Een echt Djaylano-kapsel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij zal zelf misschien inspraak gehad hebben, maar vind het ook niet om aan te gluren dat kapsel.
En we weten dat daar vieze was minimaal 1,5 week heeft liggen stinken tijdens de vakantie naar Zwitserland en Italië. Heeeerlijk🤣quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zou van haar echt niks kopen 🤢 vooral
Niet naar dat bad verhaal vanmiddag en als je ziet hoe vaak zij haar kleding dagen achter elkaar draagt
Als mijn zoontje dit zou willen zou ik daar toch een stokje voor steken 🫣quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij zal zelf misschien inspraak gehad hebben, maar vind het ook niet om aan te gluren dat kapsel.
🤢quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En we weten dat daar vieze was minimaal 1,5 week heeft liggen stinken tijdens de vakantie naar Zwitserland en Italië. Heeeerlijk🤣
Misschien voor en tv programma? Dat was bij KC een tijdje geleden ook?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:17 schreef Lalaland79 het volgende:
Als de boerderij niet in de verkoop komt van MB waarom wordt dan de boel gefilmd? Als het voor een woonmagazine is dan worden er toch foto's gemaakt?
Dat vroeg ik me ook af, om welke samenwerking dat zou kunnen gaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM schrijft in haar boek iets over samenwerkingen en 'gelukkig geloven mijn volgers me weer'.
De volgmoekes hebben haar toch altijd geloofd? Welke samenwerking is zo'n blamage geweest dat het haar ongeloofwaardig maakte?
Aanvulling: aan hoe t geschreven is zie je dat t niet van AM zelf afkomt
Die ging toch failliet?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, om welke samenwerking dat zou kunnen gaan?
Je hoort AM tegenwoordig nooit meer over liefslabel trouwens
Iets volder dan de vorige keren, oftewel ze lijkt iets aangekomen, maar nogmaals het lijkt, zeg niet dat het zo isquote:
Of het bedrijf dat der verbouwing heeft gedaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien voor en tv programma? Dat was bij KC een tijdje geleden ook?
Ik denk dat dat gaat over de samenwerking met een dame die haar gezin van wol? vilt? Iets..had gemaakt. Zij kreeg toen heel veel bestellingen maar leverde niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, om welke samenwerking dat zou kunnen gaan?
Je hoort AM tegenwoordig nooit meer over liefslabel trouwens
Ik hoop oprecht dat het zoiets is,quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:41 schreef Lampje88 het volgende:
Misschien staan ze met hun boerderij ingeschreven bij een casting bureau dan kan er bijvoorbeeld gefilmd worden voor een commercieel of film/ serie
Dit dacht ik eerst ook, maar dan zou ze dat er toch meteen bij hebben gezegd?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:41 schreef Lampje88 het volgende:
Misschien staan ze met hun boerderij ingeschreven bij een casting bureau dan kan er bijvoorbeeld gefilmd worden voor een commercieel of film/ serie
Maximaal uitmelken de situatiequote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:00 schreef LALAA het volgende:
[..]
Dit dacht ik eerst ook, maar dan zou ze dat er toch meteen bij hebben gezegd?
Ik vraag me dat ook echt serieus af. Ze had met wat planning toch een veel relaxtere terugweg en thuiskomst kunnen regelen. Kan ze nu echt zo slecht plannen of zijn het echt die paar tientjes die haar daar van weerhouden? Voor Bob is het toch ook gewoon echt niet leuk om dan maar steeds uitbesteed te worden of een moeder te hebben die niks kan? Dat weegt toch niet op tegen een momentje actief zijn of een snelle terugreis? Ik begrijp best dat zij met haar ziekte soms keuzes moet maken, maar daar gaat het hier niet over. Hier kiest ze er doelbewust voor, er zijn genoeg mensen die niet ziek zijn en die het beter indelen, omdat ze er anders ook last van hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:02 schreef Harper het volgende:
Judith vertelt nogmaals het verhaal van de cayoning tocht en het bijkomen ervan.
Ik vind het echt fijn voor haar dat de medicijnen misschien wel goed werken, en ze dingen kan doen die zij belangrijk vindt, met Bob.
Maar hoe leuk is het als je moeder op vakantie 1.5 dag in bed ligt, om bij te komen van een activiteit? Is dat het werkelijk waard?
Precies, het is ook zo'n koude douche zo terugkomen. Geen eten geen schone kleren, moeder in bed , kind uitbesteedt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:15 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook echt serieus af. Ze had met wat planning toch een veel relaxtere terugweg en thuiskomst kunnen regelen. Kan ze nu echt zo slecht plannen of zijn het echt die paar tientjes die haar daar van weerhouden? Voor Bob is het toch ook gewoon echt niet leuk om dan maar steeds uitbesteed te worden of een moeder te hebben die niks kan? Dat weegt toch niet op tegen een momentje actief zijn of een snelle terugreis? Ik begrijp best dat zij met haar ziekte soms keuzes moet maken, maar daar gaat het hier niet over. Hier kiest ze er doelbewust voor, er zijn genoeg mensen die niet ziek zijn en die het beter indelen, omdat ze er anders ook last van hebben.
Ik hoop maar dat ze stopt met Joas exposen als hij gaat puberen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bzzonder’s nieuwe post, waar ze haar kind filmt die planten uit de grond gehaald heeft, sneu dat ze dit online zet, zo zet je je kind gewoon te kakken
Ik schrik vooral van het verhaal van dat verminderde zicht. Ze zag een paar uur maar half met haar ene oog en ging diezelfde dag nog naar huis rijden. Levensgevaarlijk, die vrouw!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:02 schreef Harper het volgende:
Judith vertelt nogmaals het verhaal van de cayoning tocht en het bijkomen ervan.
Ik vind het echt fijn voor haar dat de medicijnen misschien wel goed werken, en ze dingen kan doen die zij belangrijk vindt, met Bob.
Maar hoe leuk is het als je moeder op vakantie 1.5 dag in bed ligt, om bij te komen van een activiteit? Is dat het werkelijk waard?
Ja dat las ik daarna. Ik snap echt niks van deze dingen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:44 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik schrik vooral van het verhaal van dat verminderde zicht. Ze zag een paar uur maar half met haar ene oog en ging diezelfde dag nog naar huis rijden. Levensgevaarlijk, die vrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |