Ze heeft zeker wat dingen geswiffert... maar snap de logica daar ook niet helemaal in 🤣 de 1 blijft staan de ander weg 🤷 overigens alle foute opmerkingen over haar voorgevel is ze heel content mee schijnbaar 🤔quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie geen nieuwe reacties sinds gisteren op TT? Is ze aan het swifferen?
Oh nee, ze schrijft: Ik kwalificeer voor ms en blablaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:28 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Waar zie je dat dat ze denken aan MS?
Ooh haha nee ze zegt dat kwalificeert voor me/cvs. Dat is wel heel iets anders dan ms. Was al bang dat ze er weer iets bij verzonnen had.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, ze schrijft: Ik kwalificeer voor ms en blabla
Geen idee wat ze eigenlijk zegt. Dat weet ze zelf ook niet. Het is eem reactie op Daan.
Daar schrijft ze dat ze kwalificeert voor ME/CVS. Dat riep ze maanden terug al.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, ze schrijft: Ik kwalificeer voor ms en blabla
Geen idee wat ze eigenlijk zegt. Dat weet ze zelf ook niet. Het is eem reactie op Daan.
Wie weet komt die ms vanzelf nog wel een keer... het is nu al een aflopende zaak natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:55 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh haha nee ze zegt dat kwalificeert voor me/cvs. Dat is wel heel iets anders dan ms. Was al bang dat ze er weer iets bij verzonnen had.
Misschien zit Debbie er wel in. Met haar zonnebloemkaart om🌻quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ben op dit moment in Barneveld bij de ballon fiësta, ja hoor er gaat net een zonnebloemballon de lucht in 🤣🤣🤣
Misschien loopt Debbie daar ook wel rond 🤔 ballonvaart vond ze leuk toch? En ja lopen of rennen... die heeft een stoel voor de showquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ben op dit moment in Barneveld bij de ballon fiësta, ja hoor er gaat net een zonnebloemballon de lucht in 🤣🤣🤣
Of ze hangt eronder in haar rolstoelquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien zit Debbie er wel in. Met haar zonnebloemkaart om🌻
Zij was verloskundige. Ze werkt nu als telefoniste vanuit huis voor verloskundigen praktijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:56 schreef lila01 het volgende:
Wat doet Judith eigenlijk voor werk?
Even nieuwsgierig, ik volg haar niet, maar kijk dankzij jullie.
Het valt nu ook op dat J de kinderen van M en K niet meer, in elk geval veel minder, deelt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:40 schreef YoumustbeaWeasley het volgende:
MB is weer nergens te bekennen in de stories van JvP
Dat was ook het eerste wat ik dacht maar dat lijkt me toch niet. Dat zou echt heel naar zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:01 schreef Xmuis het volgende:
Het huis van de Bollens werd vandaag gefilmd. Voor de verkoop?
Hangt er een rolstoel onder met Debbie erin( dat was toch die film up?)quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef Rimboequeen het volgende:
O haha ik ben mosterd zie ik nuquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:39 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Of ze hangt eronder in haar rolstoel
Ik zie ook alleen JvP nog reclame maken voor hun webshop, MB niet meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het valt nu ook op dat J de kinderen van M en K niet meer, in elk geval veel minder, deelt.
Ik had ook even die gedachte, ook omdat ze een moeilijke dag had, wat ik me voor kan stellen als het huis idd in de verkoop zou gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:01 schreef Xmuis het volgende:
Het huis van de Bollens werd vandaag gefilmd. Voor de verkoop?
Ik vond haar juist weer wat voller ogen, maar kan ook zo lijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:05 schreef Annika2016 het volgende:
Jeetje MB ziet er wel serieus echt slecht uit hoor. Als je kijkt naar haar blik en haar ogen, zo leeg en somber.
Schrik ook elke keer weer van haar lichaam in de stringbody. Mag geen diagnoses stellen hier wat betreft bepaalde stoornissen, maar….
Misschien dan ook maar niks over zeggen over een diagnose. Ik ben een tijdje zo geweest, puur door stress. Ik kon eten wat ik wilde maar de stress at mij op. Kilo’s vlogen er vanaf in heel korte tijd en het heeft heel lang geduurd voordat het er weer aan zat.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:05 schreef Annika2016 het volgende:
Jeetje MB ziet er wel serieus echt slecht uit hoor. Als je kijkt naar haar blik en haar ogen, zo leeg en somber.
Schrik ook elke keer weer van haar lichaam in de stringbody. Mag geen diagnoses stellen hier wat betreft bepaalde stoornissen, maar….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |