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat valt eigenlijk best mee
De vlucht of de douane?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:51 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nu alweer zenuwachtig voor mijn terugvlucht
Oh je het land wel in mag?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:51 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nu alweer zenuwachtig voor mijn terugvlucht
Hebben ze op het vliegveld een ring staan en ik moet tegen een immigratie agent vechtenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh je het land wel in mag?
Dan gaan ze je vragen hoe goed je muah Thai al is.
Heb je nog honden, katten of asielzoekers mee terug genomen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:56 schreef Haags het volgende:
Vriendjes, vriendinnetjes
En @:dud0r
Ik ben ook weer terug uit Griekenland.
ik zit aan de andere kant. misschien morgen avond. nu lig in in mijn bed :pquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga dan aan de waterkant kijken, vanaf Kowloon heb je het mooiste uitzicht ter wereld joh.
Zooo dr zaten daar wel leip veel zwerfkatten ja. Kolere heyquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je nog honden, katten of asielzoekers mee terug genomen?
Ja, dat denk ik wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze op het vliegveld een ring staan en ik moet tegen een immigratie agent vechten
Niemand van ons gaat ze e-mailen hoor via info+bitterbal@thaiimmigration.netquote:
's Middags nog op straat, 's avonds vers bereid bij je mixed grill.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Zooo dr zaten daar wel leip veel zwerfkatten ja. Kolere hey
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand van ons gaat ze e-mailen hoor via info+bitterbal@thaiimmigration.net
Hadden ze je niet kunnen houden daar?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:56 schreef Haags het volgende:
Vriendjes, vriendinnetjes
En @:dud0r
Ik ben ook weer terug uit Griekenland.
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden ze je niet kunnen houden daar?
Ze kon nog geen datum geven, wel dat ze vrijdag als ze hier heen komt meer weet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ikhopelijk weet je snel meer
Dat weet je al. Wrapsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat gaat iedereen vanavond eten?
Ik heb al wraps op vandaagquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat weet je al. Wraps
Verkeerde topic.
Goed bezig.quote:
Ik wilde mensen lokken met vragen over etenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goed bezig.
Maar eigenlijk heb je nu geen inspiratie en ben je op zoek naar iets om te eten?
Geen idee. Ik zie het wel als ik in Breda aankom. Maar ik vermoed dat ik ergens een turkse pizza vandaan haal want veel tijd om ergens te gaan zitten heb ik niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat gaat iedereen vanavond eten?
Breda of all placesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie het wel als ik in Breda aankom. Maar ik vermoed dat ik ergens een turkse pizza vandaan haal want veel tijd om ergens te gaan zitten heb ik niet.
Ja een hond uitlatenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Filmfestival. Een mens moet wat.
Waar??!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik zag vandaag een muntje op de grond liggen en moest aan @:Dr_Flash denken.Heb het muntje niet opgepakt trouwens.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
Ik was boodschappen doen met de fiets
Bij xe zelfscan nog eventjes wat spullen herschikken in de fietstas, scande die per ongeluk nog een keer de oesterzwammen.
Dus assistentie gevraagd om die er weer af te halen.
Verplaats ik de tas, scant ie die oesterzwammen nog een keer
Moest ik meteen nog een keer assistentie vragen voor exact hetzelfde
Hoezo scant ie dat dan nog een keer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
Bij xe zelfscan nog eventjes wat spullen herschikken in de fietstas, scande die per ongeluk nog een keer de oesterzwammen.
Blijkbaar is de oesterzwammencode erg makkelijk scanbaarquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo scant ie dat dan nog een keer.
Dat telt niet. Ik duik ook geen fonteinen in en zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij de Wishing chair ook allemaal muntjes zien liggen.
Op mijn werk.quote:
Ik zou liever nog eens betalen voor die zwammen dan aan de winkel laten weten dat ik zo onhandig ben.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ze ook netjes laten liggenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat telt niet. Ik duik ook geen fonteinen in en zo.
Gewoon je verlies nemen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou liever nog eens betalen voor die zwammen dan aan de winkel laten weten dat ik zo onhandig ben.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar is de oesterzwammencode erg makkelijk scanbaar
Er was toch eens iemand die ergens (in de efteling o.i.d.?) muntjes uit een fontein ging vissen? Een vader die daar met kinderen was. Was zo'n filmpje van. Wat een sneuneus was datquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze ook netjes laten liggen
Wat jammer.quote:
Ik ben gewend aan onhandig doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou liever nog eens betalen voor die zwammen dan aan de winkel laten weten dat ik zo onhandig ben.
Dan ben je echt triest ja...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was toch eens iemand die ergens (in de efteling o.i.d.?) muntjes uit een fontein ging vissen? Een vader die daar met kinderen was. Was zo'n filmpje van. Wat een sneuneus was dat
Ja dat werd zo’n publieke rel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was toch eens iemand die ergens (in de efteling o.i.d.?) muntjes uit een fontein ging vissen? Een vader die daar met kinderen was. Was zo'n filmpje van. Wat een sneuneus was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |